Spring naar bijdragen

Meta-topic Weerwolven III


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zeg, ik ben net bijzonder gelukkig. Edelrik is in de geestenwereld aangekomen en mijn Brodo heeft eindelijk een meisje :#

Die overdreven blaaskaak met zijn gezwollen taal is net bij ons aangekomen. Ik zou nu het liefst een heel groot verhaal gaan schrijven, maar in de geestenwereld wordt je geacht hard te werken aan het overzien van je leven en omdt het mijne nogal lang was, wordt ik hier coninue aan het werk gezet, terwijl ik liever door een gaatje in de wolken naar beneden wil kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

jeej in de geestenwereld.. eindelijk niet meer moeten bazelen over van alles en nog wat... wat een rust

elderik kijkt door de wolken naar beneden en ziet terentia en brodo samen... oke denkt hij laat ze samen maar gelukkig worden :P

@ol moth: ik wil graag gangolf als opvolger

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, nee, na mijn dood heb ik me nergens meer mee bemoeit. Ik had volledig vertrouwen in Terentia en Brodo :#

Enne, het is wel een geromatiseerde versie van de werkelijkheid vanuit Heilke's ietwat seniele verstand he.

Moet er niet aan denken dat ik was overgebleven met Brodo of Terentia...hoe hadden er dan welpjes moeten komen :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Whhaaa geweldig, inderdaad, dit was wel het spannendste potje weerwolven ooit :D
Het was wel wat spannender geweest als er meer mensen zouden stemmen. Op een gegeven moment waren de weerwolven de enigen die stemden bij de stemrondes. Dan vind ik het nu ook weer niet zo verwonderlijk of spannend dat ze uiteindelijk wonnen.
Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid