Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Het moet niet gekker worden. Een fan heeft zelfmoord gepleegd. Dan ben je psychisch toch wel echt een enorm wrak.

De fanclub waarschuwt fans geen zelfmoord meer te plegen (daar bestaat angst voor):

wow... dan ben je echt ver heen hoor. Onbegrijpelijk nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Bedoel je Farouk (evt Faruk) Bulsara? die kon in elk geval veel beter zingen dan Michael Jackson.

Idd. Dát was een geweldig man... Live helemaal! Moet je dat concert in Wembley maar eens kijken, net totaaltheater!!!

En fans die suïcidale neigingen krijgen vind ik niet zo verwonderlijk hoor...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele gave foto van heel lang geleden:

eba38844e8e4474206bbcec98828ee65_view.jpg

MJ, Peppi en Kokki en Popfoto... hoeveel sentiment (voor de oudere users danpuh2.gif) kanje bij elkaar hebben knipoog_dicht.gif

Deze is ook leuk:

1210341466_f.jpg

Op beide foto's is trouwens duidelijk hoe hij veranderd is nooo.gif (qua uiterlijk)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je, telkens als ik dit soort dingen zie vn Michael Jackson zie ik eigenlijk wat voor geniale gast het wel niet is geweest. Het is niet alleen een voorbeeld geweest qua muziek voor hedendaagse 'popsterren', maar vooral zijn mentaliteit, oog voor problematiek in de wereld en zijn oprechtheid zou eigenlijk iets zijn waar de meeste artiesten die leven van schandaal naar schandaal wat van kunnen leren. Dat kinderlijke in MJ had zeker wel positieve aspecten, hij maakt hierdoor een kinderlijk oprechte indruk wat helaas altijd meer wordt verdrongen door de uitwerkingen op de gebieden van buitensporige uitgaven en plastische chirurgie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Idd ja
nosmile.gif
Eerst was hij nog een blanke matroos en toen is die een buitenaards wezen geworden.
nooo.gif

widegrin.gif

Quote:

Weet je, telkens als ik dit soort dingen zie vn Michael Jackson zie ik eigenlijk wat voor geniale gast het wel niet is geweest. Het is niet alleen een voorbeeld geweest qua muziek voor hedendaagse 'popsterren', maar vooral zijn mentaliteit, oog voor problematiek in de wereld en zijn oprechtheid zou eigenlijk iets zijn waar de meeste artiesten die leven van schandaal naar schandaal wat van kunnen leren. Dat kinderlijke in MJ had zeker wel positieve aspecten, hij maakt hierdoor een kinderlijk oprechte indruk wat helaas altijd meer wordt verdrongen door de uitwerkingen op de gebieden van buitensporige uitgaven en plastische chirurgie.

Eens yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Idd ja
nosmile.gif
Eerst was hij nog een blanke matroos en toen is die een buitenaards wezen geworden.
nooo.gif

smile.gif

Quote:

Een hele gave foto van heel lang geleden:

MJ, Peppi en Kokki en Popfoto... hoeveel sentiment (voor de oudere users dan
puh2.gif
) kanje bij elkaar hebben
knipoog_dicht.gif

Deze is ook leuk:

Coole foto's.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een vriend van me is wel een echte grote fan, van het type alle platen als LP en CD, en op dansles gaan nav MJ.

Gister was ik bij hem, en hij had al zijn MJ spul in de woonkamer uitgestald. Ik vond het erg leuk om door het jaren 70 en 80 spul te gaan, heerlijke merchandise uit de tijd dat dat nog wat meer in de kinderschoenen stond. Wie wist trouwens dat MJ ook voor Off the Wall al een half dozijn solo platen had gemaakt? Ik niet in elk geval. die grote LP's hebben toch veel charme, ik begrijp wel dat mensen daar nu nog steeds verzamelaars van zijn, al ben ik in het dagelijks gebruik erg blij met de 1-click-met-de-muis voor hoeveel muziek je maar wilt praktijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel apart. Mijn jongte dochter had niets met MJ. Is meer fan van Tokio Hotel en Escape The Fate. Sinds het overlijden van MJ is ze ook naar zijn muziek gaan luisteren. De afgelopen dagen (half uurtje geleden nog) is ze al een paar keer in tranen geweest vanwege zijn dood.

Gevoellig meissie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Heel apart. Mijn jongte dochter had niets met MJ. Is meer fan van Tokio Hotel en Escape The Fate. Sinds het overlijden van MJ is ze ook naar zijn muziek gaan luisteren. De afgelopen dagen (half uurtje geleden nog) is ze al een paar keer in tranen geweest vanwege zijn dood.

Gevoellig meissie.

Klinkt als mij (behalve het Tokio Hotel en tranen gedeelte). Ik schaamde me kapot dat ik geen muziek van MJ kende dus ben ik er naar gaan luisteren, en ik moet bekennen dat ik het écht ge-wel-dig vind. Om nog maar te zwijgen over zijn moves.

Ik vind het nu toch wel heel jammer dat ik hem niet eerder ontdekt heb.

Edit: Bijvoorbeeld dit filmpje: Dangerous

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Heel apart. Mijn jongte dochter had niets met MJ. Is meer fan van Tokio Hotel en Escape The Fate. Sinds het overlijden van MJ is ze ook naar zijn muziek gaan luisteren. De afgelopen dagen (half uurtje geleden nog) is ze al een paar keer in tranen geweest vanwege zijn dood.

Gevoellig meissie.

Gaaf!

Dat is volgens mij ook de kracht van (tijdloze) muziek.

Of je de artiest nu kent of niet, of hij omstreden is of niet, of hij nu schuldig is of niet, dat alles is bij goede muziek ondergeschikt.

Echt goede muziek spreekt voor zich, en raakt je soms in je hart.

Precies zoals in het voorbeeld dat je gaf van je dochtertje. Jammer voor haar dat ze het pas ontdekt heeft na zijn dood. Gebeurt trouwens veel mensen.

Was geloof ik tien toen Freddy Mercury dood ging, en baal nog steeds dat ik daarvoor deze klasse band niet kende, en dus nooit de kans heb gehad naar één van Queens fantastische live optredens te gaan.

ITS ALL ABOUT THE MUSIC yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid