Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nou, ik heb een goeie gevonden, daar ben ik zeker van. We waren net een jaar samen en hij is ziek geworden, kon hij uiteraard niks aan doen, maar we keken er nogal op voorhand naar uit om dat jaartje toch wat te vieren. Maar goed, ikke natuurlijk toch een beetje geïrriteerd door wat bijzaken die niet helemaal 100% liepen tussen ons. Goed gesprek gehad, eigenlijk heel goed gesprek gehad afgelopen zondag en met een fijn gevoel naar bed. Of ja, fijn gevoel, daarover toch. Buik deed enorm pijn, dus het lichamelijk gevoel was niet zo fijn.

's Nachts naar de dokter van wacht en een uur later zat ik op spoed. Nog wat uurtjes later echo en nog wat uurtjes later was ik m'n appendix kwijt: rotding! 's Avonds is vriendje me komen bezoeken, hij was de hele dag zo ongerust geweest en dat merkte ik toen hij bij me was: kon niet stoppen met knuffeltjes (voorzichtig!) geven en vragen of hij iets kon doen. Gisteren mocht ik dan naar huis, is hij me komen halen, is hij eten voor ons gaan halen, heeft hij mijn medicatie opgehaald en heeft ie m'n ziektepapieren op de post gedaan. Hij was zelf overigens nog steeds niet gezond. Zo z'n best gedaan :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom ken ik alleen maar mannen met het IQ van een grasspriet?

Ik heb geen idee, maar ervan uitgaand dat je toch aardig wat mannen kent denk ik dat dit beeld een beetje onrealistisch en overtrokken is.

Tenzij je alleen met vrouwen optrekt natuurlijk. Maar dan zou je je heil wat betreft relaties enzo daarin kunnen zoeken, want anders komt het zo te horen nooit meer goed. ;):)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn. Lekker uitteken naar vandaag. Vriendlief zou me ophalen van mijn werk en dan zouden we samen lekker gaan shoppen. En zoals hij gisteren zei zouden we het gewoon lekker gezellig maken met z'n twee. Had 'ie gisterenavond ineens geen zin meer. En toen had ik dus wel goed de balen. En nu nog. Lekker shoppen gaat niet door. En het is nu maar de vraag wanneer we wel gaan shoppen. Als 'troost' mag ik zaterdag kiezen naar welke film we gaan, maar eigenlijk heb ik daar nu niet zoveel zin in.

Mannen zijn soms echt vervelend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mannen zijn gewoon eigenwijs. Ze luisteren ECHT niet.

Eergisteren wederom ervaren.

Het gaat dan ongeveer zo:

Ik: Het zit zus-en-zo

Hij: dat geloof ik niet / [geen reactie]

Na 6 of 12 maanden hij: het zit zus-en-zo en daarom ben ik boos op jou

Dat is niet fijn, aangezien ik het dus eigenlijk wederom voorspeld had. ZUCHT.

Mannen stop eens met eigenwijs doen ofzo. :S Denk na. Heb hersens. Wees eens rationeel. Zeg eens wat je bedoelt. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn. Vrouwen zijn hartstikke duidelijk. Mannen blijven maar vaag met wat ze willen en wat ze denken. ZEG het gewoon zeg... pffft...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat zowel mannen als vrouwen onduidelijk en vaag kunnen doen.

In ons geval ben ik ontzettend duidelijk als het om praktische zaken gaat. Als er iets scheelt, kan ik wel eens vaag gaan doen, besef dat ook van mezelf. Hij is dan weer soms te duidelijk als er iets scheelt, ietsje te direct voor mijn gevoelig hartje :+ Als het dan weer om praktische dingen gaat, is ie ontzettend onduidelijk. Hij doet wel zijn best en ik ook. Heb toch nog nooit een handtasje tussen z'n ogen geplant en ben dat ook niet van plan :+

Vanavond gaan we uit eten en hij trakteert, heeft iets goed te maken en hij beseft het ook, haha. Niet dat ik nog boos op hem ben, dat niet. Daarna uit met zijn collega's, feestje omdat iemand vertrekt naar een ander bedrijf. Als m'n blaasontsteking nu eens over ging, was het helemaal goed. Lang leve antibiotica :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mannen zijn gewoon eigenwijs. Ze luisteren ECHT niet.

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie er praat natuurlijk :) Niet uit ervaring, maar uit een lichte inschatting kan ik je wel vertellen dat mannen in combinatie met sommige vrouwen het soms erg lastig kunnen hebben om fulltime naar het getetter te luisteren van het wederhelft. Wanneer iets zich in een natuurlijke vorm aanneemt, kan het zijn dat het niet meer opvalt omdat je hersenen zich er op aanpassen.

En de rest zal ik maar niet op reageren :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mannen zijn gewoon eigenwijs. Ze luisteren ECHT niet.

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie er praat natuurlijk :) Niet uit ervaring, maar uit een lichte inschatting kan ik je wel vertellen dat mannen in combinatie met sommige vrouwen het soms erg lastig kunnen hebben om fulltime naar het getetter te luisteren van het wederhelft. Wanneer iets zich in een natuurlijke vorm aanneemt, kan het zijn dat het niet meer opvalt omdat je hersenen zich er op aanpassen.

En de rest zal ik maar niet op reageren :E

Ja ik weet ook wel dat ik meer praat, maar er moet toch wel IETS van communicatie mogelijk zijn?

In de meest diepzinnige communicatie die ik ooit met hem heb gehad, zei hij dat hij nog huiswerk moest maken en dat hij er daarna niet over wilde praten en er niet aan wilde denken.

That's it.

En het kostte me letterlijk een kwartier om dat eruit te trekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als mannen dingen "gewoon" zeggen hebben ze binnen de korste keren een handtasje tussen hun ogen zitten. Dan zeggen ze namelijk dingen die vrouwen niet willen horen. :P

Ja, omdat sommige vrouwen blijkbaar liever alleen maar leuke dingen willen horen ipv de waarheid.

Ik heb liever de waarheid. En ja, die wil ik horen, en nee geen gedoe met handtasjes tussen hun ogen.

Sjeeeemineeee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Mannen zijn gewoon eigenwijs. Ze luisteren ECHT niet.

Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie er praat natuurlijk :) Niet uit ervaring, maar uit een lichte inschatting kan ik je wel vertellen dat mannen in combinatie met sommige vrouwen het soms erg lastig kunnen hebben om fulltime naar het getetter te luisteren van het wederhelft. Wanneer iets zich in een natuurlijke vorm aanneemt, kan het zijn dat het niet meer opvalt omdat je hersenen zich er op aanpassen.

En de rest zal ik maar niet op reageren :E

Ja ik weet ook wel dat ik meer praat, maar er moet toch wel IETS van communicatie mogelijk zijn?

In de meest diepzinnige communicatie die ik ooit met hem heb gehad, zei hij dat hij nog huiswerk moest maken en dat hij er daarna niet over wilde praten en er niet aan wilde denken.

That's it.

En het kostte me letterlijk een kwartier om dat eruit te trekken.

ik weet niet wat voor figuur dat is maar ik deel die ervaring nou niet bepaald...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid