Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

Tis echt nja, dubbel. Hij doet zijn werk graag en hij is ook graag op dat bedrijf. Zijn collega's zijn wel echt tof, we gaan ook soms samen weg of zo. Maar die druk(te)... Minstens een keer per week moet hij overwerken, pauzes vallen regelmatig weg, permanentie... Als hij ziek is, duurt het enorm lang voor hij genezen is.

Met die buikgriep nu is hij 3 kilo afgevallen en hij is al zo'n spriet. Ik hoop dat hij nu eens echt kan uitzieken.

Ik hoop hem donderdag te zien. En anders vrijdag. Zaterdag gaat hij op stap met... de collega's :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hij is daarnet dus vertrokken, ze gaan naar een fuif waar iedereen mag zijn. Maar ik mag dus niet mee. Hij heeft zich helemaal ge-dressed-up, werd er zelfs nogal jaloers van, want hoewel hij er wel altijd netjes uitziet, heeft ie zoveel moeite toch al even niet meer gedaan. Werd meegevraagd met de vriendengroep naar Twilight, maar toen ik meer info vroeg, hoorde ik niks meer. Dus ik zit thuis. Jeej.

't Is gewoon niet leuk. Ik vertrouw die collega's van hem ook gewoon niet echt. Het zijn leuke mensen, maar ze hebben hun manieren om over vrouwen te spreken, om met alcohol en drugs om te gaan... Ik moet erop vertrouwen, en dat zou ik moeten, dat mijn vriend daar niet in meegaat en hij is daar ook echt het type niet voor, maar het is zo verdraaid moeilijk. Door al het bedrog (en ik lijk al zo 60 hoe ik dit zeg, maar heb in 2 eerdere relaties bedrog meegemaakt)is mijn zelfvertrouwen èn vertrouwen in partners vroeger en die van nu zo enorm gekelderd. En ik wéét dat ik nu een goeie getroffen heb, een schat van een jongen. En ik wéét dat ik nooit zo iemand anders zou vinden als ik hem niet meer zou hebben. En toch is dat niet genoeg om mijn vertrouwen te boosten. Dat suckt gewoon heel erg hard. De kans is heel groot dat hij ooit op de één of andere manier het vertrouwen gaat schenden en ik dat van hem. Op een lifetime periode zal dat wel gebeuren, maar ik weet nu al dat ik er dan kapot van zou zijn. Echt compleet stuk. Ben er zo bang voor, terug die pijn, en dat wil ik bij deze kerel gewoon echt niet. Pff.

Als die eerdere relaties nu eens gewoon normaal waren geweest en die kerels hun eigen ding in hun eigen broek hadden kunnen houden of hun handen in hun eigen zakken, dan was het anders geweest. En mijn vriend verdient dat stiekeme wantrouwen helemaal niet, en toch zit het zo ingebakken :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hij is daarnet dus vertrokken, ze gaan naar een fuif waar iedereen mag zijn. Maar ik mag dus niet mee. Hij heeft zich helemaal ge-dressed-up, werd er zelfs nogal jaloers van, want hoewel hij er wel altijd netjes uitziet, heeft ie zoveel moeite toch al even niet meer gedaan. Werd meegevraagd met de vriendengroep naar Twilight, maar toen ik meer info vroeg, hoorde ik niks meer. Dus ik zit thuis. Jeej.

't Is gewoon niet leuk. Ik vertrouw die collega's van hem ook gewoon niet echt. Het zijn leuke mensen, maar ze hebben hun manieren om over vrouwen te spreken, om met alcohol en drugs om te gaan... Ik moet erop vertrouwen, en dat zou ik moeten, dat mijn vriend daar niet in meegaat en hij is daar ook echt het type niet voor, maar het is zo verdraaid moeilijk. Door al het bedrog (en ik lijk al zo 60 hoe ik dit zeg, maar heb in 2 eerdere relaties bedrog meegemaakt)is mijn zelfvertrouwen èn vertrouwen in partners vroeger en die van nu zo enorm gekelderd. En ik wéét dat ik nu een goeie getroffen heb, een schat van een jongen. En ik wéét dat ik nooit zo iemand anders zou vinden als ik hem niet meer zou hebben. En toch is dat niet genoeg om mijn vertrouwen te boosten. Dat suckt gewoon heel erg hard. De kans is heel groot dat hij ooit op de één of andere manier het vertrouwen gaat schenden en ik dat van hem. Op een lifetime periode zal dat wel gebeuren, maar ik weet nu al dat ik er dan kapot van zou zijn. Echt compleet stuk. Ben er zo bang voor, terug die pijn, en dat wil ik bij deze kerel gewoon echt niet. Pff.

Als die eerdere relaties nu eens gewoon normaal waren geweest en die kerels hun eigen ding in hun eigen broek hadden kunnen houden of hun handen in hun eigen zakken, dan was het anders geweest. En mijn vriend verdient dat stiekeme wantrouwen helemaal niet, en toch zit het zo ingebakken :(

Heel veel sterkte Floes..

Ik had ook een relatie waar bedrog mee gepaard ging.. Mijn laatste liefje heeft op vlak van wantrouwen dus serieus afgezien. En elke keer opnieuw als hij wegging met een vriendin, werd ik boos en jaloers. en elke keer opnieuw ging hij daar rustig mee om, liet me uitrazen en liet me blijken dat hij me graag zag.

Als de jouwe jou graag ziet, praat er dan met hem eens over :) het gaat jou deugd doen.

en (sorry voor de mannen hier) maar mannen hebben dat meestal niet door als er iets met een vrouw scheelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik praat er met hem over, maar dan zegt hij dat hij er niet aan kan doen dat ik niet meemag, dat ik hem zou moeten vertrouwen en dat hij niet voor mijn sociaal leven verantwoordelijk is.

Op zich klopt dat ook wel, al denk ik wel dat hij ècht wel mij zou kunnen meenemen. Vraag al zo lang om eens naar een fuif te gaan met hem. Op het jaar en een paar maanden hebben we dat nog nooit gedaan. Hij is ook niet verantwoordelijk voor mij, maar heb hem daarnet gewoon gezegd dat het gewoon fijn voor me kan zijn als hij het begrijpt dat ik niet zo happy ben en dat gewoon zegt, van "ik begrijp het". Daarom verandert de situatie nog niet, maar gewoon alleen al dat hij mijn gevoel niet probeert weg te redeneren, dat vraag ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat soort dingen zijn wel lastig. Het zou mooi zijn als je een zekere balans weet te vinden. M.i. kies je ook ergens voor als je een relatie aangaat (zegt het kersverse henkie). Bijv. mijn vriendin en ik ( :D ) waren gisteren bij een evenement en toen zij naar huis wilde ben ik meegegaan, ondanks dat ik in principe had kunnen blijven, biertjes drinken en muziek luisteren. Zo maak je denk ik van beide kanten concessies. Je vriend zou jouw behoeftes meer kunnen overwegen, maar dat is ook iets wat jullie samen moeten bespreken.

Aan de andere kant heeft hij gelijk dat jij niet altijd mee hoeft, anders word je misschien ook wel een soort aanhang(sel) als je dan verder niet zoveel binding met zijn vrienden hebt. Dat is voor jou niet leuk, voor hem niet en voor zijn vrienden niet. Ik denk zelfs dat het gezond is dat je 'los van elkaar' afspreekt met vrienden en/of vriendinnen. Maar in deze situatie weet ik het niet zeker.

Ik denk dat je vriend op een bepaalde manier ook een keuze uitstelt (correct me if I'm wrong). Het kan heel gezellig zijn met vrienden/collega's, maar dat is tijdelijk en de rest van zijn leven wil hij met jou delen. De keuze zou dus duidelijk moeten zijn. Misschien voelt 'ie zich wel een beetje verscheurd, omdat hij aan de ene kant bij jou wil zijn maar ook zijn vrienden een beroep op hem doen. Nou ja, hij zal toch moeten kiezen...

Enfin, sterkte! Pinkeltje zal hier ook nog wel eens over mij klagen, mannen zijn nu eenmaal een stelletje **kels. -O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

We delen dezelfde vrienden, dus als die iets doen, zijn we daar altijd samen bij. Daarbuiten hebben we beide niet zo echt veel vrienden en als we met vrienden van op school vroeger afspreken, dan gaan we altijd samen en dat is nooit een probleem geweest, ook niet voor hem. De collega's gaan op vrijdag altijd op café. Regelmatig gaan we dan ook en dan mogen "de vrouwen" ook meekomen. Die vrouwen praten dan met elkaar, maar ik ben meer een "hang-out-with-the-guys-meisje", gewoon praten en lachen en niet over kinderen/huis/... praten zoals de anderen. Ben ik nooit geweest eigenlijk. Maar als er andere dingen gedaan worden, mag ik gewoon nooit eens mee. Een reden behalve "mannen onder elkaar" krijg ik niet en het wordt ook gewoon niet overwogen. Terwijl ik gewoon geen reden kan bedenken waarom ik zou storen op een fuif waar, nu blijkt, zelfs andere kennissen van mij wel rondlopen. Ik vind dat gewoon kinderachtig en ik krijg dan snel een gevoel dat ze iets willen verbergen.

Er is zeker een keuze die hij uitstelt. Of ja, keuze... Hij wil trouwen, hij wil met mij trouwen, maar niet nu en hij wacht op een soort van teken of zo. Ik heb het daar enorm moeilijk mee, zeker de laatste tijd. Weet hij ook, maar er gebeurt toch niks mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai Floes, eerst wilde ik niet reageren op je verhaal, maar ik kon dit toch niet laten...

En ik wéét dat ik nu een goeie getroffen heb, een schat van een jongen. En ik wéét dat ik nooit zo iemand anders zou vinden als ik hem niet meer zou hebben.
Ik mag toch hopen dat je de wereld om je heen iets meer vertrouwen schenkt dan dit. Laten we eerlijk zijn dat er echt wel meer toffe gozers zijn in de wereld dan de jouwe, die ik na het lezen van jouw verhaal niet zo heel tof kan noemen. Toch ben ik ook wel benieuwd naar zijn verhaal en beleving van de situatie.
En toch is dat niet genoeg om mijn vertrouwen te boosten. Dat suckt gewoon heel erg hard.
Wil je dat je vriend jouw vertrouwen gaat "helen", de wonden die je hebt opgelopen in het verleden? Dan kan ik je nu al vertellen dat hem dat niet gaat lukken. Jij bent degene die met deze wonden aan de slag zal moeten om weer vertrouwen op te kunnen bouwen. Is het niet goed voor jezelf om hier eens verder naar te kijken, of je op een bepaalde manier dat vertrouwen kunt herwinnen. Staat jouw wantrouwen jullie relatie niet een beetje in de weg of geeft het niet een negatieve invloed op jullie relatie? Ik wil hiermee niet zeggen dat het aan jou ligt of dat jij het helemaal verkeerd doet. Wel heb ik het idee dat je er iets me zult moeten, want het klinkt allemaal niet echt positief voor een relatie. Natuurlijk doe je binnen een relatie samen dingen ondernemen, dat kan ook met gezamelijke vrienden, maar het is toch ook goed om allebei eigen dingen te hebben en uit te gaan?
De kans is heel groot dat hij ooit op de één of andere manier het vertrouwen gaat schenden en ik dat van hem. Op een lifetime periode zal dat wel gebeuren, maar ik weet nu al dat ik er dan kapot van zou zijn. Echt compleet stuk. Ben er zo bang voor, terug die pijn, en dat wil ik bij deze kerel gewoon echt niet. Pff.
Wanneer je deze instelling hebt kun je beter je relatie helemaal stoppen m.i.... Op deze manier kun je uberhaupt geen gelijkwaardige relatie aangaan als je het mij vraagt. Op voorhand geef je al aan dat er in de toekomst een moment gaat komen dat je vertrouwen geschonden gaat worden, waarom ga je dan nog relaties aan? Dat je een bepaalde angst hebt ontwikkeld is helemaal niet raar, wel denk ik dat je met gedachten als hierboven ook niet ontspannen in een relatie kunt zitten en dat is toch zonde?
Als die eerdere relaties nu eens gewoon normaal waren geweest en die kerels hun eigen ding in hun eigen broek hadden kunnen houden of hun handen in hun eigen zakken, dan was het anders geweest. En mijn vriend verdient dat stiekeme wantrouwen helemaal niet, en toch zit het zo ingebakken :(
Meid, ik heb wel een beetje met je te doen. Ik zou echt hulp zoeken, want op deze manier leven en relaties aangaan zal je geen goed doen. Leer het een plekje te geven wat er in het verleden gebeurd is, zodat je open kunt staan voor een nieuwe relatie en deze vol vertrouwen kunt aangaan!
Link naar bericht
Deel via andere websites

Aviator, ik ga later misschien nog op je post ga reageren, maar ik besef dat het aan mij ligt. Ik besef ook dat ik met oude wonden zit en ik besef dat ik daar iets aan zou moeten doen.

Hij is wel echt tof hoor, maar ik denk dat hij zelf niet altijd weet hoe hij met dit moet omgaan naar mij toe, en dat is ook terecht. Ik maak het hem soms echt wel moeilijk.

Overigens, als we het niet hebben over dit ene issue zijn er verder eigenlijk tussen ons totaal geen problemen en komen we heel goed overeen.

In ieder geval: hij is hier komen logeren vannacht, dat was wel fijn. Hij zit nu hier voor me aan zijn werklaptop, omdat hij dus die permanentie heeft en hij is opgeroepen.

Ook nog een weetje: één van zijn collega's is vannacht op een rotonde geknald, is doorgereden zonder voorband op een velg tot ergens in zijn buurt. Daar is hij uit een bocht gevlogen en op een huis ingereden. Te voet verder en in bed gekropen. Vanochtend zich wel aangegeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Joon: watskebeurt? Nog steeds niet lekker tussen jou en je ex?

Gaat nooit meer lekker gaan tussen ons hoor... :)

had hem maandag een mailtje gestuurd om te zeggen dat ik mijn rijbewijs gehaald had, hij had gevraagd om dat te laten weten. Meneer is hele tijd online op facebook, denk je dat hij erover iets zegt?

En soms wil ik hem haten, maar ik kan het gewoon niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Joon, knuffel.. Waarom wou hij dat weten? Waar heeft hij nog zaken mee?

Ja die collega is z'n rijbewijs kwijt en zal opnieuw examens moeten doen. Hij krijgt ook geen auto meer van het bedrijf en z'n financiële situatie is nu echt een ramp... Wel eigen schuld, dikke...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeer dronken. Hij is op een velg doorgereden. Je moet al behoorlijk wasted zijn om zoiets te presteren... Hoor net dat hij de kosten ook moet betalen om de auto te herstellen en die zijn hoger dan de auto nieuw te kopen, en hij krijgt die auto niet eens terug... Kerel was net met z'n vriendin een huis beginnen bouwen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Idd. Kwam vandaag terug van m'n werk en ben daarmee voorbij de rotonde gekomen waar hij tegenop geknald is, nja, dat zie je wel vrij duidelijk...

Liefje is net langsgekomen, als verrassing want normaal zag ik hem vandaag niet, superlief! Is de eerste keer dat hij dat gedaan heeft.

Zaterdag gaat hij wel waarschijnlijk weer moeten werken, ze gaan iets grootschalig doen op het bedrijf en de kans dat iets mis gaat, is groot en dan roepen ze hem op. Hoop zo dat alles goed gaat daar :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid