EulogÃa 0 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik weet niet of er al een topic over is, maar.. Zijn er hier Credible-Leviatans of -Orka's of andere Crediblers die zelfs wel eens over Credible hebben gedroomd? Ik heb eens over Credible gedroomd, maar weet er nog maar heel weinig van. Ik droomde dat ik op een Credible-meeting was en weet alleen nog dat ik daar met Machiavelli een discussie had. Het was geen vervelende discussie ofzo, maar gewoon een goede, stevige, interessante discussie; wel pittig, maar niet op een negatieve manier _o- Zijn er anderen die zulke ervaringen met dromen en Credible hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Zoals ik al in het andere dromen topic had gepost heb ik een paar dagen geleden over Credible gedroomd. Om de één of andere reden had ik een kloon aangemaakt en daar had ik spijt van. Ook waren er reacties in een topic gepost en toen ik wakker werd en overtuigd was dat het echt was waren de reacties er helemaal niet. Credible droom = verslaving Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Nee, nooit. Ik droom niet (meer). Helaas, want ik had vroeger altijd erg levendige en ook best leuke dromen. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Credible kost me af en toe wel mijn nachtrust en dat lijkt soms op een nachtmerrie maar dromen? Nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ik heb wel eens dromen over credible gehad (ik droom ook echt veel, tenminste ik herinner me veel dromen, echt over de meest vage dingen) maar ik kan me er zometeen geen meer herinneren. Nouja, wel over een zekere credibler maar die willen jullie vast niet weten. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Nope, hoeven we denk ik niet te weten. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ik weet niet of er al een topic over is, maar..Zijn er hier Credible-Leviatans of -Orka's of andere Crediblers die zelfs wel eens over Credible hebben gedroomd? Ik heb eens over Credible gedroomd, maar weet er nog maar heel weinig van. Ik droomde dat ik op een Credible-meeting was en weet alleen nog dat ik daar met Machiavelli een discussie had. Het was geen vervelende discussie ofzo, maar gewoon een goede, stevige, interessante discussie; wel pittig, maar niet op een negatieve manier _o- Zijn er anderen die zulke ervaringen met dromen en Credible hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik droomde vannacht dat ik in het andere dromen topic een nieuwe post typte over dromen die ik die nacht had. Gek hoor, dromen over dromen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 IRL Inception. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik droomde dat ik een spelfout maakte en er toen een user was die het me zo nodig moest gaan inwrijven. Ik bedacht me toen dat ik een post zou schrijven waarin ik zou opmerken hoe die persoon het zou vinden als ik zoiets constant zou doen met zijn/haar zwaktes. Toen werd ik wakker en kon ik deze post schrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Je bent het woordje 'was 'vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Nee hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik droom alleen over echte mensen. Wanneer is de eerstvolgende meet? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 29 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik weet niet of er al een topic over is, maar..Zijn er hier Credible-Leviatans of -Orka's of andere Crediblers die zelfs wel eens over Credible hebben gedroomd? Ik heb eens over Credible gedroomd, maar weet er nog maar heel weinig van. Ik droomde dat ik op een Credible-meeting was en weet alleen nog dat ik daar met Machiavelli een discussie had. Het was geen vervelende discussie ofzo, maar gewoon een goede, stevige, interessante discussie; wel pittig, maar niet op een negatieve manier _o- Zijn er anderen die zulke ervaringen met dromen en Credible hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Vannacht weer een Credible droom; een usert had haar naam veranderd nadat ze het er gister over had om hem te veranderen. He bah.. nu ben ik zelfs in mijn dromen al berichten aan het posten. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ik heb ooit gedroomd over credible als dorp waarbij topics tentjes waren waarin mensen zaten te discussiëren. Bijzonder gezellig dorp Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ik heb ooit gedroomd over credible als dorp waarbij topics tentjes waren waarin mensen zaten te discussiëren. Bijzonder gezellig dorp Wat tof! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 11 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ik heb nog nooit gehad dat ik over Credible droomde. Ik heb wel eens gedroomd over dingen waar ik erg mee zat, wat op dat moment erg speelde of waar ik de hele dag mee bezig was geweest. Zo heb ik het als bijzonder vervelend ervaren dat als je zaterdag de hele dag in een magazijn werkt als orderpikker je er ook nog eens een hele nacht over droomt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Ik droomde vanacht dat ik geband was van Credible. Ik had een pannenkoek te koop aangeboden, en dat mocht niet, ook omdat deze pannenkoek nooit eetbaar zou kunnen zijn na verzending via de post. En ik maar proberen uit te leggen dat het een grapje was geweest, maar ik mocht niet meer terug komen . Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 @Fee: Dat vind ik eigenlijk een best wel gave droom Op het bannen na dan Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Ik droomde vanacht dat ik geband was van Credible.Ik had een pannenkoek te koop aangeboden, en dat mocht niet, ook omdat deze pannenkoek nooit eetbaar zou kunnen zijn na verzending via de post. En ik maar proberen uit te leggen dat het een grapje was geweest, maar ik mocht niet meer terug komen . Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Een paar jaar geleden deed credible het niet op mijn computer. Ik keek elke dag en elke dag deed hij het niet. Op den duur keek ik niet meer. Na een tijdje kreeg ik ineens een droom: ik droomde dat ik achter mijn computer ging zitten en dat credible het weer deed. Toen ik wakker werd en op de computer ging herinnerde ik me die droom en ik ging maar weer eens kijken of credible het deed en ..... HIJ DEED HET! Beetje creepy, maar dat was mijn credible droom. ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik droomde vanacht dat ik geband was van Credible.Ik had een pannenkoek te koop aangeboden, en dat mocht niet, ook omdat deze pannenkoek nooit eetbaar zou kunnen zijn na verzending via de post. En ik maar proberen uit te leggen dat het een grapje was geweest, maar ik mocht niet meer terug komen . Hmmmm... pannenkoeken. Waar kan ik dit topic vinden? Vannacht droomde ik dat het user-account "Credible.nl" heel chagrijnig in het kletstopic aan het posten was. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten