dingo 166 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ben in de buurt maar nu zonder AP dus morgen verder. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Quote: Op dinsdag 22 juni 2010 00:14:42 schreef dingo het volgende: Ik ben in de buurt maar nu zonder AP dus morgen verder. is goed, maar we moeten weer verkassen vrees ik. morgen kijk ik even hoe en wat.... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 ik ben aan het uitluisteren. Samengevoegd: Kreeg een tip, heel eind lopen en het eten was al op. Bashers, vandaag moeten jullie het zelf even uitzoeken vrees ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Jammer! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dan spaar ik denk ik gewoon lekker AP'tjes zodat ik morgen met de volle 50 aan de slag kan. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Quote: Op dinsdag 22 juni 2010 23:08:23 schreef Olorin het volgende: Jammer! Ja, het kan niet altijd feest zijn Je weet hoe het werkt met de groans? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Nope Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Je krijgt redelijk vaak boodschappen als You heard a (familiar) groan X blocks to the North/South and Y blocks to the East/West. (x hours an x minutes ago) Zombies grommen vaak als ze mensen tegenkomen, en afhankelijk van de hoeveelheid mensen kun je dat tot 6 blokken weg horen (als je buiten staat). Het heeft geen zin om op groans van 12 uur oud af te gaan, maar als je een recente groan hoort (minder dan een uur oud) dan kun je daar op af gaan. Grote kans dat je iets te eten vind. Probeer zoveel mogelijk diagonaal te lopen, dat scheelt hopen AP dus bij een groan van 3N 4E loop je 3 naar het NE en dan 1 naar E Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dat van die groans had ik al door ja. Dat van dat diagonaal lopen daarentegen was ik nog niet eens opgekomen, wth. Valt het op dat ik beter ben met talen dan met wiskunde? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Quote: Op dinsdag 22 juni 2010 23:34:00 schreef Iriacynthe het volgende: Dat van die groans had ik al door ja. Dat van dat diagonaal lopen daarentegen was ik nog niet eens opgekomen, wth. Valt het op dat ik beter ben met talen dan met wiskunde? Ja vrouwen heh? kletst alleen maar, maar denken, ho maar. Omdat lopen zoveel AP kost is het handig te wachten totdat je 35-40 AP hebt of zo en dan af en toe inloggen. Kijk je of er groans zijn, zoniet dan wacht je gewoon een uur of zo en dan kijk je weer. Als je in de buurt van de 50 AP komt is het handig om richting West Grayside te hobbelen, dat is de volgende suburb, denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Quote: Op woensdag 23 juni 2010 00:16:46 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Ja vrouwen heh? kletst alleen maar, maar denken, ho maar. Ach, wie het zegt, alsof nichten niet kwebbelen. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Quote: Op woensdag 23 juni 2010 00:36:08 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Ach, wie het zegt, alsof nichten niet kwebbelen. Wij converseren, schat.... Over gewichtige zaken als de heiligverklaring van Witney, Mariah en Willeke Alberti. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Als de homo-huwelijksscene uit de nieuwe satc-film ooit op youtube komt moet ik je ze echt eens laten zien. Er waren witte zwanen, een koor van mannen met glitterhoeden, en de ceremonie werd uitgevoerd door Liza Minelli die als openingsdans "if you like it, put a ring on it" zong. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Quote: Op woensdag 23 juni 2010 00:59:18 schreef Iriacynthe het volgende: Als de homo-huwelijksscene uit de nieuwe satc-film ooit op youtube komt moet ik je ze echt eens laten zien. Er waren witte zwanen, een koor van mannen met glitterhoeden, en de ceremonie werd uitgevoerd door Liza Minelli die als openingsdans "if you like it, put a ring on it" zong. Ik vind dat soort stereotypering eigenlijk best kwalijk. Omdat het meestal klopt en zo, maar maak je niet druk, setc is nogal een nichtenshow, dus die komt vanzelf wel voorbij. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Het was er totaal over maar wel hilarisch. En ja, ik ben nu eenmaal zo'n vrouw die gek is op satc, ondanks alle zo foute man- en vrouwbeelden. Maareuh, zombies! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Olorycinthe: als jullie dezelfde comp gebruiken ziet de beveiliging van UD dat ook als vals spelen. Aangezien jullie special firends zijn, zeg ik het maar even..... Samengevoegd: link ETEN!!!, maar wel snel, want de hersens vliegen over de toonbank.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 w00t, dank voor de tip, ik ben nog niet eens binnen en ik heb al twee mensen op! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ok, AP is al op maar ik heb flink wat kunnen doen en nu heb ik 100 euh, die andere dingen, hoe heten ze ook weer, maar anyway, ik kan SHOPPEN!!!! Zeg eens, wat zou ik kopen? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ah, je ging voor de naam, arme opiepoes Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Trouwens, denk je dat het zou opvallen als dat zo eens af en toe een paar keer in het weekend gebeurt dat we op de zelfde computer spelen, terwijl we dat door de week niet doen? Of kunnen we voor de veiligheid maar beter nooit op elkaars computer zombietje spelen? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Quote: Op woensdag 23 juni 2010 20:20:59 schreef Iriacynthe het volgende: Ok, AP is al op maar ik heb flink wat kunnen doen en nu heb ik 100 euh, die andere dingen, hoe heten ze ook weer, maar anyway, ik kan SHOPPEN!!!! Zeg eens, wat zou ik kopen? Lurching Gait, dan kost lopen ineens een stuk minder. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Quote: Op woensdag 23 juni 2010 20:22:17 schreef MarinusCopy het volgende: Ah, je ging voor de naam, arme opiepoes Ik vond het schattig klinken. Maar die heb ik niet helemaal op hoor, allen wat aan geknabbeld, maar ik viel in slaap voor hij dood wou gaan. Ik heb wel twee hapjes op die lieve andere zombies naar buiten gesleept hadden en die al op sterven na dood waren zodat het handige fastfood voor mij was. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Quote: Op woensdag 23 juni 2010 20:22:43 schreef Iriacynthe het volgende: Trouwens, denk je dat het zou opvallen als dat zo eens af en toe een paar keer in het weekend gebeurt dat we op de zelfde computer spelen, terwijl we dat door de week niet doen? Of kunnen we voor de veiligheid maar beter nooit op elkaars computer zombietje spelen? Er zit een automatisch detectiesysteem in het spel, die opmerkt als je in dezelfde buurt zit onder een IP. Dit kun je omzeilen met een proxyserver, of door tijdelijk allebei in een andere buurt uit te gaan hangen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik ben te digibeet om te weten wat proxyservers zijn, maar dat weet liefje wel, komt dat diploma in de IT toch nog eens van pas. Niet in de zelfde buurt uithangen is niet leuk, wij zijn daar veel te klef voor. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Quote: Op woensdag 23 juni 2010 20:23:51 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Ik vond het schattig klinken. Maar die heb ik niet helemaal op hoor, allen wat aan geknabbeld, maar ik viel in slaap voor hij dood wou gaan. Ik heb wel twee hapjes op die lieve andere zombies naar buiten gesleept hadden en die al op sterven na dood waren zodat het handige fastfood voor mij was. Als babah mag je dat gewoon doen, heur, daarom slepen we ze ook naar buiten toe. Nu met LG verbruik je veel minder AP met lopen en kun je veel meer AP gebruiken met aanvallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten