Kurt 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Of hij zo lief was, waag ik toch echt te betwijfelen. In ieder geval een briljant artiest, vroeger. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 09:38:03 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] zo bedoelde ik dat niet. Op ieder mens valt genoeg aan te merken waarom ze niet in de hemel zouden thuishoren, ook op mij. En ik heb geen van hen gekend, maar ze zullen ook allemaal zo hun goede kanten gehad hebben. Wat mij tegenstaat is de persoonsverheerlijking en de haast automatische aanname dat iedereen wel naar de hemel gaat, zeker als je "hele mooie muziek" hebt gemaakt of je belangeloos hebt ingezet voor de bestrijding van landmijnen. Iedereen gaat dood, dus ook bekende mensen. Maak er niet zo'n drama van en gewoon lekker doorgaan met leven. Vind ik wel een punt hebben. Dagelijks gaan er duizenden mensen dood aan aids\honger etc, en nu gaat een of andere zanger dood, en is het groot in het nieuws enzo. Ik snap het ook wel, hij is bekend enzo.. Maar het idee Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Tsja... Dat is altijd zo geweest. We herinneren ons nog wel dat allerhande keizers ooit stierven, maar alle duizenden mensen die onder het bewind van die keizers overleden zijn... Het is ook heel erg logisch. Hoge bomen vangen veel wind. En als een hoge boom plotseling verdwijnt uit het 'straatbeeld', valt dat op. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Persoonlijk doet het me vrij weinig, mijn leven staat hierdoor niet meer op de kop dan bij de dood van een anoniem persoon. Zielig dat hij zo jong is gestorven? Ik vond vooral zijn leven al zielig. Een man die nooit zichzelf heeft kunnen accepteren zoals hij was en koopverslaafd was. En ja zijn invloed in de muziek was behoorlijk groot, maar om hem nou als een grote held of een geweldig voorbeeld te zien gaat mij wat ver Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 08:06:35 schreef Noddy het volgende: The King of this, the King of that... There's only one King of kings and when he comes back, every knee shall bow and every tongue shall confess. En ik vind het inderdaad wél zielig dat MJ zo jong gestorven is. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ik vond de MJ van de jaren 80 een erg grootse muzikant. Die van de jaren 90 een zielig figuur en die van de jaren 70 een (geestelijk) mishandeld kind. Eerlijk gezegd verbaast het me niks dat hij nu dood is, een paar maanden geleden toen die concerten werden aangekondigd was mijn eerste gedachte: "Huh MJ die gaat optreden? Maar dat kán helemaal niet, die man is lichamelijk helemaal niet in staat om op te treden. Eigenlijk dacht ik altijd wel dat ze op het laatste moment zouden worden afgelast om medische redenen. Maar dat het zo'n finale oplossing zou zijn, dat had ik niet gedacht. Maar ik zal nog regelmatig wat van zijn oude liedjes beluisteren. Darkness falls across the land The midnight hour is close at hand Creatures crawl in search of blood To terrorize y'all's neighborhood And whosoever shall be found Without the soul for getting down Must stand and face the hounds of hell And rot inside a corpse's shell The foulest stench is in the air The funk of forty thousand years And grizzly ghouls from every tomb Are closing in to seal your doom And though you fight to stay alive Your body starts to shiver For no mere mortal can resist The evil of the thriller. Muwhahahahahahahahahahahahahhahahaha Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ik schrok er best van. Niet echt verwacht. Natuurlijk is het ook maar een mens. Daar ovelijdt er elke seconde van, maar toch is het een icoon, een voorbeeld (de MJ uit de jaren 80 dan). Had ook niet verwacht dat de concerten in Londen door zouden gaa, maar zou rigoreus had ik het niet verwacht. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Wat ik nog het meest bizar vind: Op dit moment staat MJ op plaats 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, EN 15 In de ALbum top 100 van Amazon.com. Thriller uiteraard op 1. Daar zijn er tenslotte pas 108.000.000 van verkocht Dus er is vast nog wel ergens een dorp vol Serviers / Cambodjanen die het nog niet gekocht hebben.... link De wereld is gek Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Een treurig einde van een treurig bestaan. Wat heeft die man een ellende gekend... Ik heb al heel lang medelijden met MJ, die verworden is tot mondiale pispaal en door iedereen voor schut werd gezet. Hij is neergezet als pedofiel, terwijl dat nooit is bewezen. Dit soort krantenkoppen spreken boekdelen over hoe de wereld is omgegaan met MJ: Te schandalig voor woorden. Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Stiekem moest ik wel lachen om die krantenkop . Maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ik was eigenlijk benieuwd naar de concerten van Michael. Ik denk zelf dat hij menig criticus misschien had verwondert met zijn kunnen. Ik lees ook begrijpelijk wat kritische reacties: oa of Michael nog in staat was geweest zoveel concerten te geven. Helaas heeft hij nooit de kans meer gekregen omdat te bewijzen of hij misschien nog heel wat uit zijn broze lichaam had kunnen halen, of dat de critici gelijk zouden krijgen en hij die concertreeks niet had volgehouden....we zullen het nooit weten. Tina Turner liet zien het ook nog wel te kunnen rond haar 70e, alleen Michael had inderdaad wel gezondheidsklachten en waarschijnlijk levert het afwerken van zoveel concerten ook de nodige stress op, zeker als je de wereld wilt laten zien wat je nog kan. Ik denk zelf ook dat hij nog steeds redelijk kon dansen en een show kon maken zelfs op zijn 50e. Bij een normale gezondheid was dat zeker geen probleem geweest, er zijn wel meer oude artiesten die dat bewijzen.. Bedenk me nu pas dat er met het overlijden van Michael er ook een bepaald tijdperk is afgesloten. Triest dat hij zo aan zijn einde moest komen! Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 12:13:35 schreef Timon het volgende: Persoonlijk doet het me vrij weinig, mijn leven staat hierdoor niet meer op de kop dan bij de dood van een anoniem persoon. Zielig dat hij zo jong is gestorven? Ik vond vooral zijn leven al zielig. Een man die nooit zichzelf heeft kunnen accepteren zoals hij was en koopverslaafd was. En ja zijn invloed in de muziek was behoorlijk groot, maar om hem nou als een grote held of een geweldig voorbeeld te zien gaat mij wat ver Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Smakeloze kop inderdaad. Of iemand nu bekend of onbekend is, bemind of onbemind, groots of niet groots is, over iemands dood dien je gewoon met respect te praten. Al is het alleen al voor zijn of haar nabestaanden, vrienden en eventuele fans. De dood, hoe mooi of hoe angstwekkend ook, is geen spelletje. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 12:13:35 schreef Timon het volgende: Persoonlijk doet het me vrij weinig, mijn leven staat hierdoor niet meer op de kop dan bij de dood van een anoniem persoon. Zielig dat hij zo jong is gestorven? Ik vond vooral zijn leven al zielig. Een man die nooit zichzelf heeft kunnen accepteren zoals hij was en koopverslaafd was. En ja zijn invloed in de muziek was behoorlijk groot, maar om hem nou als een grote held of een geweldig voorbeeld te zien gaat mij wat ver Ok Maar het was natuurlijk wel een soort boegbeeld, en hij heeft zijn sporen in de popmuziek wel nagelaten, iets wat ik hier al eerder las. Zoals koningen en geestelijken vroeger op ander manieren sporen na hebben gelaten in de geschiedenis van bepaalde landen en gebieden op aarde, heeft Michael Jackson duidelijk sporen nagelaten in de geschiedenis van de popmuziek. De een zal het wat meer doen dan de ander. Hij is natuurlijk wel een publieke persoonlijkheid geweest, en dan zal je overlijden inderdaad harder aankomen dan als een 'gewoon' iemand overlijd. Dat dit een beetje krom is kan ik me ook wel voorstellen, vandaar dat ik je reactie wel begrijp. Zelf doet het me wel iets, meer in de zin dat ik medelijden had met hem. Op de een of andere manier riep hij dat altijd in me op als ik hem zag. Hij is altijd dat kind gebleven ook al was hij 50. Ik zag hem echt als een kind van 50 jaar. Een volwassen lichaam maar daarin nog steeds dat kind! Misschien dat het me daarom wat meer doet dan die actrice die ook deze week overleden is, en zelfs een heel ziekbed heeft gehad. Ook al is dat ook weer krom voor jouw gevoel, want haar verlies is uiteraard net zo erg als het verlies van Michael! Maar je voelt er bij de 1 toch wat anders bij dan bij de ander! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 16:46:41 schreef Light Jr. het volgende: Een treurig einde van een treurig bestaan. Wat heeft die man een ellende gekend... Ik heb al heel lang medelijden met MJ, die verworden is tot mondiale pispaal en door iedereen voor schut werd gezet. Hij is neergezet als pedofiel, terwijl dat nooit is bewezen. Dit soort krantenkoppen spreken boekdelen over hoe de wereld is omgegaan met MJ: [afbeelding] Te schandalig voor woorden. Mee eens. 'Misschien' heeft de wereld wel meegewerkt aan zijn trieste einde. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 17:17:51 schreef Barbapapa het volgende: [...]Mee eens. 'Misschien' heeft de wereld wel meegewerkt aan zijn trieste einde. Ik ben bang dat daar wel een kern van waarheid in zit Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 @ Rudi: Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 20:52:44 schreef Rudibu het volgende: [afbeelding] Een typische nieuws uitzending. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Good News----RIP MICHAEL JACKSON Last night we received some good news from Terri McFaddin-Solomon who is good friends with Sandra Crouch. Three weeks ago Sandra and Andre' spent some time with their close friend, Michael Jackson. Michael asked Andre` to play, "It Won't Be Long And We'll Be Leaving Here." Michael then prayed with Sandra and Andre and accepted Christ into his heart. Now he's singing in the heavenly choir.! Our hearts rejoice! link Volgens het bovenstaande bericht zou Michael Jackson nog Jezus Christus in zijn hart hebben aangenomen voordat hij overleden was. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 oke en eerst was ie moslim en toen weer niet en toen weer wel en nu was ie weer christen geworden.. t zal allemaal wel. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 het doet me eerlijk gezegd niet zoveel.. Als je van die dramatische mensen op tv ziet denk ik please.... Maar ik had wel grappige smsjes in mn inbox Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Ik had liever gezien dat hij zou overlijden terwijl hij gelukkig was, ipv hoe het nu gebeurd is.. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Ja dat is wel zo... Het was wel een geval apart Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten