Minifan 0 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Geen idee, wat ik wel weet is dat portal een geweldig spel is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ernstig ja Er komt een vervolg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Klopt, met coöp Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 15 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 FIFA11!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Ik speel nu Civ V. Heb nog een vraagje aan de technologisch onderlegde crediblers. Ik heb nog steeds een PC met maar 1 CPU, en het spel draait prima. (zelfs op 1900 bij 1080) (inladen van een spel gaat wel traag) Nu staat er bij de minimale eisen dual core, en bij de aanbevolen zelfs quad core. Hoe kan het dat ik het wel gewoon kan spelen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Wat is je type CPU? Overigens is het vaak zo dat wanneer je op lagere resoluties speelt (variërend tot 800x600 - 1680x1050) dat je CPU het rekenwerk gedeeltelijk op zich neemt. Vanwege de berekeningen waarin de CPU niet zo goed is, kan het langzamer lopen. Dat zou een reden kunnen zijn. Het kan ook zijn dat er extra functies in het spel zitten, of een ingewikkelde AI. AI wordt ook over de processor berekend, dus hoe ingewikkelder hoe... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Vorige week begonnen aan Uncharted... Verhaal is op zich wel tof.. maar kwaliteit vind ik wat minder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Is Silent Hill voor Wii een beetje leuk? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Deze week ga ik dragon age uitspelen. Hoe moet ik dan nog SOG-gen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Quote: Op dinsdag 02 november 2010 13:54:55 schreef Morphogenesis het volgende: Wat is je type CPU? AMD Athlon64 3700 of 3800 dat weet ik niet meer zeker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 is civ 5 een beetje leuk? civ 4 maakte de hypocriet in me wakker. Je zult niet geloven hoe dol ik was op religie. Meestal had ik het hele continent al geëvangeliseerd voor het jaar 0 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Quote: Op dinsdag 02 november 2010 15:14:53 schreef Dubito het volgende: [...] AMD Athlon64 3700 of 3800 dat weet ik niet meer zeker. Dat is nog een redelijk vlotte cpu natuurlijk maar ik vermoed dat als je het eenmaal op een quadcore processor gespeeld hebt je niet meer terug wil. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Voor sinter nicolaas een drumstel en extra gitaar voor bij guitar hero Er is wel wat creatief boekhouding voor nodig geweest volgens mij om dat binnen ons budget te houden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ik heb Assassins Creed II gekregen van Sinter-lief-klaas Als ik Dragon Age heb uitgespeeld, kan ik daarmee beginnen (al is het wel een hel, dat uitspelen van dragon age. Het wil gewoon niet lukken...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Begin gewoon met Assassins Creed II. Is veel leuker Ik zeg wel, 3 van die die tombes zijn idioot lastig om te doen, en bij 2 van die tombes werd ik gewoon boos Ik zit met loden smart te wachten op Assassins Creed : Brotherhood voor de pc Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 11:09:06 schreef Morphogenesis het volgende: Begin gewoon met Assassins Creed II. Is veel leuker Ik zeg wel, 3 van die die tombes zijn idioot lastig om te doen, en bij 2 van die tombes werd ik gewoon boos Ik zit met loden smart te wachten op Assassins Creed : Brotherhood voor de pc Ik ben al begonnen met Assassins Creed. Alleen mijn lief moet mijn savegames ff mailen En als sommige dingen zo moeilijk zijn vraag ik me af of het wel geschikt is voor me Ik ben dan wel begonnen, maar dat wil niet zeggen dat ik ver ben. Ik heb al met al 2 uur gespeeld nu ofzo Samengevoegd: En het is ontzettend frustrerend dat ik de hele game op normal heb gespeeld, en hem dan op easy uit moet spelen ofzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 11:11:29 schreef annzie het volgende: [...] Ik ben al begonnen met Assassins Creed. Alleen mijn lief moet mijn savegames ff mailen En als sommige dingen zo moeilijk zijn vraag ik me af of het wel geschikt is voor me Ik ben dan wel begonnen, maar dat wil niet zeggen dat ik ver ben. Ik heb al met al 2 uur gespeeld nu ofzo De game an sich is erg simpel, alleen de camera bij die tombes is niet altijd even handig. Gevoelsmatig lijken de controls dan omgedraaid ofzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ah.. Maarem, heb je dan geen context-camera ofzo? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Met ouderwetse bord games als risk/stratego of monopoly is toch ook niks mis ? Een potje risken vind ik reuzespannend zelfs op mijn leeftijd nog Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Jaaaaah, RISK!!!! Uberhaupt zijn gezelschapspelletjes geweldig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ik heb nog nooit risk gespeeld En na een tijdje rotzooien met de instellingen stoppen mijn personages nu ook gewoon met praten als hun mond ophoudt met bewegen en heeft mijn muis geen vertraging meer van om en nabij 1 seconde Dat was echt irritant zeg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 RISK!!!!! Ik doe het regelmatig met vrienden van me. Biertje erbij en je bent een hele avond zoet! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Vooral Risk met 2 borden is erg leuk Was een keer in de gelegenheid dat er 2 spellen (en dus 2 borden) aanwezig waren en heb een aantal aanvullende spelregels daarbij bedacht om het speelbaar te maken. Daarmee wordt het nog tactischer en veel aanvallender. Tegelijk wisselen de machtsverhoudingen wel sneller, dus komt er nog steeds bijna geen einde aan het spel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Dat vind ik juist het mooie ervan.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten