Dwarrel 43 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 zenn als in dwarreltaal als in relaxstand als in niet opgefokt door kid, zodat ik straks fatsoenlijke slaap poging kan doen bij mij is dat feng shui * gaat in zennhouding zitten en mompelt fengshuiiiiii * hmz * gaat opnieuw in zennhouding zitten en mompelt zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn * werkt toch beterder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 hm toeval bestaat niet, ik zei net dat ik nog niet naar bed kwam omdat ik dwarrel-tijd nodig had. Nu pak ik theezakje met tekst en daarop staat: mijn moment Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 zenn als in dwarreltaal als in relaxstand als in niet opgefokt door kid, zodat ik straks fatsoenlijke slaap poging kan doen bij mij is dat feng shui * gaat in zennhouding zitten en mompelt fengshuiiiiii * hmz * gaat opnieuw in zennhouding zitten en mompelt zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn * werkt toch beterder poging 2, schrok me kapot van opeens blaffende honden hier.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 bij mij is dat feng shui * gaat in zennhouding zitten en mompelt fengshuiiiiii * hmz * gaat opnieuw in zennhouding zitten en mompelt zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn * werkt toch beterder poging 2, schrok me kapot van opeens blaffende honden hier.... Bodyscanning is ook een goede oefening . Anders een paar oxazepam:P Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 pammetjes zijn zo-nodig, en das niet nu, 15 min stilte aan koppie en warme thee doet al genoeg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 pammetjes zijn zo-nodig, en das niet nu, 15 min stilte aan koppie en warme thee doet al genoeg Meer dan een jaar gelden dat ik pammetjes heb gehad. Neem soms nog wel eens valariaan. Wat bij mij vooral werkt, zo min mogelijk zeker en zouten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 pammetjes zijn zo-nodig, en das niet nu, 15 min stilte aan koppie en warme thee doet al genoeg Meer dan een jaar gelden dat ik pammetjes heb gehad. Neem soms nog wel eens valariaan. Wat bij mij vooral werkt, zo min mogelijk zeker en zouten. en nu in zn abn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 goodnight credibleland Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 pammetjes zijn zo-nodig, en das niet nu, 15 min stilte aan koppie en warme thee doet al genoeg Meer dan een jaar gelden dat ik pammetjes heb gehad. Neem soms nog wel eens valariaan. Wat bij mij vooral werkt, zo min mogelijk suiker en zouten. en nu in zn abn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Mwa, niet te laat. Morgen weer een beetje op tijd opstaan. Burgerlijk als ik ben. Lol, ik moet om 06:30 met de taxi bus op de zaak zijn. Heb telefoon nachtdienst, maar verwacht rond 2 uur wel op bed te kunnen gaan liggen. Ow, op tijd naar bed dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Mwa, niet te laat. Morgen weer een beetje op tijd opstaan. Burgerlijk als ik ben. Lol, ik moet om 06:30 met de taxi bus op de zaak zijn. Heb telefoon nachtdienst, maar verwacht rond 2 uur wel op bed te kunnen gaan liggen. Ow, op tijd naar bed dus. Ligt eraan, ik heb nu telefoondienst en de kroegen zijn nog open. Kan nog van alles gebeuren vannacht. Tha hard life of a cabdriver .. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ow, maar ik ben atm niet in de kroeg hoor, wees gerust. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ow, maar ik ben atm niet in de kroeg hoor, wees gerust. ATM? wat doe jij als dag besteding als ik vragen mag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 At The Moment (op dit moment). AFAIK tenminste. Wat doe ik hier nog, ik moet nodig op bed! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ow, maar ik ben atm niet in de kroeg hoor, wees gerust. ATM? 'At the moment.' wat doe jij als dag besteding als ik vragen mag? Divers. Een baan zoeken, werken, lezen, gitaar spelen, op zondag kerk bezoeken, koken, eten, slapen, met vrienden bier drinken/spellen doen/bbq/uit gaan/gesprekken voeren, foto's maken, wetenschappelijk onderzoek doen, computer spelletje spelen, een taal leren, fietsen, heel veel koffie drinken, muziek luisteren, film/serie kijken, op internet rond hangen, reizen als ik tijd en vooral geld zou hebben, familie bezoeken, naar winkels gaan, etc. Afhankelijk van de dag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Zijn er tegenwoordig geen nachtmensen meer op Credible? :0 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Nee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Gelukkig. Wat doe jij vannacht? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Overspannen zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Van wat dan? ***to be continued tonight... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Van t leven. Lang verhaal, don;t worry. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Zo... goedenavond! Wat doet iedereen nu? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Hopelijk zo slapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Hopelijk zo slapen En, gelukt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten