Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

Heb paar zalige dagen achter de rug met vriend. Vrijdag etentje gehad en feestje van z'n collega: super. Zaterdagnamiddag gewoon knuffelen en klef zitten doen en 's avonds met de vriendengroep wat gaan drinken. Op het feit na dat m'n exvriend echt meer en meer een kwal blijkt te zijn en ik me daardoor nogal stom vind dat ik er zo ben ingelopen destijds, was dat ook een superavond. Vanmorgen naar de dienst geweest, preek viel nogal tegen, maar goed. Dan bij zijn thuis geweest, lekker gegeten, samen middagdutje van een paar uur gedaan, nog eens lekker gegeten, zijn grootmoeder gaan bezoeken, filmpje gehuurd en die gekeken... En nu net thuis nog wat geknuffeld. Echt gewoon perfect :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Als mannen dingen "gewoon" zeggen hebben ze binnen de korste keren een handtasje tussen hun ogen zitten. Dan zeggen ze namelijk dingen die vrouwen niet willen horen. :P

Dat herken ik. Die kerel van mij is zo blij met mij, omdat hij met mij op dezelfde manier kan praten als met zijn vrienden. Wordt hem alleen niet altijd in dank afgenomen. ;)

Zo, vriendlief en ik hebben een communicatieprobleem opgelost. En nu is alles weer prima. En ik krijg nog steeds kriebels in mijn buik. Dat heb ik nog nooit gehad. Bij voorgaande heren die zo bevoorrecht waren om een relatie met mij te mogen hebben ( ;) )waren de kriebels na een paar weken/maanden weg. En nu zijn we bijna een jaar verder en ben ik nog steeds kei verliefd met alles erop en eraan!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ben ook benieuwd, Nath :)

Wij hebben hier een massive fight gehad vorige week. Vriendje spendeert steeds meer tijd aan werk/collega's en ik was het echt wel even moe. Onze momenten samen schuiven erg vaak (paar keer in de week, elke week opnieuw) op voor andere dingen. Hij had het niet altijd in de hand, maar soms ook wel. Hij moet zijn eigen dingen kunnen doen, maar als ik al wekelijks sinds juli of zo moet opschuiven, heb ik ook eens graag dat hij nee zegt en andere dingen voor ons laat, in plaats van steeds andersom. We hebben het er goed over gehad en dit weekend was weer superfijn. Ik hoop dat het een beetje kan rusten nu, al vrees ik er voor, het werk blijft hem zo in beslag nemen.

Maar ruzie is echt niet leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik ben dan een koppige en neem het niet als ik gewoon volledig genegeerd word. Ben niet iemand die begint te roepen of anders gaat doen als er zoiets is, maar ik wil ook normaal behandeld worden. En hij kan ook niet lang boos blijven. Denk wel dat hij vaak gewoon iedereen een plezier wilt doen en dat het moeilijker is om op z'n werk nee te zeggen. Hij was wel heel zeker dat hij wel een relatie wou en met mij (leuk :D ), dus ik denk dat hij het zelf soms even niet meer weet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat je nou eenmaal niet altijd zin hebt om een heel verhaal te tikken, maar gewoon even een kreet eruit wil gooien; 'Hoe voel je je op relationeel gebied?'

Hier dus een topic om even te vertellen hoe het loopt op relationeel gebied, open voor iedereen :Y

En als TS zal ik braaf starten:

Hier wat rommelig. Afgelopen week brief gestuurd naar ex ende grote liefde. Dik 13 kantjes brute eerlijkheid nadat hij me een kaart had gestuurd. Hij heeft laten weten dat hij de brief heeft ontvangen, had er ook nog 2 cd's bij gedaan. 1 met foto's die hij nog niet had van onze laatste vakantie, 1 met nummers die ik wel toepasselijk vond omdat ik toch niet altijd de woorden kan vinden.

Nu dus afwachten wat zijn reactie gaat zijn en daar wordt ik wat onrustig van.

Momenteel op relationeelvriendinnetjes gebied wel erg fijn; Ben eindelijk weer beter geworden in het contacten onderhouden met de mensen die ik echt belangrijk vind en merk nu hoe goed het me doet! Net even kopje koffie gedaan en vanavond samen eten met een vriendinnetje.

Dit weekend ook allemaal lieve meisjes gezien (WS!) en daardoor kan ik toch iedere keer even mijn batterij opladen.

Wel redelijk op relationeel gebied dus vandaag :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Floes, ik herken me heel erg in jouw verhaal. Ik heb ook vaak 't gevoel dat ik moet wijken voor andere dingen in 't leven van m'n vriend.

Nou ziet ons leven er ook wel een beetje anders uit.. Ik ben studente en woon op kamers, hij werkt al full time maar woont nog bij zijn ouders, hij komt uit een andere cultuur en heeft daardoornwat meer verplichtingen tegenover zijn ouders. Op zich is daar niks mis mee, maar soms denk ik toch, kom op man, je bent bijna 26, leef je eigen leven.. Hij kan ook heel moeilijk nee zeggen op z'n werk, werkt daardoor vaak 2 x per week over.. Dus ja, wij hebben ook nogal eens fikse ruzie hierdoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
En hij stelt het voor om het over een aantal jaar nog een keer opnieuw te proberen. (Wat.....?! 'Are you serious....?' -__-)

:? Wa's dat nou weer voor een voorstel?

ot: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas na 2 weken contact met hem opneem. Dat moet toch tijd genoeg zijn geweest om alles te laten bezinken? (en dan afspreken om spullen terug te brengen. Waarschijnlijk, uitgaande van het negatieve) Er is nu ong een week voorbij. Maar bij ieder telefoontje, sms'je, deurbel, vlieg ik bijna tegen het plafond aan |:|

Link naar bericht
Deel via andere websites

O, vandaar dat je er niet op reageerde :P

@Benedictus: :| Wat een ramp. Echt. Vooral dat dat pas over een paar jaar mag...

Zo één ken ik er ook nog wel. Ex-vriendje: Ik wil tijdelijk uit elkaar zodat jij aan jezelf kan werken.

Dat was het begin van het einde. En maar goed ook, het is nu zo'n 5,5 jaar verder en ik ben nog lang niet waar hij wou dat ik zou zijn. Als dat ooit gaat komen.

Zou een lange break zijn geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
O, vandaar dat je er niet op reageerde :P

Nee hoor, beltegoed is op :P

ps: jij nog behoefte aan een kaartje voor Anouk? Ik ga morgen bestellen

@Benedictus: :| Wat een ramp. Echt. Vooral dat dat pas over een paar jaar mag...

Zo één ken ik er ook nog wel. Ex-vriendje: Ik wil tijdelijk uit elkaar zodat jij aan jezelf kan werken.

Dat was het begin van het einde. En maar goed ook, het is nu zo'n 5,5 jaar verder en ik ben nog lang niet waar hij wou dat ik zou zijn. Als dat ooit gaat komen.

Zou een lange break zijn geweest.

Hear hear! 'Ik denk dat je nog veel over jezelf moet leren...' Zeg, zo ken ik er nog wel eentje! Wie is die ander om te kunnen zeggen dat je jezelf niet kent? :? Ik vind dat altijd zo'n uitspraak waar je dus echt he-le-maal niets mee kan!

ontopic: Het spijt me is weer op tv. Ben ik nu heel slecht dat ik scenario's aan het bedenken ben over vriendinnetje, die na 15 jaar vriendschap, zonder uitleg, doodleuk de vriendschap beëindigde via de sms? Dat ze hier dan aan de deur staat en het haar even flink inwrijf? :B

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ Floes, ik herken me heel erg in jouw verhaal. Ik heb ook vaak 't gevoel dat ik moet wijken voor andere dingen in 't leven van m'n vriend.

Nou ziet ons leven er ook wel een beetje anders uit.. Ik ben studente en woon op kamers, hij werkt al full time maar woont nog bij zijn ouders, hij komt uit een andere cultuur en heeft daardoornwat meer verplichtingen tegenover zijn ouders. Op zich is daar niks mis mee, maar soms denk ik toch, kom op man, je bent bijna 26, leef je eigen leven.. Hij kan ook heel moeilijk nee zeggen op z'n werk, werkt daardoor vaak 2 x per week over.. Dus ja, wij hebben ook nogal eens fikse ruzie hierdoor.

Idd, jullie leven ziet er wat anders uit, maar het gevoel waarmee we zitten is duidelijk hetzelfde. Al moet ik zeggen dat m'n vriend vandaag weer m'n hart gestolen heeft. Kreeg een smsje dat hij volgende donderdag vrij heeft genomen (ik heb dan nog vakantie) en dat we dan misschien iets romantisch samen konden doen.

Eindelijk stelt hij iets voor |P:D Ben zo blij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@WS en Nynthe: Inderdaad. Dat was mijn reactie ook een beetje. Heb gezegd dat ik, NATUURLIJK, niet de toekomst kan voorspellen en dus ook niks uit kan sluiten, maar dat hij er niet op moet rekenen dat ik over een paar jaar denk: 'ja, nu lijkt het me het juiste moment om het nog eens te proberen'

Pfft.

Maarja, ben in ieder geval blij dat hij heeft toegegeven dat hij een idioot is geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga met een vriendinnetje naar Anouk toe, helemaal vet natuurlijk. Maar ik heb haar al vreselijk lang niet meer gesproken. Eigenlijk. En in de afgelopen tijd dat ik het heel moeilijk had, heb ik ook geen contact met haar gehad. Niet dat dat aan haar te wijten is, maar ze kwam gewoon niet bij me op als ik weer in mijn dark twisted place zat. En ook niet dat ze in de tussentijd wat liet horen hoor.

Stiekem, ergens diep van binnen heb ik helemaal geen zin om met haar te gaan. Maar ja, niemand anders vind Anouk zo cool als ik... Maar ja, concert is pas in maart. Wie weet wat er in de tussentijd gebeurt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vraag is dan of je ook gewoon een meer "oppervlakkig" vriendinnetje kan hebben met wie je gewoon af en toe leuke dingen kunt doen en verder niet teveel gedoe, of dat elke vriendschap meteen de diepte in moet. Dat is iets wat je zelf moet bepalen, Nynthe, maar ik denk dat het niet verkeerd hoeft te zijn om zoiets niet al te zwaar op te vatten. Want misschien is het ook wel andersom en zat zij ook in die tijd een beetje in de penarie. En nu gaat het misschien met jullie beiden weer beter en kun je weer rustig met elkaar eens een concert bezoeken, gewoon voor de lol. Niets mis mee, toch? :)

Of was zij soms eerst een soort van hartsvriendin en is dat de afgelopen tijd een beetje verwaterd? Dat zou jammer zijn ja, maar ook dan kun je denk ik besluiten het voortaan ook wat oppervlakkiger te houden. Sommige dingen veranderen, sommige dingen niet, en ik denk niet dat elke verandering per se slechter of beter is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

op verzoek van gp: ik heb dus nog steeds een relatie met die ene bepaalde jongen |P ik geniet er nog steeds van :D:D en in plaats van minder verliefd te worden word het steeds erger. :Y

we hebben het er samen over gehad: hoe kennen wij elkaar? de conculusie was: dat weten wij niet :D en das best maf :D:D

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid