Spring naar bijdragen

Meta-topic Weerwolven III


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Thanks. Gelukkig niemand die ik ken overleden, maar wel gewond geraakt, heb ik vandaag gehoord. Eentje heeft iemand zien sterven. Vandaag ook de chaos van dichtbij gezien, de verslagenheid. Ben er gewoon even niet goed van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Thanks. Gelukkig niemand die ik ken overleden, maar wel gewond geraakt, heb ik vandaag gehoord. Eentje heeft iemand zien sterven. Vandaag ook de chaos van dichtbij gezien, de verslagenheid. Ben er gewoon even niet goed van.

Net wat Wonderfulstar zegt, geen reden je te verontschuldigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Annzie claimt toch ook niet dat ze het te danken heeft aan tactisch spelinzicht of wijsheid?
Annzie claimt toch ook niet dat ze het te danken heeft aan tactisch spelinzicht of wijsheid?
Uhm klopt?

Precies :P Sterker nog, als je mijn post in het topic leest heb ik er een wanhoopsschot van gemaakt, want mijn keuze voor TBM was ook alleen maar op vage vermoedens gebaseerd. Vooral omdat hij zich zo verdedigde tegen de verdachtmakingen van Anastasia :P

icon_rolleyes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voordat het verdacht is als ik wat minder loop te kletsen :P Mijn vriendin mag na 3 weken ziekenhuis eindelijk naar huis. Ik ben haar hoofd zorgverlener. Ze heeft nog steeds operatiewonden met infiltraat die gespoeld moeten worden en ze voelt zich nog erg onzeker, dus ik ga vandaag haar huis schoonmaken en dan blijf ik 3 dagen heel veel daar en slaap daar ook. Ik zal wel dagelijks even bij weerwolven zijn en het boeltje volgen en op tijd stemmen, maar ik heb weinig tijd meer over om hele verhalen te bedenken en te schrijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid