MarinusCopy 0 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Maar is die niet erg makkelijk, vergeleken met de voorgaande delen? Ongeveer hetzelfde als Tropico 1 zou ik zeggen. De moeilijkheidsgraad is tot in het detail instelbaar. Het is bijna een exacte kopie van deel 1 maar dan met een betere engine en zo. De grootste verschil zit hem in het transportsysteem. Dat gaat no ook met auto's en is dus sneller, en het bouwen gaat ook een stuk vlugger. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Vaak mislukt de transitie van 2D naar 3D, maar dat is dus wel gelukt bij Tropico zo te lezen. Wat ik zelf leuk vind is de Anno reeks, op het warenhuizen en wegennet systeem na dan. Dat geteleporteer van goederen tussen warenhuizen op hetzelfde eiland doet veel van het spel af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Een van de meest originele en vaagste spellen die ik ken, ik vraag mij af wat de makers allemaal achter de kiezen hadden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MaRijuh 0 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 hahaahah dat is inderdaad een vaag spel in het begin leek het een beetje op wipeout XD whahahah maar met die rups/worm vond ik best strange! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dat moet dan wel een heel blije wipeout zijn. Goed dat je het zegt, ik ga zo bij iemand op visite en moet ik Wipeout meenemen, hij heeft gisteren een 3D televisie gekocht dus zitten we daarmee te knoeien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MaRijuh 0 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 hahahahahah ik had het voornamelijk over het gedeelte mt die molen, dat die poppetjes zo dom aan het springen zijn hahahaah XD Wipeout is geniaal!! hahahah en in 3d lijkt me helemaal G-E-W-E-L-D-I-G!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Wipeout is een racegame die laat zien hoe het er in het hoofd van een ADHD'er aan toegaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou zeg, en wat voor spellen heb je nodig om het in het hoofd te kijken van een auti? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou zeg, en wat voor spellen heb je nodig om het in het hoofd te kijken van een auti? Tetris. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Wipeout is een racegame die laat zien hoe het er in het hoofd van een ADHD'er aan toegaat. Ik heb hem sinds kort (sinds die gratis te downloaden was) en moet zeggen dat ik het wel een gave game vindt. Andere racegames die ik wel speel zijn F1 (ps3) en Mario Kart (Wii, speel ik het meest). Ik moet zeggen dat het toch wel even van een heel andere orde is. Het gaat allemaal rete snel en dat vraagt wat gewenning. De wapens zijn moeilijker dan te gebruiken in Mario Kart (waar de drie rode schildjes mijn favoriet zijn ). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Vandaag iRacing gedaan bij m'n vriend. Was is dat leuk! Kon wel uren rijden. Misschien maar eens wat sim race spellekes gaan proberen. Moet ik alleen wel een stuur hebben en zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Die heeft vast wel een mooi stuur, vast iets in de trant van de logitech G27. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ja, volgens mij heeft hij precies die. (Weet ik alleen niet 100% zeker) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MaRijuh 0 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Bij mijn ex deden we altijd "Blur". haahahaha ik vond het gewoon weg geniaal!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Dit is niet voor de jonkies Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Tijdje terug in een opwelling toch maar The Witcher 2 gekocht, de speciale editie voor 45 euro kon ik gewoon niet laten liggen. Het spel is tot nu toe verrassend goed, misschien zelfs beter dan deel 1. Ik vond het eerst jammer dat ze er een gewone hack and slash van hadden gemaakt, in tegenstelling tot het ritmische vechten van deel 1, maar dat ging op een gegeven moment ook m'n keel uithangen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Gisteren heb ik een HDMI kabel gekocht voor mijn PS3. Hij ondersteunt HD en 3D dus God of War III en Castlevania: Lords of Shadow zagen er meteen geweldig uit. Vanmiddag ook maar eens de demo van MotorStorm Apocalyps geprobeerd, zo'n spel in 3D spelen is echt Wauw! Ik ben benieuwd hoe Uncharted 3 er in 3D uit gaat zien. En, en, en, ik ga de Animus-editie van Assassin's Creed: Revelations bestellen. 2011 is een goed gamejaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 om het linkse uitschot blij te maken, het organiseren van een boekbarbeque voor de paapsche factie en vervuiling terug te dringen voor de ongewassen boomknuffelaars. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Ik ben al een poosje bezig met HoMM 5. Goed bedacht van die Russen, speelt qua opzet net zo lekker weg als HoMM 3 en grafisch gezien ziet het er allemaal natuurlijk een stukje beter uit. (ja het is een wat 'ouder' spel, en nee dat vind ik niet erg) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Zijn er hier eigenlijk mensen die Warhammer (de top table game) spelen? En zo ja, zijn de gamers nog een beetje actief zodat in elke regio eigenlijk wel een potje te spelen valt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik heb jaren geleden wel Warhammer fantasy gedaan. Had een 1500 punten leger van de dark elves. Maar het is een erg dure hobby dus ben ik er voorlopig maar mee gestopt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik heb jaren geleden wel Warhammer fantasy gedaan. Had een 1500 punten leger van de dark elves. Maar het is een erg dure hobby dus ben ik er voorlopig maar mee gestopt. Ik heb als hobby ook fotografie..... dat is pas duur. Maar als je eenmal een klein legertje hebt dan kun je er gewoon mee spelen en indien je dat wenst langzaam uitbreiden. 1500 punten is al best leuk voor een mooi potje, tenminste dat was een jaar of 10 geleden wel zo. Ik had een leger (hoeveel punten weet ik niet) High Elves en die heb ik allemaal naar de kringloop gebracht eind vorig jaar tijdens de verhuizing. Daar heb ik nu best spijt van, alhoewel High Elves mij niet echt meer aanspreken. Bretonnia lijkt me wel leuk nu. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kapitein 0 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ik kan maar moeilijk afstansd nemen van mijn vorige beroep en speel derhalve regelmatig World of Tanks op 't internet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Heb The Elder Scrolls IV: Oblivion maar eens op mijn verlanglijstje gezet. En jarig ben ik al volgende maand, dus zolang zal het duren voordat ik het kan spelen (want wat ik niet krijg, koop ik alsnog natuurlijk). Want zo'n enorm grote, vrije en complexe wereld waarin je allerlei quests wel of niet kunt doen, ook nog eens een hoofverhaal kan volgen en verschillende subverhalen, en jezelf op diepgaande wijze kunt ontwikkelen, daar heb ik wel oren naar. "Maar waarom wacht je dan niet op Skyrim, die op 11 november uitkomt en nog véél uitgebreider en mooier is?" Tja, als mijn PC dat zou kunnen draaien, dan had ik dat vast wel gedaan inderdaad. En ach, men hoeft niet altijd het beste te hebben als het goede ook al geweldig is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Heb The Elder Scrolls IV: Oblivion maar eens op mijn verlanglijstje gezet. En jarig ben ik al volgende maand, dus zolang zal het duren voordat ik het kan spelen (want wat ik niet krijg, koop ik alsnog natuurlijk). Want zo'n enorm grote, vrije en complexe wereld waarin je allerlei quests wel of niet kunt doen, ook nog eens een hoofverhaal kan volgen en verschillende subverhalen, en jezelf op diepgaande wijze kunt ontwikkelen, daar heb ik wel oren naar. "Maar waarom wacht je dan niet op Skyrim, die op 11 november uitkomt en nog véél uitgebreider en mooier is?" Tja, als mijn PC dat zou kunnen draaien, dan had ik dat vast wel gedaan inderdaad. En ach, men hoeft niet altijd het beste te hebben als het goede ook al geweldig is. Moet je nagaan hoe vet het is om beide te hebben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten