Spring naar bijdragen

Meta-topic Weerwolven III


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wat puntjes waar ik over heb gepiekerd nog en een besluit over heb gevormd:

- Als de Hondsdolle Weerwolf de Jonge Wolf kiest voor assimilatie in de eerste twee nachten zal dat een gemiste kans zijn voor de weerwolven om een extra lid te hebben. De Jonge Wolf wordt dan bij de weerwolven bekend en sluit zich aan.

-Als de Dorpsoudste wordt geassimileerd kan de Dorpsgek niet meer sterven door een lynchpartij want ondanks dat de Dorpsoudste dan al diens krachten verliest en Weerwolf wordt veinst hij natuurlijk nog wel zijn status overdag en zal de Dorpsgek sparen.

-Als de Dorpsgek is geassimileerd en al schuimbekkend zijn pleidooi houd zal niemand zijn onschuld geloven.

Bij het aanbreken van de nieuwe dag doe ik een mededeling over of er doden zijn gevallen. En tot die tijd hebben karakters als de heks ook nog de mogelijkheid hun ding te doen. Anders zou door bliksemsnel handelen van de weerwolven iemand al dood kunnen gaan, terwijl ik juist langere actie periodes heb opgesteld om het voor iedereen leuk te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als de dorpsgek er dus aangaat en zijn pleidooi moet houden, hoe kan je dan op voorhand zeggen: "die ga ik niet geloven!" ? Dan moet die rol dus bekend zijn onder ons allen..? Of maak jij dat bekend en moeten we die dan sowieso elimineren, al weten we dat het om de dorpsgek gaat?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afhankelijk van hoe de kaarten op tafel liggen op dat moment, wie geassimileerd is en wie niet regel ik dat als het erop aankomt. Niemand hoeft in dit stadium zijn rol openbaar te maken.

De Spelleider ( Ik) is er om evenementen en gebeurtenissen al dan niet met een leuk verhaaltje aan te kondigen en bekend te maken in het speltopic en zo het spelverloop te begeleiden. Ik spoor of herinner users eraan hun ding te doen als dat nodig is etc.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verder wil ik graag de komende "nacht" te weten komen:

- Van de Jonge Wolf of die iemand wil proberen te vermoorden. Zo ja, wie dat is en welke rol die persoon zou kunnen hebben.(Hoeft niet)

- Van de Druïde weten wie er vannacht beschermt is.

- Van de Heks weten of die iemand wil vergiftigen of vannacht iemand wilt redden(Slachtoffer PM ik nog).(Hoeft niet)

- Van de Jager weten wie het voor zijn kiezen krijgt als die komt te overlijden.

- Van de Dromenwever weten welke persoon die de rol van wilt inzien.

- Van de Hondsdolle Weerwolf of en wie die wilt besmetten.(Hoeft niet)

De nacht duurt tot Woensdagavond 21:30!! Post graag stukjes over dromen, het verleden, visioenen etc.

Ik geloof dat je die onderstreepte zin er best uit mag halen. Tenzij ik als een spook verder mag spelen natuurlijk :E

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verder wil ik graag de komende "nacht" te weten komen:

- Van de Jonge Wolf of die iemand wil proberen te vermoorden. Zo ja, wie dat is en welke rol die persoon zou kunnen hebben.(Hoeft niet)

- Van de Druïde weten wie er vannacht beschermt is.

- Van de Heks weten of die iemand wil vergiftigen of vannacht iemand wilt redden(Slachtoffer PM ik nog).(Hoeft niet)

- Van de Jager weten wie het voor zijn kiezen krijgt als die komt te overlijden.

- Van de Dromenwever weten welke persoon die de rol van wilt inzien.

- Van de Hondsdolle Weerwolf of en wie die wilt besmetten.(Hoeft niet)

De nacht duurt tot Woensdagavond 21:30!! Post graag stukjes over dromen, het verleden, visioenen etc.

Ik geloof dat je die onderstreepte zin er best uit mag halen. Tenzij ik als een spook verder mag spelen natuurlijk :E

Het spookt hier in de opera het spooookt.

Ik heb het verwijdert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben nog nooit zo vroeg uit het spel gegooid zeg :P Pfft, maar ik heb indirect wel mooi een weerwolf! :D
Meer geluk dan wijsheid. Je schoot op de verkeerde en zat er eigenlijk compleet naast. Dat het uiteindelijk wel een weerwolf heeft gepakt is natuurlijk prima maar het is zeker geen verdienste van tactisch spelinzicht. ;)
Link naar bericht
Deel via andere websites
Annzie claimt toch ook niet dat ze het te danken heeft aan tactisch spelinzicht of wijsheid?
Annzie claimt toch ook niet dat ze het te danken heeft aan tactisch spelinzicht of wijsheid?
Uhm klopt?

Precies :P Sterker nog, als je mijn post in het topic leest heb ik er een wanhoopsschot van gemaakt, want mijn keuze voor TBM was ook alleen maar op vage vermoedens gebaseerd. Vooral omdat hij zich zo verdedigde tegen de verdachtmakingen van Anastasia :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid