Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Een algemeen Game-topic! Joepie!

Klets hier over je favo games en deel je ervaringen/recensies!


Samengevoegd:

Ik wil dus komende week een Playstation 3 gaan kopen met:

- Heavy Rain (zit er automatisch bij)

- GTA4

- Fifa10

- Call Of Duty Modern Warfare 2

Prima rijtje lijkt me zo? smile.gif

Assasins Creed 2 staat ook op mn verlanglijst, maar komt later.

Met Heavy Rain alleen al ben ik al flink wat tijd kwijt denk ik puh2.gif

Iemand nog tips?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

De ware gamer heeft niet meer nodig dan een handvol dobbelstenen en een goede storyteller. e_53.gif

Maar af en toe hou ik wel van idiote computerspelletjes. De Bloons Tower Defense-spelletjes vind ik ontzettend leuk, sinds ik ontdekt heb dat de 4 uit heb zit ik daar weer veel te veel tijd mee te verdoen. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Saai?
hamer.gifbiggrin.gif

Hoe ist mogelijk
biggrin.gif
Wat vond je er saai aan? Het eerste stuk misschien?

Ik vind de gameplay veel te veel uitgebalanceerd, elke sprong die je maakt is altijd te halen. Tijdens het klimmen hoef je alleen maar omhoog te sturen. Ook het feit dat details van de omgeving pas later opdoemen vind ik jammer. Nee, alhoewel mijn verwachtingen hooggespannen waren vond ik het een grote tegenvaller.

Doe mij Metal Gear Solid 4 dan maar. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

GTA: San Andreas...

Grafisch niet het beste spel ooit, maar verder is het spel niet minder dan briljant. Het begint al met de de gigantische speelwereld. Ik kende het vorige deel ViceCity, en het was destijds revolutionair met zijn weergave van een! hele! stad!.

San Andreas is geen stad het is een staat met 3 steden die stuk voor stuk groter zijn dan VC plus nog het tussenliggende platteland met 10 dorpen.

De verhaallijn is al lang en gevarieerd genoeg, maar SA houdt daar niet op. Er zijn ook nog eens een stuk of 20 extra missies. En verder is het een typisch sandboxspel. Je moet welliswaar de verschillende spelonderdelen vrij spelen, maar verder kun je gewoon lekker je gang gaan.

Taxichauffeuren, treinen laten ontsporen, je auto pimpen, krankzinnige stunts doen met 100(?) verschillende motorvoertuigen, BASE-jumpen, Rambo uithangen, streetracen en weet ik wat meer. Eerlijk gezegt kreeg ik halverwege het gevoel dat dit spel te veel waar voor je geld is.

Het spel is vrij gewelddadig, helemaal als je uit een generatie komt die te maken had met verboden spellen als Carmageddon. Het heeft ook een hoog MOEHOEWAHAHAHAHAHAAAAAA ( <--- krankzinnige lach) gehalte. Echter, als je niet bang bent voor een paar smetten op je pacifistische ziel, dit spel is een aanrader voor bijna ieder soort gamer racen, schieten, RPG, flightsim, pooiersim en weet ik wat het spel heeft het wel voor je. En ik heb uiteindelijk voor 5 Euri al weken en weken lol.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

GTA: San Andreas...

Grafisch niet het beste spel ooit, maar verder is het spel niet meer dan briljant. Het begint al met de de gigantische speelwereld. Ik kende het vorige deel ViceCity, en het was destijds revolutionair met zijn weergave van een! hele! stad!.

San Andreas is geen stad het is een staat met 3 steden die stuk voor stuk groter zijn dan VC plus nog het tussenliggende platteland met 10 dorpen.

De verhaallijn is al lang en gevarieerd genoeg, maar SA houdt daar niet op. Er zijn ook nog eens een stuk of 20 extra missies. En verder is het een typisch sandboxspel. Je moet welliswaar de verschillende spelonderdelen vrij spelen, maar verder kun je gewoon lekker je gang gaan.

Taxichauffeuren, treinen laten ontsporen, je auto pimpen, krankzinnige stunts doen met 100(?) verschillende motorvoertuigen, BASE-jumpen, Rambo uithangen, streetracen en weet ik wat meer. Eerlijk gezegt kreeg ik halverwege het gevoel dat dit spel te veel waar voor je geld is.

Het spel is vrij gewelddadig, helemaal als je uit een generatie komt die te maken had met verboden spellen als Carmageddon. Het heeft ook een hoog MOEHOEWAHAHAHAHAHAAAAAA ( <--- krankzinnige lach) gehalte. Echter, als je niet bang bent voor een paar smetten op je pascifistische ziel, dit spel is een aanrader voor bijna ieder soort gamer (racen, schieten, RPG, flightsim, pooiersim, etc. etc.) het spel heeft het wel voor je. En ik heb uiteindelijk voor 5 Euri al weken en weken lol.

Ik houd ontzettend van sandbox spellen en ik vind het spijtig dat er nog maar zo weinig worden gemaakt, maar GTA kan mij niet bekoren. Het geweld vind ik te gemakkelijk en een bestaande stad namaken getuigt niet echt van originaliteit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik houd ontzettend van sandbox spellen en ik vind het spijtig dat er nog maar zo weinig worden gemaakt, maar GTA kan mij niet bekoren. Het geweld vind ik te gemakkelijk en een bestaande stad namaken getuigt niet echt van originaliteit.

San Andreas is gebasseerd op het westen van de US of A en dan vooral op Los Angeles, San Francisco en Las Vegas, maar het zijn wel degelijk fictieve steden.

En te makkelijk geweld?!!!? het is maar net hoe makkelijk je het maakt natuurlijk. Volgens mij is GTA-SA een mekka voor gewelddadige creativiteit widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik game de laatste tijd enorm weinig, behalve dan wat simpele mini spelletjes.

Als ik meer tijd had gehad zou ik weer verder gaan met de fantasy RPG Dragon Age. Dit spel heeft een volwassen verhaal lijn en de tijd die ik het gespeeld heb deed ik met plezier.

Al wat oudere RPG's die ik enorm leuk vind zijn Fallout 3: een 1ps RPG die voor de verandering niet in een fantasy wereld zit maar in de ruines van Washington, paar eeuwen na we wereld door een kernoorlog ten onder gegaan is. Een heerlijke zwartgallige sfeer.

En heb enorm veel plezier gehad met de fantasy 1ps RPG 'Morrowind.

En de MORPG World of Warcraft.

En verder zit ik vol verwachting te wachten op het laaste deel van de shooter Half Life II.

Ook een geniale game (voor de playstation) is de metalgear sollid serie. Een game met m.i. één van de beste verhaallijnen die in een spel gestopt zit.

Maar uiteindelijk zijn computer spellen slechts een matige surrogaat in vergelijking met de Tabletop RPG's. Daar kan geen computerspelletje tegenop.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid