Mister_L 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Een algemeen Game-topic! Joepie! Klets hier over je favo games en deel je ervaringen/recensies! Samengevoegd: Ik wil dus komende week een Playstation 3 gaan kopen met: - Heavy Rain (zit er automatisch bij) - GTA4 - Fifa10 - Call Of Duty Modern Warfare 2 Prima rijtje lijkt me zo? Assasins Creed 2 staat ook op mn verlanglijst, maar komt later. Met Heavy Rain alleen al ben ik al flink wat tijd kwijt denk ik Iemand nog tips? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja, tip: zet het geluid uit bij Fifa10 als je vriendin in dezelfde ruimte is Het commentaar is echt vreselijk Broertjelief heeft het ook en hij moet het van m'n moeder altijd commentaarloos spelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Haha dat commentaar is inderdaad erg slecht. Evert ten Napel en Youri Mulder doen dat en als ik het met mn broer speel liggen we vaak helemaal dubbel, zo slecht. Denk dat ik hem in het Engels hou Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Maar ben echt vooral benieuwd naar Heavy Rain! De andere spellen ken ik al wel.. Heavy Rain schijnt echt vernieuwend en steengoed te zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Assassins Creed II zoiezo. Dat moet gewoon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Haha op de 1 of andere manier ben ik daar minder enthousiast over dan de genoemde spellen. Hij komt ooit wel, maar nu nog niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik doe alleen maar turn-based fantasy spellen uit de vorige eeuw. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 De ware gamer heeft niet meer nodig dan een handvol dobbelstenen en een goede storyteller. Maar af en toe hou ik wel van idiote computerspelletjes. De Bloons Tower Defense-spelletjes vind ik ontzettend leuk, sinds ik ontdekt heb dat de 4 uit heb zit ik daar weer veel te veel tijd mee te verdoen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Quote: Op maandag 05 april 2010 15:20:47 schreef Mister_L het volgende: Haha op de 1 of andere manier ben ik daar minder enthousiast over dan de genoemde spellen. Hij komt ooit wel, maar nu nog niet Ik heb AC II en vond 'm er mooi uitzien maar verder zeer saai. Zou 'm mooi in de schappen laten liggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Quote: Op maandag 05 april 2010 20:05:21 schreef Piebe het volgende: [...] Ik heb AC II en vond 'm er mooi uitzien maar verder zeer saai. Zou 'm mooi in de schappen laten liggen. Saai? Hoe ist mogelijk Wat vond je er saai aan? Het eerste stuk misschien? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Quote: Op maandag 05 april 2010 20:19:58 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Saai? Hoe ist mogelijk Wat vond je er saai aan? Het eerste stuk misschien? Ik vind de gameplay veel te veel uitgebalanceerd, elke sprong die je maakt is altijd te halen. Tijdens het klimmen hoef je alleen maar omhoog te sturen. Ook het feit dat details van de omgeving pas later opdoemen vind ik jammer. Nee, alhoewel mijn verwachtingen hooggespannen waren vond ik het een grote tegenvaller. Doe mij Metal Gear Solid 4 dan maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 GTA: San Andreas... Grafisch niet het beste spel ooit, maar verder is het spel niet minder dan briljant. Het begint al met de de gigantische speelwereld. Ik kende het vorige deel ViceCity, en het was destijds revolutionair met zijn weergave van een! hele! stad!. San Andreas is geen stad het is een staat met 3 steden die stuk voor stuk groter zijn dan VC plus nog het tussenliggende platteland met 10 dorpen. De verhaallijn is al lang en gevarieerd genoeg, maar SA houdt daar niet op. Er zijn ook nog eens een stuk of 20 extra missies. En verder is het een typisch sandboxspel. Je moet welliswaar de verschillende spelonderdelen vrij spelen, maar verder kun je gewoon lekker je gang gaan. Taxichauffeuren, treinen laten ontsporen, je auto pimpen, krankzinnige stunts doen met 100(?) verschillende motorvoertuigen, BASE-jumpen, Rambo uithangen, streetracen en weet ik wat meer. Eerlijk gezegt kreeg ik halverwege het gevoel dat dit spel te veel waar voor je geld is. Het spel is vrij gewelddadig, helemaal als je uit een generatie komt die te maken had met verboden spellen als Carmageddon. Het heeft ook een hoog MOEHOEWAHAHAHAHAHAAAAAA ( <--- krankzinnige lach) gehalte. Echter, als je niet bang bent voor een paar smetten op je pacifistische ziel, dit spel is een aanrader voor bijna ieder soort gamer racen, schieten, RPG, flightsim, pooiersim en weet ik wat het spel heeft het wel voor je. En ik heb uiteindelijk voor 5 Euri al weken en weken lol. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Het beste spel ooit is en blijft Age of Wonders. Turn-based strategy in een high fantasy setting met twaalf speelbare rassen, RPG-elementen en een duidelijke rol voor het diplomacy-element. Meer kun je als gamer niet wensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Quote: Op maandag 05 april 2010 20:45:12 schreef MarinusCopy het volgende: GTA: San Andreas... Grafisch niet het beste spel ooit, maar verder is het spel niet meer dan briljant. Het begint al met de de gigantische speelwereld. Ik kende het vorige deel ViceCity, en het was destijds revolutionair met zijn weergave van een! hele! stad!. San Andreas is geen stad het is een staat met 3 steden die stuk voor stuk groter zijn dan VC plus nog het tussenliggende platteland met 10 dorpen. De verhaallijn is al lang en gevarieerd genoeg, maar SA houdt daar niet op. Er zijn ook nog eens een stuk of 20 extra missies. En verder is het een typisch sandboxspel. Je moet welliswaar de verschillende spelonderdelen vrij spelen, maar verder kun je gewoon lekker je gang gaan. Taxichauffeuren, treinen laten ontsporen, je auto pimpen, krankzinnige stunts doen met 100(?) verschillende motorvoertuigen, BASE-jumpen, Rambo uithangen, streetracen en weet ik wat meer. Eerlijk gezegt kreeg ik halverwege het gevoel dat dit spel te veel waar voor je geld is. Het spel is vrij gewelddadig, helemaal als je uit een generatie komt die te maken had met verboden spellen als Carmageddon. Het heeft ook een hoog MOEHOEWAHAHAHAHAHAAAAAA ( <--- krankzinnige lach) gehalte. Echter, als je niet bang bent voor een paar smetten op je pascifistische ziel, dit spel is een aanrader voor bijna ieder soort gamer (racen, schieten, RPG, flightsim, pooiersim, etc. etc.) het spel heeft het wel voor je. En ik heb uiteindelijk voor 5 Euri al weken en weken lol. Ik houd ontzettend van sandbox spellen en ik vind het spijtig dat er nog maar zo weinig worden gemaakt, maar GTA kan mij niet bekoren. Het geweld vind ik te gemakkelijk en een bestaande stad namaken getuigt niet echt van originaliteit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Quote: Op maandag 05 april 2010 20:51:48 schreef Piebe het volgende: [...] Ik houd ontzettend van sandbox spellen en ik vind het spijtig dat er nog maar zo weinig worden gemaakt, maar GTA kan mij niet bekoren. Het geweld vind ik te gemakkelijk en een bestaande stad namaken getuigt niet echt van originaliteit. San Andreas is gebasseerd op het westen van de US of A en dan vooral op Los Angeles, San Francisco en Las Vegas, maar het zijn wel degelijk fictieve steden. En te makkelijk geweld?!!!? het is maar net hoe makkelijk je het maakt natuurlijk. Volgens mij is GTA-SA een mekka voor gewelddadige creativiteit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb laatst de Main Quest van Morrowind uitgespeeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik game de laatste tijd enorm weinig, behalve dan wat simpele mini spelletjes. Als ik meer tijd had gehad zou ik weer verder gaan met de fantasy RPG Dragon Age. Dit spel heeft een volwassen verhaal lijn en de tijd die ik het gespeeld heb deed ik met plezier. Al wat oudere RPG's die ik enorm leuk vind zijn Fallout 3: een 1ps RPG die voor de verandering niet in een fantasy wereld zit maar in de ruines van Washington, paar eeuwen na we wereld door een kernoorlog ten onder gegaan is. Een heerlijke zwartgallige sfeer. En heb enorm veel plezier gehad met de fantasy 1ps RPG 'Morrowind. En de MORPG World of Warcraft. En verder zit ik vol verwachting te wachten op het laaste deel van de shooter Half Life II. Ook een geniale game (voor de playstation) is de metalgear sollid serie. Een game met m.i. één van de beste verhaallijnen die in een spel gestopt zit. Maar uiteindelijk zijn computer spellen slechts een matige surrogaat in vergelijking met de Tabletop RPG's. Daar kan geen computerspelletje tegenop. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Age of Wonders! (nog een Nederlands spel ook) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Don't do Credible. Do Baldur's Gate. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Quote: Op maandag 05 april 2010 23:51:03 schreef Ursa het volgende: Age of Wonders! (nog een Nederlands spel ook) Age of Empires: Age of Kings deel 3 blijft het beste strategiespel. Command en Conquer is ook leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Command & Conquer heb ik ook veel gespeeld, vooral Tiberian Sun, Red Alert 2 en Renegade. Toffe spellen. En Age Of Empires II natuurlijk, blijft een klassieker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Quote: Op dinsdag 06 april 2010 00:24:30 schreef Andere Jas het volgende: Command & Conquer heb ik ook veel gespeeld, vooral Tiberian Sun, Red Alert 2 en Renegade. Toffe spellen. En Age Of Empires II natuurlijk, blijft een klassieker. Age of Empires is verslavend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Och man, en da's tof ook. Ik weet nog wel wat LAN party's, overdag helemaal los gaan met Enemy Territory of Unreal Tournament en dan tot een uurtje of twaalf twee potjes AoE spelen tot een uurtje of zes 's ochtends, met zijn 5-8en. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik denk dat ik AoE 1 nog wel een van de beste games ooit vind. Hoe geweldig is dat 2 is ook gaaf, alleen minder. 3 heb ik na 5min. uitgezet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Quote: Op maandag 05 april 2010 21:00:47 schreef MarinusCopy het volgende: Volgens mij is GTA-SA een mekka voor gewelddadige creativiteit Je weet het wel te verkopen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten