Spring naar bijdragen

Het woord van de dag


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

hihi weer wat geleerd dan...

het is een oud zeeuws woord wat alleen nog maar door de oudjes gebruikt word... en het is een vergiet...

maar jij praat zeker met oek, en judder enzo???

als je tenminste van de overkant komt...

(ook zo een leuke in overkanten praten)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Woord van de maand; Dinges

Alles is tegenwoordig dinges.. ' Ja uhm... Waar liggen die dingessussen ook al weer die je moet hebben om dinges aan die dinges vast te maken? '

:+ Dinges

'Hoe heet'ie ook al weer, Dinges Dingetje, weet zijn naam niet meer. Lastig!' :P

Het ergste is natuurlijk de kreet: dat is echt mijn ding. Of: ik wil gewoon mijn eigen ding kunnen doen. Jeuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Aan het eind van je zorgcarriére zijn. Dat blijkt een in de zorgsector echt gebruikte term te zijn voor het op sterven liggen na een lang ziekbed waarin je veel zorg hebt ontvangen, zo las ik in de krant. We hebben echt serieus teveel managers in Nederland. Ik heb daarom al een managerproof woord bedacht voor dood zijn: een maximale vitale beperking hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid