WonderfulStar 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Misschien ben jij wel gewoon erg verdacht! Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Is ook mogelijk natuurlijk Al was het maar omdat ik zo graag veel verhaaltjes schrijf en dus opval. De enige die ik qua vermoeden het minst wantrouw is mijn burgemeester keus. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Dit is echt het meest wazige potje ooit. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 @ ol moth: binnen 10 minuten schrijf ik een post met wie ik laat afdrijven op een vlot Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Mijn excuses dat ik de stemming niet heb meegedaan deze keer. Het is hier een dag vol chaos geweest met de Pukkelpoptoestanden in Hasselt en ik heb echt niet aan weerwolven gedacht vandaag. Sorry. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Sorry? Waarom?! Een aantal dode mensen vs een spelletje... Je hebt wel wat beters om aan te denken... Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Thanks. Gelukkig niemand die ik ken overleden, maar wel gewond geraakt, heb ik vandaag gehoord. Eentje heeft iemand zien sterven. Vandaag ook de chaos van dichtbij gezien, de verslagenheid. Ben er gewoon even niet goed van. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Thanks. Gelukkig niemand die ik ken overleden, maar wel gewond geraakt, heb ik vandaag gehoord. Eentje heeft iemand zien sterven. Vandaag ook de chaos van dichtbij gezien, de verslagenheid. Ben er gewoon even niet goed van. Net wat Wonderfulstar zegt, geen reden je te verontschuldigen. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Ah Floes, sterkte daar. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Sterkte Floes. Dat is heftig. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Annzie claimt toch ook niet dat ze het te danken heeft aan tactisch spelinzicht of wijsheid? Annzie claimt toch ook niet dat ze het te danken heeft aan tactisch spelinzicht of wijsheid?Uhm klopt? Precies Sterker nog, als je mijn post in het topic leest heb ik er een wanhoopsschot van gemaakt, want mijn keuze voor TBM was ook alleen maar op vage vermoedens gebaseerd. Vooral omdat hij zich zo verdedigde tegen de verdachtmakingen van Anastasia Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Inderdaad een wachterdichte redering... iemand is een weerwolf omdat hij zich verdedigd tegen de claim een weerwolf te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Inderdaad een wachterdichte redering... iemand is een weerwolf omdat hij zich verdedigd tegen de claim een weerwolf te zijn. Want een burger zou natuurlijk gelijk toegeven dat hij een weerwolf is Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Voordat het verdacht is als ik wat minder loop te kletsen Mijn vriendin mag na 3 weken ziekenhuis eindelijk naar huis. Ik ben haar hoofd zorgverlener. Ze heeft nog steeds operatiewonden met infiltraat die gespoeld moeten worden en ze voelt zich nog erg onzeker, dus ik ga vandaag haar huis schoonmaken en dan blijf ik 3 dagen heel veel daar en slaap daar ook. Ik zal wel dagelijks even bij weerwolven zijn en het boeltje volgen en op tijd stemmen, maar ik heb weinig tijd meer over om hele verhalen te bedenken en te schrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Zijn de weerwolven nou vergeten om een slachtoffer te selecteren? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Of de druide heeft het slachtoffer beschermd, of de heks heeft een levensdrankje toegediend, of ze probeerden de dorpsoudste te vermoorden, welke twee pogingen kost. Who knows... Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik heb zo mijn vermoedens. Maar aangezien het spel nog bezig is zal ik die even voor me houden. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Zeg Wees Een Licht, koffie hadden ze nog niet hoor, in romeins nederland. Koffie is aan het eind van de middeleeiwen pas in Europa bekend geworden, en is toen ook nog lang een luxe product gebleven. T komt namelijk uit arabië Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 o... dat maakt weer duidelijk dat ik een echte koffieverslaafde ben Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Annzie, jij bent dood, jij weet nergens wat van Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja maar dit is een bericht uit de geestenwereld *boeoeoeoe*. Waarom denk je dat ik het in het meta topic post Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja ehh, ik moet toch ergens over zeuren? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Even voor de duidelijkheid: Floes is een meisje, Gilli (mijn personage) is een vent. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 En ik maar denken dat Floes een vent was. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Even voor de duidelijkheid: Floes is een meisje, Gilli (mijn personage) is een vent. Ik kan de betreffende post niet meer wijzigen maar het is genoteerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten