gewoon Paul 8 Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 op verzoek van gp: ik heb dus nog steeds een relatie met die ene bepaalde jongen ik geniet er nog steeds van en in plaats van minder verliefd te worden word het steeds erger. we hebben het er samen over gehad: hoe kennen wij elkaar? de conculusie was: dat weten wij niet en das best maf Helemaal mooi! Geniet ervan samen;) Hier gaat het nog alsvanouds, ben nog steeds vrijgezel. Ik begin alleen wel wat minder afstandelijk te worden van het aangaan van een relatie, mocht het eraan zitten te komen. Uitmaken van de relatie kan altijd nog. Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ik heb al 1,5 week ruzie met m'n vriendje, ongekend. Hij zit niet lekker in zijn vel maar wil mijn steun niet, hij duwt mij van zich af, wil me niet zien, laat niks van zich horen. Ik word helemaal krankzinnig! =| Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Dat lijkt me echt heel naar. Wij zijn maandag 4 jaar bij elkaar. Helaas heb ik tot vet laat school en zijn we ook dit hele weekend bezet (er komt 13 man logeren in zijn huisje ), maar ik hoop dat we in elk geval lekker een avondje kunnen bankhangen of zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Mooi jubileum Joëlle Wij zijn intussen iets meer dan vier maanden getrouwd. Ik moet nog steeds wennen aan mijn nieuwe handtekening, haha. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 * Ursa moet nog even wennen aan zijn nieuwe relationele status. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Gefelicteerd Wie is de gelukkige? Een credibler? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 * Ursa moet nog even wennen aan zijn nieuwe relationele status. Vind ik leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Congratz aan allen dan maar Ontopic: Hier nog niets veranderd eigenlijk. zucht Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 * Ursa moet nog even wennen aan zijn nieuwe relationele status. Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Wow, Ursa, gefeliciteerd!! *Nieuwsgierige modus aan* Vertel, vertel, vertel!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Wat een reacties gelijk allemaal zeg! Bedankt. Gefelicteerd Wie is de gelukkige? Een credibler? Soms is ze hier wel aanwezig ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Onder jouw account of een eigenaccount? Ik heb geloof ik een vermoeden Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Wie wie wie? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 hehe Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Wat stond daar? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Moet je wel je facebookstatus updaten he Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 gefeliciteerd he Ursa!!!! enne vertel (oortjes gaan wijd open maar ze horen maar geen naam vallen...) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Wat stond daar? Dat jij dat moest vertellen, maar ik wist niet of Olorin mij of jou bedoelde Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik begin dit gewoon spannend te vinden! Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik begin dit gewoon spannend te vinden! Me toooooo So nothing to be a shamed of Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik begin dit gewoon spannend te vinden! ik ook! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik dacht dat 'Dick Laan' als hint wel genoeg was Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik begin dit gewoon spannend te vinden! ik ook! idem hier (ook al kan ik niet echt tegen koppeltjes momenteel, toch vind ik het fijn als er gevormd worden^^) Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Pinkeltje! Long live google! Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Er blijft ook niets geheim. What happens in Credible, stays in Credible he.... [/hopeful] Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten