Spring naar bijdragen

Meta-topic Weerwolven III


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ohhh Anastasia weerwolf! Ik had al mijn vermoedens zo toen ik ineens uit het spel lag, de volgende keer ga ik voorzichtiger zijn in het begin van het spel! Blij toe dat ik jou nooit mijn rol verteld had, Anastasia :#
Anastasia wilde je niet vermoorden maar je gebruiken in haar complotten. Door mijn invloed hebben we je uiteindelijk toch omgelegd om TBM te beschermen. Maar goed dat backfirede dus doordat je de Jager bleek te zijn en blind geloofde in de manipulaties van anastasia.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha, Bona, je was al verdacht van hopenloze verliefdheid en dat heb ik je ook verteld. Maar het maakte mij niet zoveel uit wie er opgepeuzeld zou worden. Na jouw bod op Annzie was me al veel meer duidelijk. Was zij niet de jager geweest, dan had ik de andere(n) daarna wel kunnen overtuigen alsnog TBM te verorberen. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ha, Bona, je was al verdacht van hopenloze verliefdheid en dat heb ik je ook verteld. Maar het maakte mij niet zoveel uit wie er opgepeuzeld zou worden. Na jouw bod op Annzie was me al veel meer duidelijk. Was zij niet de jager geweest, dan had ik de andere(n) daarna wel kunnen overtuigen alsnog TBM te verorberen. :#
Volgens mij had je me eerder nog een bericht gestuurde waarin je ervan overtuigd dat Josephina het koppeltje was. ;)

En als je doorhad dat TBM het heksenkind was waarom heb je dan geen stokje gestoken voor mijn beslissing om Annzie als slachtoffer te kiezen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, maar ik ben valser dan dat :P. Ik heb je verteld dat Josephina dacht dat jij het koppeltje was en dat ik dat verdachte roddel vond en dat ze misschien zelf wel gekoppeld was, terwijl ik gewoon wilde weten hoe jij reageerde.

Vervolgens vertelde ik je van mijn conversaties met Annzie, niet veel later kreeg ik van jou te horen dat Annzie slachtoffer moest worden. Natuurlijk was ik het daar gewoon mee eens. Een slachtoffer moest er vallen en waarom niet Annzie, ik wist waarik met jou aan toe was. Besloot af te wachten wat het resultaat was van die actie om haar karakter op te eten. Het resultaat daarvan bleek verrassend genoeg afdoende en ik hoefde geen verdere actie te ondernemen.

Ik suggereer gewoon lekker een end weg en kijk naar de reacties op die suggesties. En nee, ik ruzie niet met een ex-weerwolf, maar met een voormalig verliefde idioot die alles en iedereen zou hebben opgegeven (inclusief zijn mede weerwolven)om zijn maatje te redden. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oh, maar ik ben valser dan dat :P. Ik heb je verteld dat Josephina dacht dat jij het koppeltje was en dat ik dat verdachte roddel vond en dat ze misschien zelf wel gekoppeld was, terwijl ik gewoon wilde weten hoe jij reageerde.

Vervolgens vertelde ik je van mijn conversaties met Annzie, niet veel later kreeg ik van jou te horen dat Annzie slachtoffer moest worden. Natuurlijk was ik het daar gewoon mee eens. Een slachtoffer moest er vallen en waarom niet Annzie, ik wist waarik met jou aan toe was. Besloot af te wachten wat het resultaat was van die actie om haar karakter op te eten. Het resultaat daarvan bleek verrassend genoeg afdoende en ik hoefde geen verdere actie te ondernemen.

Jammer dat we de doorontwikkeling van een potentieel meesterplan hebben moeten missen. ;)
Link naar bericht
Deel via andere websites
Ha, Bona, je was al verdacht van hopenloze verliefdheid en dat heb ik je ook verteld. Maar het maakte mij niet zoveel uit wie er opgepeuzeld zou worden. Na jouw bod op Annzie was me al veel meer duidelijk. Was zij niet de jager geweest, dan had ik de andere(n) daarna wel kunnen overtuigen alsnog TBM te verorberen. :#
Hetgeen zeer waarschijnlijk had geresulteerd in je eigen dood een dag later door middel van een vlot.
Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid