Bumblebee 7 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ik eet vandaag een Iriarecept Volkoren penne met rode pesto, pijnboompitjes, rucola en wat geraspte parmesan. Als mijn man die in een niet-rauwmelkse variant kan vinden, dat is. Dat was nog niet zo makkelijk, sms-te hij me uit de supermarkt, dus dan wordt het simpele stokoude Goudse. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Een niet-rauwmelkse variant? Verklaar u nader? Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Quote: Op donderdag 24 februari 2011 17:19:16 schreef annzie het volgende: Een niet-rauwmelkse variant? Verklaar u nader? daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ow, ik dacht dat dat inmiddels wel genoegzaam bekend was hier maarre bij ons is dus nummertje vier op komst, ETA 1 juni. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 En wat heeft rauwe melk te maken met zwanger zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Op kaas die gemaakt is van 'rauwe melk', dat wil zeggen ongepasteuriseerd, kan de Listeria-bacterie voorkomen. Een infectie daarmee kan erg schadelijk zijn voor de ongeboren baby, en zwangeren moeten dat dus beter niet eten. Hoewel ik net las dat 't met harde kazen wel weer meevalt! Grappig, ik dacht dat jij ernaar hintte Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Nee, ik wist niet wat rauwmelkse kazen waren. Ik vroeg me sowieso al af wat dan het verschil is tussen rauwe melk en gewone melk. Maar nu weet ik dat dus En gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Wauw, gefeliciteerd! En haha, voor zover je "gooi wat stuff door pasta" een recept kunt noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Quote: Op donderdag 24 februari 2011 11:57:16 schreef Miepje18 het volgende: Klinkt goed! Wij hebben laatst broodpudding gemaakt. Klinkt erg yak, maar is ontzettend lekker: smaakt namelijk naar wentelteefjes met appel en rozijn uit de oven. Met vanille-ijs, heerlijk! Klinkt helemaal niet yack. Ik heb ergens nog een recept liggen voor suikerbroodpudding met Beerenburg. Ook erg lekker. Ik zie het verband met broodpudding en wentelteefjes alleen niet helemaal. Oké, er zit brood in. Maar verder? Ik ga zo eens een pan kippensoep maken. Wij zijn verkouden. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Broodpudding, is dat gewoon bodding? Als het dat is vind ik het heel erg vies, sorry. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Die van mij ziet er ongeveer zo uit: Is lekker hoor, met een bolletje ijs vooral. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Ik heb gisteren met snuffie moelleux aux chocolat gemaakt. Ze waren supergoed gelukt en echt zóóóó lekker! En machtig Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Oh, dat ziet er wel anders uit dan mama's bodding. Lekkerder denk ik. Die van mama is steviger en droger, meer zoals op dit plaatje: Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Deze komt in 'n top drie beste taarten ever! Broerlief (vandaag 20 geworden) wilde een taart met vlees. Dus heb ik een barbecue gemaakt met daar op wat 'vlees'. En een verwijzing naar het briljante programma 'Basta!' op Een. De steak/karbonade/lap vlees is gevuld met banketbakkersroom met baileys, de barbecue met old skool slagroom en aardbeienjam omdat 't een last minute taart was. Meer plaatjes hier: link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Haha, superknap dat je zoiets kan maken, maar een taart die eruitziet als vlees lijkt me echt vreselijk. Taart moet er gewoon uitzien als zoetigheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Quote: Op zondag 27 februari 2011 16:36:57 schreef Iriacynthe het volgende: Oh, dat ziet er wel anders uit dan mama's bodding. Lekkerder denk ik. Die van mama is steviger en droger, meer zoals op dit plaatje: [afbeelding] Dat ziet er uit als gebakken kattenkots! Ik heb gisteren (om 13:00! wat een tijd!) gegourmet bij mijn ouders. Ik ben nu nog steeds aan het verteren. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Quote: Op maandag 28 februari 2011 00:05:17 schreef Joëlle het volgende: [afbeelding] Deze komt in 'n top drie beste taarten ever! Broerlief (vandaag 20 geworden) wilde een taart met vlees. Dus heb ik een barbecue gemaakt met daar op wat 'vlees'. En een verwijzing naar het briljante programma 'Basta!' op Een. De steak/karbonade/lap vlees is gevuld met banketbakkersroom met baileys, de barbecue met old skool slagroom en aardbeienjam omdat 't een last minute taart was. Meer plaatjes hier: link Wat ongelofelijk gaaf! Oh man, echt hoor, als mijn lief en ik gaan trouwen (over heel veel jaar) mag jij de taart maken Deze opdracht heb ik bij deze exclusief voor jou gereserveerd Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Quote: Op maandag 28 februari 2011 10:37:41 schreef annzie het volgende: Wat ongelofelijk gaaf! Oh man, echt hoor, als mijn lief en ik gaan trouwen (over heel veel jaar) mag jij de taart maken Deze opdracht heb ik bij deze exclusief voor jou gereserveerd X 2 Dus als je (Joelle) dan foto's komt maken kun je gelijk een taart meenemen Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik smijt zo een zak wokgroente, champignons, knoflook, ui, grote dikke garnalen, sesam en e.o.a. sausje in de wok. Met rijst. En ik heb er nu al zin in. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik heb gisteren een heerlijke noedelsoep gemaakt. Met ramen, paksoi, tauge, bosui, ketjap, citroensap, knoflook en biefstuk. (En bouillon) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ramen? Wat is dat? Ik ze ze alleen maar als die doorzichtige glazen platen in muren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik moest ook even drie keer goed kijken naar die ramen. Maar ik denk dat het dit is? link Ik ga zo dus aardappels bakken, en wortels koken, en een hamburger bakken. Geen ramen hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik heb gisteren kale gekookte macaroni van een week oud wat nog goed was opgebakken met een half kuipje gewone kruidenboter en rode shoarmasaus en geraspte kaas en nog wat fijngesneden knoflookolijven. Tijd geleden dat een Culinair experiment zo goed en lekker afliep. Beter in ieder geval dan de keer dat ik instant noodles wilde frituren alvorens ze te koken. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Quote: Op dinsdag 01 maart 2011 17:09:09 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik moest ook even drie keer goed kijken naar die ramen. Maar ik denk dat het dit is? link Ik ga zo dus aardappels bakken, en wortels koken, en een hamburger bakken. Geen ramen hier. Ramen is niet het hele gerecht, maar het ramen zijn eigenlijk alleen de noedels. Steviger en lekkerder dan veel andere noedels. Hebben van nature ook meer smaak en hoeven daarom ook niet met zout of zo gekookt te worden. Ik vind het een van de lekkerste dingen uit de Aziatische keuken. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik heb vanavond bij de McDonalds gegeten, en ik schaam me er niks voor! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten