Henriëtte 0 Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Weet iemand waar je een mooi portret kunt laten maken (van een foto af), zónder dat die persoon er niet meer op lijkt? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Ik ben zelf erg tevreden over Lida Meines, haar website vind je hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Als ik iemand na teken, dan is het zéker onherkenbaar, en ik doe het voor de helft van de prijs Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Als ik iemand na teken, dan is het zéker onherkenbaar, en ik doe het voor de helft van de prijs ze vraagt net van niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 oh Dan las ik verkeerd Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik moet een nieuwe mobiel. Dan dacht ik zo, misschien is een smartphone toch iets voor mij (je weet maar nooit!). Als je niet te veel uit wilt geven, en geen al te hoge eisen stelt, weet iemand dan een aanrader? Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 kijk eens naar een huawei, is een chinees merk maar vergelijkbaar met samsung alleen een stukje goedkoper. zonder abonnement Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Wat voor besturingssysteem maakt die van gebruik? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Als mijn gsm kapot zou gaan zit ik er over te denken er eentje op Marktplaats te kopen van zo'n figuur die zijn S2 weg doet omdat er nu een S3 uit komt, oid. Scheelt ook weer geld en is beter voor het milieu. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Wat voor besturingssysteem maakt die van gebruik? heeft gewoon android erop staan Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ah, ok. Mja, dan kan het best voordeel hebben zo'n merk eens te vergelijken. Al neig ik zelf toch naar een tweede hands telefoon mocht mijn gsm ooit sterven of verloren gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
�лек�андр 0 Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ik heb echt een shitload van paperassen die ik eens fatsoenlijk wil opbergen. Oud schoolwerk, belastingpapieren, loonstroken en andere documenten. Nu weet ik dat er van die speciale dozen bestaan om losse papieren (A4) te bewaren. Waar kan ik deze voor een redelijke prijs kopen? (ze mogen er ook best leuk uitzien) Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 bananendozen van de supermarkt, werkt ook Link naar bericht Deel via andere websites
�лек�андр 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik bedoel meer van die dingen die je in je woonruimtes kunt laten staan Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik bedoel meer van die dingen die je in je woonruimtes kunt laten staan is dit wat? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... oom/10550/ of: http://www.vikingdirect.nl/a/browse/bus ... 1222SEAXXX Link naar bericht Deel via andere websites
�лек�андр 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Juist, een Doos, daar was ik naar op zoek. Ik had geen idee hoe die dingen heten, dank! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 http://www.otto-office.com/bn/Klasseren ... m/011400/s zoiets zou ik later nemen. tenzij het teveel inhoud wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
�лек�андр 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Later? Als je groot bent? Maar daar heb je een hele grote archiefkast voor nodig om ze in te hangen. Ik ken ze van mijn werk. En ik wilde van die dozen omdat ik vrij weinig huisraad heb. Zo heb ik weer wat meer 'vulling' in de kamer:) Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Later? Als je groot bent? Als ik zelf een huishouden heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ikea heeft ook een systeem waarbij je hangmappen in dozen kan steken. Best of both worlds. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik probeer een koperen beeldje op te poetsen. Ik heb er al met een schoonmaakmiddel opgezeten en zag dat, als ik heel lang poetste, het weer glanzend werd. Heeft er niemand een gemakkelijker trucje? Want het is ook iets met fijne details. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Koperpoets! En ik ken verder geen trucs. Koper poetsen is gewoon veel werk, en als je het niet zo vaak doet, duurt het heel lang voor iets weer een beetje glanst... Een mindtruc: een klein stukje doen per keer, dan kun je goed vergelijken hoe mooi je dat stukje al gepoetst hebt · Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
�лек�андр 0 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Voor het oppoetsen van metalen? Tandpasta met (oude) borstel. Link naar bericht Deel via andere websites
helm 0 Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Haarlak Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten