Olorin 155 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hitpoints is zeg maar je leven: 0 = dood. Met experience points level je. (100 dacht ik) Daarmee kun je skills kopen waardoor je sneller, sterker, etc. wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ok, en hoe krijg je hitpoints en experience points? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Het duurt even voor jij kunt spreken, je moet eerst snel kunnen lopen en daarna leren snel op te staan als je een nekschot krijgt. Vervolgens moet je je klauwen flink bijwerken, maar tegen die tijd ben je al redelijk onaangenaam voor je omgeving. BARHAH! is trouwens de algemeen aanvaarde strijdkreet voor zombies. link is een van de woordenlijsten met wat meer uitleg.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dankje! Ik begin dit ding trouwens verrassend leuk te vinden, ik zit zelfs al idiote memes in mijn profiel te verwerken. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 @ Iria: Hitpoints HP moet je niet op letten, je bent een zombie, en als je doodgaat sta je weer op en ben je.... juist, een zombie. In het begin kost opstaan veel AP en lopen ook. Daarom moet je allereerst Lurching Gait kopen en daarna Ankle Grab. XP verdien je door mensen aan te vallen. Ik zal je wel op de hoogte houden waar eten is, maar als je inlogt en je ziet een bericht over een groan (recent (minder dan een half uur) en relatief dichtbij) dan kun je daar ook op af gaan. Zombies van hogere levels sleuren vaak de bijna dode harmanz naar buiten zodat ze gemakkelijk gedood kunnen worden door de zambahz met een lager level. Als je een harman sloopt krijg je een 10 XP bonus. Samengevoegd: Normaal krijg je voor de schade die je toebrengt hetzelfde aantal aan XP. In jouw geval is dat voor iedere rake klap ( +/- 1 op de 3) 2 XP, maar als je een vuile ademer van zijn menselijkheid verlost krijg je 10 XP bonus.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Die lurching gait is wel een dilemma voor me. Ik bedoel, in het spel zou het natuurlijk superhandig zijn, maar ik heb toch wel een beetje morele problemen met het hele idee van de snellopende zombie, ik bedoel, het is gewoon niet waarheidsgetrouw... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Omg, er zijn zombie-liedjes! link Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Maak je geen zorgen, als je level 5 bent is het 3 XP per treffer en raak je in de helft van de gevallen. Samengevoegd: Wel, koop gewoon Lurching Gait, lullende zombies zijn ook niet realistisch, maar goed, ik ben een lullende zombie, en je vind dat gelul ook leuk. zombieliedjes? je hebt BARHAH! fundamentalisten met black-ops teams Je hebt zombie performance artists Zombies dansen op Thriller en uiteraard dansen ze de Zamba Er was zelfs een zombiemusical, het publiek overleefde dat zelden of nooit, maar hey, het was er wel. Het is een vrij krankzinnig spel, zeg maar. Het gebrek aan graphics wordt gecompenceerd door de krankzinnigheid van de spelers. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik ben voorlopig nog maar level nul. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 00:55:38 schreef Iriacynthe het volgende: Ik ben voorlopig nog maar level nul. Komt wel goed, spoedig zul je grijs vlees eten en levelen als een idioot. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik heb zin om een zombiecommune op te richten in een of ander gebouw waar we samen wonen en liedjes zingen en regelmatig de straten optrekken om mensen te knuffelen en zo te tonen dat vredevol samenleven een mogelijkheid is (misschien komen er zelfs mensen bij de commune!). Met graffiti spuiten we vredesboodschappen op de muren van de stad en als er ergens zwaar gevochten wordt houden we een pacifistische demonstratie en dragen we allemaal bordjes met "no blood for brains". Eten moeten we natuurlijk wel maar dat doen we door ons een voor een op te offeren voor het goed van de gemeenschap. Ik zie het helemaal zitten! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 I like turtles. And brains. Turtlebrains? Omnomnomnomnom. Ja, dat is de klinische krankzinnigheid die we zoeken.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 00:59:37 schreef MarinusCopy het volgende: I like turtles. And brains. Turtlebrains? Omnomnomnomnom. Ja, dat is de klinische krankzinnigheid die we zoeken.... Je kent turtleboy toch he? link Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 00:59:05 schreef Iriacynthe het volgende: Ik heb zin om een zombiecommune op te richten in een of ander gebouw waar we samen wonen en liedjes zingen en regelmatig de straten optrekken om mensen te knuffelen en zo te tonen dat vredevol samenleven een mogelijkheid is (misschien komen er zelfs mensen bij de commune!). Met graffiti spuiten we vredesboodschappen op de muren van de stad en als er ergens zwaar gevochten wordt houden we een pacifistische demonstratie en dragen we allemaal bordjes met "no blood for brains". Eten moeten we natuurlijk wel maar dat doen we door ons een voor een op te offeren voor het goed van de gemeenschap. Ik zie het helemaal zitten! Dat kan allemaal, MAARRRRR!!! zombies eten geen mensen uit haat of uit wreedheid, ze willen de mensen BARHAH! brengen. Mensen zitten altijd maar binnen achter barricades en zo terwijl wij aan het feesten zijn in de straten, en dat willen we met ze delen. Dus halen we ze achten hun barricades vandaan en bijten we ze liefdevol dood zodat ze BARHAH! met ons kunnen delen. Samengevoegd: Quote: Op zondag 20 juni 2010 01:00:56 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Je kent turtleboy toch he? link Nee, want ik leef onder een steen..... Duh, iedereen kent turtleboy..... Samengevoegd: Olorin, verander je group naar Big Bash 3..... Dat is een bevel. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 01:05:34 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Dat kan allemaal, MAARRRRR!!! zombies eten geen mensen uit haat of uit wreedheid, ze willen de mensen BARHAH! brengen. Mensen zitten altijd maar binnen achter barricades en zo terwijl wij aan het feesten zijn in de straten, en dat willen we met ze delen. Dus halen we ze achten hun barricades vandaan en bijten we ze liefdevol dood zodat ze BARHAH! met ons kunnen delen. Maar kunnen we niet samen feesten zonder al dat bloedvergieten? Gewoon, als vriendjes, hand in hand, en onze verschillen niet zien als bedreigend maar als verrijkend? Zo'n beetje à la jij homo en ik hetero, zij burka en ik korset, jullie Hollanders en ik Vlaming, mensjes levend en ik dood,... Ik kan een Harmanz Liberation Front oprichten! Alle mensen bevrijden van achter hun barricades en met een hele troep mensen én zombies al dansend de geweldloze revolutie tegen het systeem van apartheid verspreiden! Eén grote pacifistische dead-meets-undead manifiesta door de straten van Malton! No braag for bra!nz! Make hag not harm! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 01:05:34 schreef MarinusCopy het volgende: Olorin, verander je group naar Big Bash 3..... Dat is een bevel. Ja baas. Done. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 01:05:34 schreef MarinusCopy het volgende: Nee, want ik leef onder een steen..... Duh, iedereen kent turtleboy..... Nuja, met mensen van jouw leeftijd weet je nooit he. Quote: Olorin, verander je group naar Big Bash 3..... Dat is een bevel. Lieverd, verander je group naar Big Bash 3..... Dat is natuurlijk geen bevel, gewoon een goedbedoeld advies van je liefje die alleen maar het beste met je voorheeft en werkelijk héél teleurgesteld in je zou zijn als je dat niet zou inzien. Kijk, zó doe je dat. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nu ja, dus we slachten mensen af uit liefde en zo, en als je level 21 bent kun je altijd nog beslissen om een commune op te richeten. Samengevoegd: spatie tussen Bash en 3 olorin, (zucht) Samengevoegd: OMG we zijn aan het slow-chatten.... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 01:23:57 schreef MarinusCopy het volgende: spatie tussen Bash en 3 olorin, (zucht) Jij zombie-spelling-nazi. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ach, dit is mijn subforum en van mij mag het in dit topic gewoon zo lang het enigszins over dat spel gaat. Lekker puh. Ja, mijn pacifistische revolutie zou ik wel pas beginnen als ik een lekker hoog level had, dat spreekt voor zich. Maar leuke ideetjes bespreken voor de toekomst kan nooit kwaad. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Big Bash is geen echte horde, maar een beweging. Het doel is om zoveel mogelijk mensen BARHAH! te brengen en daarna gaat ieder zijns of haars weegs. En dan kunnen we altijd nog gaan kloten met "zha bah, ar nah zha bah" Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik zag net dat er meer humans dan zombies zijn in Malton, daar moet toch wat aan gedaan kunnen worden... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Kijk, je natuurlijke affiniteit met BARHAH!!! komt naar boven. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik streef slechts naar evenwicht, ying en yan enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 01:20:00 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Maar kunnen we niet samen feesten zonder al dat bloedvergieten? Gewoon, als vriendjes, hand in hand, en onze verschillen niet zien als bedreigend maar als verrijkend? Zo'n beetje à la jij homo en ik hetero, zij burka en ik korset, jullie Hollanders en ik Vlaming, mensjes levend en ik dood,... Ik kan een Harmanz Liberation Front oprichten! Alle mensen bevrijden van achter hun barricades en met een hele troep mensen én zombies al dansend de geweldloze revolutie tegen het systeem van apartheid verspreiden! Eén grote pacifistische dead-meets-undead manifiesta door de straten van Malton! No braag for bra!nz! Make hag not harm! Wow, die had ik gemist, je leert erg snel, want je rattled al heel behoorlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten