Spring naar bijdragen

[Kletstopic] 9561


Aanbevolen berichten

Zeg, ben ik nou gek (oh wacht, dat is best een open deur... maar u snapt vast de strekking) of is het hier een stuk rustiger dan toen ik hier iets van 2 jaar geleden nog regelmatig kwam? Als ik kijk naar de 'active topics' zie ik soms echt 2007 erbij staan?

Verklaar u nader!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik kom er net achter dat het vandaag linkshandigendag is, en uiteraard is dat in 9561 een feestdag. Linkshandigen zijn immers intelligent, creatief en veelzijdig... ben jij ook linkshandig, steek dan je rechterhand op. Vandaag is jouw feestje, dus verwen jezelf. :P

Jij bent zeker niet rechtshandig.

Vandaar het woordje 'ook'. Maar jij bent dus ook links? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Euhm ja, we zijn allemaal iets minder hyper dan 2 jaar (of eig 7551 jaar) geleden en er worden de laatste tijd wat meer topics omhooggeschopt :+ Leuk dat je terug bent trouwens! :D

Ik bedoel, uiteraard is het gevoel van 'alsof je nooit bent weggeweest' wel leuk, maar het valt me gewoon op...

Ik heb overigens last van werkvermijdend gedrag. Heb de laatste maanden zo ontzettend veel gewerkt (deze week ook weer 60 uur) dat nu ik weet dat ik morgen vakantie heb, ik gewoon niets zinnigs er meer uit krijg, linker- of rechterhand :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Ik kom er net achter dat het vandaag linkshandigendag is, en uiteraard is dat in 9561 een feestdag. Linkshandigen zijn immers intelligent, creatief en veelzijdig... ben jij ook linkshandig, steek dan je rechterhand op. Vandaag is jouw feestje, dus verwen jezelf. :P

Jij bent zeker niet rechtshandig.

Anyway, ik heb 2 linkerhanden.

mogen mensen die zowel links als rehtshandig zijn ook meedoen??

Link naar bericht
Deel via andere websites
Euhm ja, we zijn allemaal iets minder hyper dan 2 jaar (of eig 7551 jaar) geleden en er worden de laatste tijd wat meer topics omhooggeschopt :+ Leuk dat je terug bent trouwens! :D

Ik bedoel, uiteraard is het gevoel van 'alsof je nooit bent weggeweest' wel leuk, maar het valt me gewoon op...

Ik heb overigens last van werkvermijdend gedrag. Heb de laatste maanden zo ontzettend veel gewerkt (deze week ook weer 60 uur) dat nu ik weet dat ik morgen vakantie heb, ik gewoon niets zinnigs er meer uit krijg, linker- of rechterhand :#

Hehe, dan maakt het ook niets uit nu toch? Als je toch vakantie hebt :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pff, al een week dat ik nu elke nacht rotslecht of niet slaap. Ben zo moe en 's avonds kan ik de slaap niet vatten. Echt niet fijn.

Komt me dát even bekend voor! Ben vanochtend vroeger opgestaan, eerder naar werk, in de hoop vanavond wél moet te zijn en op tijd te gaan (en kunnen) slapen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tips om in slaap te vallen: altijd om dezelfde tijd in bed liggen en ook gewoon in bed blijven als je niet kunt slapen. "Slaap je niet, dan rust je toch" zei mijn overgrootmoeder altijd. En persoonlijk helpt een grote mok rooibosthee een half uurtje voor ik naar bed ga ook om te slapen als een roos.

Als je dan toch helemaal gek wordt in bed, ff eruit, maar lichten gedimd. Anders raakt je lijf in de war, want dan denkt het dat het dag is terwijl je hoort te slapen. En de good old warme melk met honing kennen jullie vast ook? Daar heb ik zelf geen ervaringen mee alleen, omdat ik geen honing lust en geen warme melk xD (okee, honing lust ik wel als achtergrondsmaakje)

Link naar bericht
Deel via andere websites
En de good old warme melk met honing kennen jullie vast ook?

warme melk mengen met honing????

lijkt me niet zo lekker

ik ga vanavond ff die thee proberen

En werkte het? :) Bij mij werkt het zo goed dat ik een keer in de trein in slaap ben gevallen en mijn halte heb gemist :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gister was het 6 maanden geleden dat ik me hier aangemeld heb ;( En ik heb die dag gemist ;(

Alsnog gefeliciteerd! :|:|

Ik heb vandaag eerst mijn arbeidsvoorwaardengesprek en daarna direct door naar mijn eindgesprek. Dat houdt in dat ik waarschijnlijk aan het eind van de middag officieel afgestudeerd ben, dat is dan wel weer leuk. Maar wat een drukte!

Wat gaaf! Gefeliciteerd!

En werkte het? :) Bij mij werkt het zo goed dat ik een keer in de trein in slaap ben gevallen en mijn halte heb gemist :+

Trein? Tsss, dat is zoooo 4301! Maar treinen zijn wel gaaf!

Misschien een bordje op je schoot zetten met; 'Maak me wakker in ... alstublieft.'

In de Donald Duck werkte het, totdat iedereen zo'n bordje ging maken en er niemand wakker bleef om de anderen wakker te kunnen maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid