Spring naar bijdragen

[Kletstopic] 9561


Aanbevolen berichten

Yes yes yes yes yes |P

De mensen bij wie ik de komende maanden waarschijnlijk in huis woon zijn gisteren even langs gekomen,

laten we maar vergeten dat ze 3 uur met de auto reden en er niet aan gedacht hebben om gewoon even te zappen, en zijn tot gisteravond laat hier gebleven. En het was hééééél gezellig! En zaterdag ga ik voor een tijdje proefdraaien bij hun in huis. :+ Dus zal er dan ook even niet zijn.. Hier dus..

En en en en en ik ben echt blij dat het zo fijn was gister. :)

Spannend! Fijn dat de eerste kennismaking in elk geval goed was!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

EIndelijk is het zover, de allerlaatste cijfers van Pi zijn gekraakt. Nu is Pi helemaal compleet, met een duizelingwekkend aantal van 9834210 terafilixioen cijfers achter de komma. Na millenia rekenen op steeds snellere computers, heeft de nieuwste computer aangegeven dat het nu echt afgelopen is. Sommige techno-christenen menen dat nu de wederkomst van Christus wel snel zal komen, nu het laatste geheim van het universum onthuld is. Opmerkelijk zijn de laatste twee cijfers: 42.

Link naar bericht
Deel via andere websites
EIndelijk is het zover, de allerlaatste cijfers van Pi zijn gekraakt. Nu is Pi helemaal compleet, met een duizelingwekkend aantal van 9834210 terafilixioen cijfers achter de komma. Na millenia rekenen op steeds snellere computers, heeft de nieuwste computer aangegeven dat het nu echt afgelopen is. Sommige techno-christenen menen dat nu de wederkomst van Christus wel snel zal komen, nu het laatste geheim van het universum onthuld is. Opmerkelijk zijn de laatste twee cijfers: 42.

Is men na zoveel tijd er achter dat er geen groter getal is dan een terafilixioen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bijna niemand doet het tegenwoordig nog, maar ik heb vandaag mijn tweede les in "ambachtelijk autorijden" gehad. Volgens de instructeur ben ik "één van de betere leerlingen" en ja, ik ben er trots op :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
EIndelijk is het zover, de allerlaatste cijfers van Pi zijn gekraakt. Nu is Pi helemaal compleet, met een duizelingwekkend aantal van 9834210 terafilixioen cijfers achter de komma. Na millenia rekenen op steeds snellere computers, heeft de nieuwste computer aangegeven dat het nu echt afgelopen is. Sommige techno-christenen menen dat nu de wederkomst van Christus wel snel zal komen, nu het laatste geheim van het universum onthuld is. Opmerkelijk zijn de laatste twee cijfers: 42.

Zit de combinatie '8008135' er ook in? |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na een lange werkdag plus overwerken viel ik gister rond half tien in slaap. Om middernacht werd ik wakker en zag dat mijn laptop nog naast me lag. :) Nu ben ik vrij, dus het was een geslaagde nacht. |=

Tijd om naar de winkel te gaan en mijn ijsvoorraden aan te vullen. Twee dozen sinas splits en twee dozen twisters klinkt goed om mee te beginnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ijsje :P

Daarstraks weer rijles gehad. De teller staat nu op 8 uren les van de 20 uren in totaal. De instructeur heeft vandaag gezegd dat ik nu al alleen de baan op zou kunnen, omdat het echt wel goed gaat. Het voorlopig rijbewijs om dus alleen te mogen rijden na de 20 uur rijles is dus al zeker binnen! Morgen autosnelweg (heb ik in een ver ver verleden ook al eens gedaan, easy) en een stadswijk waar zo ongeveer elk examen naartoe gereden wordt. Dat wordt een stuk moeilijker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu dat nieuwe topic is geopend over eerlijk zijn tegenover klanten moet ik terug denken aan de goede oude tijd toen ik nog bij de Action werkte..

Klant; Mevrouw? Is de kwaliteit van deze haardroger goed?

Verkoopster; Nou ik zal het zo zeggen mevrouw, die elektronica komt van de Action, meestal zegt dat wel genoeg maar ik zal het even verduidelijken. Elektronische apparatuur dat van de Action komt werkt niet goed. Meestal geeft het na een week functioneren al op. Maar het komt vaker voor dat het apparaat het niet eens doet.

Klant; Dank u voor uw eerlijkheid. Dat waardeer ik.

Fantastisch toch als je je eigen producten zo kunt afkraken en het ook nog eens gewaardeerd word door de klant :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha. :#

De 3Duivel verleidt mij tot het kopen van een 42inch 3D&HD-TV. Het is echt een gigantische dure aankoop, maar wat zou Transformers op BluRay kwaliteit er ontzettend erotisch uit zien. Besides that, een computerscherm van die grootte is superhandig met het werk dat ik doe. Maar toch, ruim negenhonderd euro... X| Ga weg van mij, satan! Kom pas terug als je geld hebt!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nu dat nieuwe topic is geopend over eerlijk zijn tegenover klanten moet ik terug denken aan de goede oude tijd toen ik nog bij de Action werkte..

Klant; Mevrouw? Is de kwaliteit van deze haardroger goed?

Verkoopster; Nou ik zal het zo zeggen mevrouw, die elektronica komt van de Action, meestal zegt dat wel genoeg maar ik zal het even verduidelijken. Elektronische apparatuur dat van de Action komt werkt niet goed. Meestal geeft het na een week functioneren al op. Maar het komt vaker voor dat het apparaat het niet eens doet.

Klant; Dank u voor uw eerlijkheid. Dat waardeer ik.

Fantastisch toch als je je eigen producten zo kunt afkraken en het ook nog eens gewaardeerd word door de klant :+

Leuk is dat :#

Ik heb toen ik bij de AH werkte ook wel eens klanten aangeraden om naar de C1000 te gaan, omdat het daar goedkoper was :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom kun je in facebook nog steeds niet zoeken op profielfoto? Ik ben op zoek naar een Daniel Franco/Franko (vergeten of het een c of een k was) maar dat is wel net zoiets als Jan Janssen in NL denk ik xD Hij zei nog tegen mij: 'shouldn't be too hard 'cause I'm the guy in a white hoodie licking a sign'. Als profielfoto dus. Maar er zijn wel duizenden Daniel Franco's en net zoveel Daniel Franko's op facebook :| Waar blijft die innovatie...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid