Spring naar bijdragen

Credible-droom


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of er al een topic over is, maar..

Zijn er hier Credible-Leviatans of -Orka's of andere Crediblers die zelfs wel eens over Credible hebben gedroomd?

Ik heb eens over Credible gedroomd, maar weet er nog maar heel weinig van.

Ik droomde dat ik op een Credible-meeting was en weet alleen nog dat ik daar met Machiavelli een discussie had. Het was geen vervelende discussie ofzo, maar gewoon een goede, stevige, interessante discussie; wel pittig, maar niet op een negatieve manier ;)_O- _o-

Zijn er anderen die zulke ervaringen met dromen en Credible hebben? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals ik al in het andere dromen topic had gepost heb ik een paar dagen geleden over Credible gedroomd. Om de één of andere reden had ik een kloon aangemaakt en daar had ik spijt van. Ook waren er reacties in een topic gepost en toen ik wakker werd en overtuigd was dat het echt was waren de reacties er helemaal niet.

Credible droom = verslaving :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb wel eens dromen over credible gehad (ik droom ook echt veel, tenminste ik herinner me veel dromen, echt over de meest vage dingen) maar ik kan me er zometeen geen meer herinneren. Nouja, wel over een zekere credibler maar die willen jullie vast niet weten. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet of er al een topic over is, maar..

Zijn er hier Credible-Leviatans of -Orka's of andere Crediblers die zelfs wel eens over Credible hebben gedroomd?

Ik heb eens over Credible gedroomd, maar weet er nog maar heel weinig van.

Ik droomde dat ik op een Credible-meeting was en weet alleen nog dat ik daar met Machiavelli een discussie had. Het was geen vervelende discussie ofzo, maar gewoon een goede, stevige, interessante discussie; wel pittig, maar niet op een negatieve manier ;)_O- _o-

Zijn er anderen die zulke ervaringen met dromen en Credible hebben? :)

:|

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik droomde dat ik een spelfout maakte en er toen een user was die het me zo nodig moest gaan inwrijven. Ik bedacht me toen dat ik een post zou schrijven waarin ik zou opmerken hoe die persoon het zou vinden als ik zoiets constant zou doen met zijn/haar zwaktes.

Toen werd ik wakker en kon ik deze post schrijven. :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet of er al een topic over is, maar..

Zijn er hier Credible-Leviatans of -Orka's of andere Crediblers die zelfs wel eens over Credible hebben gedroomd?

Ik heb eens over Credible gedroomd, maar weet er nog maar heel weinig van.

Ik droomde dat ik op een Credible-meeting was en weet alleen nog dat ik daar met Machiavelli een discussie had. Het was geen vervelende discussie ofzo, maar gewoon een goede, stevige, interessante discussie; wel pittig, maar niet op een negatieve manier ;)_O- _o-

Zijn er anderen die zulke ervaringen met dromen en Credible hebben? :)

:|

_O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik heb nog nooit gehad dat ik over Credible droomde.

Ik heb wel eens gedroomd over dingen waar ik erg mee zat, wat op dat moment erg speelde of waar ik de hele dag mee bezig was geweest.

Zo heb ik het als bijzonder vervelend ervaren dat als je zaterdag de hele dag in een magazijn werkt als orderpikker je er ook nog eens een hele nacht over droomt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik droomde vanacht dat ik geband was van Credible.

Ik had een pannenkoek te koop aangeboden, en dat mocht niet, ook omdat deze pannenkoek nooit eetbaar zou kunnen zijn na verzending via de post. En ik maar proberen uit te leggen dat het een grapje was geweest, maar ik mocht niet meer terug komen :(.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik droomde vanacht dat ik geband was van Credible.

Ik had een pannenkoek te koop aangeboden, en dat mocht niet, ook omdat deze pannenkoek nooit eetbaar zou kunnen zijn na verzending via de post. En ik maar proberen uit te leggen dat het een grapje was geweest, maar ik mocht niet meer terug komen :(.

:#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een paar jaar geleden deed credible het niet op mijn computer. Ik keek elke dag en elke dag deed hij het niet. Op den duur keek ik niet meer. Na een tijdje kreeg ik ineens een droom: ik droomde dat ik achter mijn computer ging zitten en dat credible het weer deed. Toen ik wakker werd en op de computer ging herinnerde ik me die droom en ik ging maar weer eens kijken of credible het deed en .....

HIJ DEED HET!

Beetje creepy, maar dat was mijn credible droom. ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Ik droomde vanacht dat ik geband was van Credible.

Ik had een pannenkoek te koop aangeboden, en dat mocht niet, ook omdat deze pannenkoek nooit eetbaar zou kunnen zijn na verzending via de post. En ik maar proberen uit te leggen dat het een grapje was geweest, maar ik mocht niet meer terug komen :(.

Hmmmm... pannenkoeken. 8-) Waar kan ik dit topic vinden?

Vannacht droomde ik dat het user-account "Credible.nl" heel chagrijnig in het kletstopic aan het posten was. :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid