Spring naar bijdragen

[Kletstopic] 9561


Aanbevolen berichten

Mijn hormoonchip is toch wel wat scheutig met de adrenaline voor zo'n vreselijk oude film als Signs. Ik heb gegild :| Me no scifi anymore.... Buiten Star Trek en Star Wars om dan. de 10.000.000ste aflevering van Star Trek was best de moeite waard trouwens moet ik zeggen. Maar Signs :|:| Nooit meer. Trouwens: op de borst van je liefje liggen met je oor op zijn hart en dus zijn hart en spijsvertering als achtergrondmuziek is ook niet bepaald spanningsverlagend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

H. Robert de Eenzame

Geboren: 1981

Overleden: 2134

Auteur van de zeer invloedrijke Robertaanse Regel, leed een inmiddels onbekende stoornis. Richtte in 2017, drie jaar na de Grote Oecumene tussen Oost en West, het katholieke Robertaanse Genootschap op, waarin de leden bewust niet huwen, zeer terughoudend tegenover nanologie staan, veel tijd besteden aan gebed en overweging en vaak de eenzaamheid opzoeken, doch wel gewoonlijk deelnamen aan de society. Stierf door medisch falen in de Existentiële Geneeskunde en werd in 2201 heiligverklaard door Paus Johannes LIV.

Goh... :|

De Robertanen zijn vervolgd tijdens de Derde Grote Inquisitie omdat ze zichzelf niet wilden distantiëren van de ketterij van het terracentrisme dat door de derde Pseudo-Robert is verspreid. Ondanks het feit dat de Aarde onbewoonbaar is geworden tijdens de Grote Rijksoorlog waarin de NWO omver werd geworpen door Bonaventura I de Grote, de eerste Keizer van het Rijk, bleven de Robertanen belijden dat men tenminsten zeven jaar op Aarde geleefd moest hebben om verlost te worden.

Het moederhuis van de Robertanen op de maan is verwoest door het Groot-Inquisiteuriaat en de laatste Robertanen die er nog waren zijn voorbij de grenzen van het Rijk gevlucht. Robert de Eenzame is van de officiële Rijkskalender geschrapt.

De geschiedenis is onverbiddelijk... ;(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bizar dat er anno 9561 nog tandartsen uit de goeie ouwe tijd bestaan. Nog steeds is het bezoek vervelend, maar wordt er in het algemeen zwaar overdreven over gedaan. Gezicht is verdoofd tot aan m'n rechteroog. Vreemde sensaties.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn hormoonchip is toch wel wat scheutig met de adrenaline voor zo'n vreselijk oude film als Signs. Ik heb gegild :| Me no scifi anymore.... Buiten Star Trek en Star Wars om dan. de 10.000.000ste aflevering van Star Trek was best de moeite waard trouwens moet ik zeggen. Maar Signs :|:| Nooit meer. Trouwens: op de borst van je liefje liggen met je oor op zijn hart en dus zijn hart en spijsvertering als achtergrondmuziek is ook niet bepaald spanningsverlagend.

_O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ondanks dat de communicatie tegenwoordig via neurale netwerken gaat, is het altijd goed broeders en zusters te ontmoeten en geloof en woorden te delen.

* Heeft een goede bijbelstudie gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Gek eigenlijk dat ondanks dat we al zolang zijn doorontwikkeld de mensheid nog steeds moet werken... Zijn de Robots na al die jaren nog steeds niet doorgebroken???

*wees een licht heeft een dagje vrij maar mag morgen weer gaan werken*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yes yes yes yes yes |P

De mensen bij wie ik de komende maanden waarschijnlijk in huis woon zijn gisteren even langs gekomen,

laten we maar vergeten dat ze 3 uur met de auto reden en er niet aan gedacht hebben om gewoon even te zappen, en zijn tot gisteravond laat hier gebleven. En het was hééééél gezellig! En zaterdag ga ik voor een tijdje proefdraaien bij hun in huis. :+ Dus zal er dan ook even niet zijn.. Hier dus..

En en en en en ik ben echt blij dat het zo fijn was gister. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Yes yes yes yes yes |P

De mensen bij wie ik de komende maanden waarschijnlijk in huis woon zijn gisteren even langs gekomen,

laten we maar vergeten dat ze 3 uur met de auto reden en er niet aan gedacht hebben om gewoon even te zappen, en zijn tot gisteravond laat hier gebleven. En het was hééééél gezellig! En zaterdag ga ik voor een tijdje proefdraaien bij hun in huis. :+ Dus zal er dan ook even niet zijn.. Hier dus..

En en en en en ik ben echt blij dat het zo fijn was gister. :)

Goed om te horen! (YY)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid