Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

* bump *

Aangezien fb en Credible enigszins overlappen, hier ook maar even: Ursa & Pinkeltje is niet meer. Goede tijden gehad, en nu ook Credible tijden. :)

Balen :|

Vind wel leuk van je dat je ook aan de anti-sociale, facebook-loze crediblers denkt ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Nou ik heb nieuws. We gaan het nog niet van de daken schreeuwen, maar vriendje heeft voorgesteld om te gaan samenwonen binnen dit en een half jaar. Niet de meest christelijke weg, maar dat is gelukkig ons probleem :) Het vertellen aan zijn moeder gaat wel een lastige opdracht worden...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ik was idd wees een licht, maar nu ben ik IDN ;)

ik ben inmiddels 4 maanden vrijgezel,

(voor mij is ooit dit topic gestart :P)

Maar echt zo verliefd op iemand... en het wordt zo spannend nu allemaal :Y:+

Succes ermee, en veel plezier met elkaar als het wat word;)

Inmiddels is het duidelijk dat er geen basis is om samen een relatie aan te gaan... Het besluit is gevallen in goed overleg. Kheb er dan ook eerlijk gezegd weinig moeite mee dat het zo is gegaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Inmiddels is het duidelijk dat er geen basis is om samen een relatie aan te gaan... Het besluit is gevallen in goed overleg. Kheb er dan ook eerlijk gezegd weinig moeite mee dat het zo is gegaan.

Hopelijk zijn jullie nog wel vrienden dan... zoiets doet altijd een beetje pijn. :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
Inmiddels is het duidelijk dat er geen basis is om samen een relatie aan te gaan... Het besluit is gevallen in goed overleg. Kheb er dan ook eerlijk gezegd weinig moeite mee dat het zo is gegaan.

Hopelijk zijn jullie nog wel vrienden dan... zoiets doet altijd een beetje pijn. :|

Nee, we zijn op zn hoogst nog facebookvrienden, maar meer dan dat ook niet meer...

Maar de pijn ben ik allang overheen, twas allemaal nog pril dat voelt heel anders dan toen mn laatste relatie overging na 15 maanden...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat niks werd, maar wel fijn dat je het goed hebt kunnen afsluiten.

Zoveel te beter! Op naar heter en beter!

Deze vind ik echt leuk _O-

Da's andere koek idd. Nou er lopen vast hier en daar nog wat kloeke gereformeerde jongemannen rond. :P

Je riep me? :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid