Ursa 1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Wij lagen allemaal netjes tijdig in bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Melina 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 haha ja... dat heb ik gemerkt =} Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Vannacht meer kans, dan is er een uurtje extra nacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Melina 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 echt, gaat de klok dan al weer achteruit ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Beter dan vooruit want dan heb je een uur minder om te slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hier meldt zich ook een nachtmens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 @Menorah plaats genoeg voor nachtdieren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Daar worden de nachten alleen maar gezelliger van:D Ik ga denk ik vandaag een poging doen tot vroeg slapen XD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Het is weekend en nog geen tijd om te slapen! Tijd om in de huid van old Snake te kruipen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 weekend is om te feesten ;p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Melina 0 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Beter dan vooruit want dan heb je een uur minder om te slapen. muhh vind ik niet zo leuk... word altijd somber van eerder donker en later licht.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Net joyfull noise gekeken en misselijk gegeten in brownies en chips Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Dit topic aan het kijken met een glaasje Glenfiddich. Vandaag maar eens een beetje op tijd naar bed gaan... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Welterusten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 elke keer weer probeer ik om optijd te gaan slapen en het mislukt gewoon altijd weer.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Herkenbaar... trusten! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo net terug van een gezellig avondje uit, mijn ex-buurjongen heeft een vrouwtje getroffen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo net terug van een gezellig avondje uit, mijn ex-buurjongen heeft een vrouwtje getroffen! vandaag getroffen en nu al zeker dat het zijn vrouwtje is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo net terug van een gezellig avondje uit, mijn ex-buurjongen heeft een vrouwtje getroffen! Mission accomplished dus! En jij maar denken dat het alleml wat genuanceerder ligt haha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo net terug van een gezellig avondje uit, mijn ex-buurjongen heeft een vrouwtje getroffen! vandaag getroffen en nu al zeker dat het zijn vrouwtje is? Wel, ik heb er een goed gevoel bij laat ik het zo zeggen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Zo net terug van een gezellig avondje uit, mijn ex-buurjongen heeft een vrouwtje getroffen! Mission accomplished dus! En jij maar denken dat het alleml wat genuanceerder ligt haha Dat denk ik nog steeds maar ik wil hem niet van zijn roze wolk afpraten want dan heb ik het straks gedaan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Het is nacht. De Olorin dwaalt rond op zoek naar een nieuw slachtoffer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Een hobbit die wel van een avontuurtje houdt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Zoiets. Al heb ik soms nog heimwee naar mijn oude nickname die ik op dit forum had: "Gorthaur". Al zou mijn nieuwe nickname nu "Elan Morin Tedronai" zijn, maar ik mag niet constant van naam veranderen helaas. Die gast heeft zo'n toffe bijnaam, maar in 'the old tongue' lijkt die naam teveel op een bijbels personage helaas. Al hoewel, dat naam zou hier de ultieme nickname zijn natuurlijk, iedereen heeft dan een verkeerde associatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Het is nacht. De Olorin dwaalt rond op zoek naar een nieuw slachtoffer. wat is een olorin? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten