Spring naar bijdragen

Het woord van de dag


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bokito; tijdens rijles vroeg ik ter bevestiging of ik rechtdoor moest omdat ik de afslag naar Rotterdam en een dierentuin daar in de buurt naderde. Toen zei mijn leraar "Ja, anders komen we uit bij Bokito," en toen ging het opeens over die vrouw die in elkaar gemept was omdat ze elke dag dat arme beest irriteerde. Wat is mijn leraar toch droog. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bokito; tijdens rijles vroeg ik ter bevestiging of ik rechtdoor moest omdat ik de afslag naar Rotterdam en een dierentuin daar in de buurt naderde. Toen zei mijn leraar "Ja, anders komen we uit bij Bokito," en toen ging het opeens over die vrouw die in elkaar gemept was omdat ze elke dag dat arme beest irriteerde. Wat is mijn leraar toch droog. :#
:| Wij hebben het daar tijdens de lunch over gehad.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha, ik had het daar vorige week nog over, toen ik in de Apenheul was :D.

OT: Mijn woord van de dag is presenteren. Jezelf netjes presenteren als je je project moet presenteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Proefexamen

Elk lesuur tot aan de examens moeten we een proefexamen maken . En dat is verschrikkelijk saai.

Vooral als je er ineens achter komt dat je het examen dat je op dat moment aan het maken bent, heel toevallig, de vorige week ook had gemaakt -O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

vlierstruiken

Ik ben al een hele week bezig met het snoeien van vlierstruiken. Ik zie niets anders dan vlierstruiken, ik ruik niets anders dan vlierstruiken, in m'n haar vind ik niets anders dan blaadjes en beestjes uit vlierstruiken, ik proef bijna vlierstruiken, ik ruik zelf naar vlierstruiken en ik droom zelfs over vlierstruiken. Het zijn echt rot... planten :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tissues

Omdat ze op zijn en ik tissues nodig heb

Vandaag heb ik er een boel van verbruikt. :( Verkouden in de lente.

"Jezus-sandalen", omdat ze tweeduizend jaar geleden blijkbaar ook klitteband hadden en ik nu dezelfde sandalen als Jezus draag.

Dan heb je gister zeker niet opgelet?

Jezus-sandalen zijn de sandalen die Jezus van Petrus kreeg.

Want ja.. Petrus zat na het 3 keer kraaien van een haan naar zijn voeten te kijken en te treuren. Toen dacht hij.. "Heej, ik heb sandelhout onder mijn voeten liggen". En daaronder lagen lappen zijde in dalen in de grond. Toen bond hij de lappen zijde om het sandelhout, en zo is men tot het woord sandalen gekomen.

En toen gaf hij de sandalen aan Jezus :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Slimme theorie hoor Ebs, maar volgens mij had Jezus na zijn opstand geen sandalen meer nodig aangezien hij een verheerlijkt lichaam plus bijbehorende kleding had. :+ Maar verder heb je gelijk, Petrus heeft de sandalen gemaakt en na eeuwen zijn ze in mijn bezit gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid