Floes 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Ik heb een nieuwe mandoline (niet het muziekinstrument, zo'n groentensnijder) van Tupperware. Nu kan je daar zo schijfjes met ribbels en zo mee maken. Had ik een wortel dus zo in schijfjes gesneden en aan mijn broer z'n kindjes aangeboden, "ribbelwortel". Ze vonden het geweldig, en het smaakte toch zo veel beter dan gewone wortel Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Kijk, nu beginnen er goeie tips binnen te komen. Ribbelwortel, weer eens een variatie op de komkommerplakjes en saaie blikken. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Of ribbelappel, ribbelfrieten, ribbelpeer, ribbelraap, ribbelkool, ribbelaardappel, ribbelradijs, ribbelderibbelderib! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Is dat nou handig, zo'n mandoline? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Het was de eerste keer dat ik zoiets in handen had en ik was er dadelijk mee weg, duidelijke instructies zaten er wel bij voor elk gewenste type plakjes/blokjes... Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Is dat nou handig, zo'n mandoline? onmisbaar als je zelf zuurkool wilt maken. Ik heb nu nog kramp van het schaven van de kool met mijn flimsy blokkerraspje. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Als je er eentje nodig hebt... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Haha. Tupperware hè? Ik moet er even over nadenken, en lezen wat en hoe. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Kijk, nu beginnen er goeie tips binnen te komen. Ribbelwortel, weer eens een variatie op de komkommerplakjes en saaie blikken. Van mij krijg je geen saaie maar enkel speelse en/of schalkse blikken plus gepelde tomaten van goede kwaliteit. Laatst heb ik de tip van Hongerige Wolf ter harte genomen en het kookvocht bij de saus gegoten waarna het in de laatste minuut tomatensoep werd. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Geweldig winkeltje. Hier staan veel Canadese producten: http://www.tuckerbox.nl/overview.php?cat_id=117 Wat is Maple Sirup duur, ik heb kennelijk een gefortuneerde dame aan de haak geslagen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Cobybryant heeft toch al verkering, of heb ik dat verkeerd geregistreerd? Ik heb Thaise viskoekjes gefabriekt. Smaakte goed! Voor twee personen: twee ontdooide koolvisfilets, half pakje surimisticks (de rest kan ev. in de vriezer), een ei, limoenrasp of djeroek poeroet, gember- en citroengraspoeder, panang currypasta in een kom doen. Pureren. Koekjes van vormen, kwartiertje op een bord laten opstijven in de koelkast en dan bakken in zonnebloemolie. Aten wij met rijst, Thaise roerbakgroente en chilisaus om in te dippen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Cobybryant heeft toch al verkering, of heb ik dat verkeerd geregistreerd? Vraag je dat aan Cobybryant of aan mij? Misschien kan jij je het niet voorstellen, maar voor zover ik weet is ze vrij en heel erg blij met mij! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 heeft iemand hier ervaring met broodbakmachines? Mijn brood blijft maar instorten nadat het fantastisch rijst, en dan wordt het vrij zwaar. ik heb al andere programma's geprobeerd, minder gist, andere recepten.. maar het blijft gebeuren.. Het gebeurt minder erg als ik broodmixen gebruik, maar die kan je niet plannen voor de volgende ochtend. Iemand tips? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Koop je brood bij de bakker? Heel flauw, nee geen idee, misschien minder water gebruiken? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 heeft iemand hier ervaring met broodbakmachines? Mijn brood blijft maar instorten nadat het fantastisch rijst, en dan wordt het vrij zwaar. ik heb al andere programma's geprobeerd, minder gist, andere recepten.. maar het blijft gebeuren.. Het gebeurt minder erg als ik broodmixen gebruik, maar die kan je niet plannen voor de volgende ochtend. Iemand tips? Wat je kunt proberen is een fijngestampte vitamine C-pil erdoor gooien, daar rijst het beter door. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 ok, is er iets in die pil die dat doet, of is bijv. citroensap ook goed? dat heb ik nl in huis Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 @Ken: nee, er gaat niets boven wakker worden van de geur van vers brood Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Een verrukkelijke magnetronmaaltijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ik ben cupcakes aan het maken in de combi-oven. Spannend! Ik heb het ding nog maar pas en de vorige keer in de andere oven waren zie niet helemaal wat ze hadden moeten worden, dus... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 ok, is er iets in die pil die dat doet, Ascorbinezuur. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 maar zo'n pil is toch niet puur vitamine C? zo dom was mijn vraag nou ook weer niet. naja laat maar hoor.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Nee denk het ook niet, maar het gaat wel echt om de vitamine C. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik merk het verschil wel met en zonder. Sorry btw, ik ben nogal in een vrolijke bui. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 maar zo'n pil is toch niet puur vitamine C? zo dom was mijn vraag nou ook weer niet. naja laat maar hoor.. citroensap kan ook prima Oh, en zorgen dat je zout niet te vroeg in aanraking komt met de gist. Zout doodt gist. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Nee denk het ook niet, maar het gaat wel echt om de vitamine C. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik merk het verschil wel met en zonder.Sorry btw, ik ben nogal in een vrolijke bui. ah ok, het kwam een beetje lullig over, maar ik ga er dan maar vanuit dat dat niet de bedoeling was? Ik ga het vanavond proberen met een scheutje citroensap Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte. Ik ga zo Indische pindasoep maken, zin in! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten