Levi 145 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Zo... het is weer avond en lekker donker buiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Hopelijk zo slapen En, gelukt? Ja uiteindelijk wel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ben ik hier weer de enige... Dat is zuur. Nou ja, dan maar een praatje met mezelf. Ik: Wat doe je? Ik: Ik luister muziek. Ik: Wat voor muziek? Ik: Gewoon, je weet toch... YouTube. Ik: Ja, maar wát voor muziek? Ik: Van alles wat. Ik: Nou je bent ook niet erg spraakzaam. Ik wil wel naar bed, maar dat zou niet erg sociaal van me zijn. Ik: Waarom niet? Ik: Omdat ik dan alleen zit... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Wat n herrie hier; kan het wat zachter aub?! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Zijn er tegenwoordig geen nachtmensen meer op Credible? :0 Nee, we hebben een leven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Spreek voor jezelf, Olorin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Ik neem slechte gewoontes over. Leven, waar ben je gebleven? *Ziet stapel ongelezen boeken*. Ook dat had ik kunnen doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sarena 0 Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Ik loop al 10 jaar te frutten met mijn dag en nacht ritme haha ik ben zelf een nacht mens en kom smorgens eigenlijk niet op gang. Sinds een halfjaar slik ik melatonine om weer een beetje een normaal ritme te krijgen. Dit gaat nu redelijk goed lol Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Yep, hoog tijd voor een revolutie tegen de terreur van de vroege vogels. Vele mensen hebben er veel meer baat bij om lekker laat in de ochtend op te staan en dus ook tot later in de avond door te werken, maar dat mogen zij dus niet van de vroege vogels. Dus stel ik een opstand voor, beginnende vroeg in de ochtend, dus na half elf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sarena 0 Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 het is al later dan gepland haha dus ik zeg trusten voor iedereen en slaap lekker Doeiiiiiiii ZZZzzzz Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Nog iemand wakker? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Jazeker, ik heb jouw post nog beantwoord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Haha, welkom in de nacht. Dit is wanneer ik tot leven kom. Muziekje aan, kaarsje naast mijn laptop en zwelgen in herinneringen aan het verleden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Herinneringen aan het verleden probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Alle andere zaken vind ik prima. Hoewel ik spijt heb van die visburger die ik verorberd heb. Wie is toch die Credible.nl die modereert? Is dat Dwarrel? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Ik denk dat het volledige team moderators tegenwoordig onder Credible.nl modereert. Toen ik nog moderator was, een verleden waar ik graag in zwelg (hahaha), ging het onder de eigen naam. Maar er zijn wat dingen gewijzigd zie ik. Ik heb vandaag ook een visburger gegeten. Dat vond ik eigenlijk wel erg lekker. Morgen weer fijn gehaktballen maken. Wat doe jij nu midden in de nacht, behalve over dit forum ronddwalen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Ik ben alleen bekend met het feit dat men modereert onder zijn of haar eigen naam dus het verbaast me slechts. Ik heb jarenlang nachtdiensten gedaan in de verpleging en de stilte van de nacht en het tikken van de klok, doen mij daaraan herinneren ( dus toch herinneringen). Maar nu is het gewoon door de gesprekken die ik met iemand had erg laat geworden, dus ga ik nu naar bed. Gesprekken moeten altijd even evalueren in mijn hoofd en dan pas bezinken. Ben nogal impulsief en spontaan en dat is niet altijd even verstandig. En daar kreeg ik een 'lesje' in. Haha dus toch een vermaning, maar wel uit echte liefde. Welterusten. O ja, morgen geen gehaktballen maar bruine bonensoep ( zelf gemaakt) . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Heb je ze te lang op laten staan? Haha, weltrusten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 * grappig dat je dit naar boven schopt hahahah *nostalgie haha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Herinneringen aan het verleden probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Alle andere zaken vind ik prima. Hoewel ik spijt heb van die visburger die ik verorberd heb.Wie is toch die Credible.nl die modereert? Is dat Dwarrel? Haha, dit zie ik dan weer ;P we zijn momenteel met 3,5 ongeveer maar we reageren voor modereer-acties vrijwel altijd onder credible.nl account zodat jullie ons niet met modder bekogelen als we persoonlijks iets beslissen haha Nee, het is wat makkelijker vind ik persoonlijk. Zo kan ik zelf reageren met persoonlijke reacties onder mijn eigen account en modereeren onder crew account Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Herinneringen aan het verleden probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Alle andere zaken vind ik prima. Hoewel ik spijt heb van die visburger die ik verorberd heb.Wie is toch die Credible.nl die modereert? Is dat Dwarrel? Haha, dit zie ik dan weer ;P we zijn momenteel met 3,5 ongeveer maar we reageren voor modereer-acties vrijwel altijd onder credible.nl account zodat jullie ons niet met modder bekogelen als we persoonlijks iets beslissen haha Nee, het is wat makkelijker vind ik persoonlijk. Zo kan ik zelf reageren met persoonlijke reacties onder mijn eigen account en modereeren onder crew account Helemaal top dat je reageert. Ik mis gewoon een gelegenheid waar ik vragen kan stellen over het modereren. Ik begrijp dat je niet onder je nicknaam wilt modereren vanwege 'modder' . Maar er is helemaal geen gelegenheid tot reageren dus dan maakt het toch niet uit? Ik heb nog wel een paar vragen t.a.v. moderatie. Geen kritiek, maar vragen en ik durf ook geen TR's meer aan te maken. En per email zijn jullie slecht te bereiken. Nog steeds. 3,5 persoon is heel weinig trouwens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 per email zijn we prima bereikbaar momenteel, als je de goede pakt (forum@...) vragen over crew/forum kun je volgens mij ook kwijt is het "feedback" subforum. (Feedback: Voor vragen, opmerkingen of complimenten over de gang van zaken op dit forum.) de deuren staan open Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Helaas die 'deuren' werken niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 kun je een testmail sturen naar forum@ ? als het goed is moet die namelijk gewoon werken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Sorry, ik heb dat al zo vaak gedaan, en het werkt niet. Dus test dat maar uit onder elkaar. Daar heb je mij niet voor nodig. Ik heb er geen zin meer in. Ook niet in het sturen van TR's want als ik daarop word afgerekend dan doe ik daar niet meer aan mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik vind je reactie beetje teleurstellend, we hebben onderling vaak getest vandaar dat ik niet snap waarom het bij jou niet zou werken Ik krijg regelmatig user-mail via mijn eigen @credible.nl en ik zie geregeld mail komen via forum@... Ik zet de deur open maar als je niet wil, dan ook prima dan gaan we weer ontopic en dan zie ik vanzelf wel wanneer je vragen tevoorschijn komen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten