annzie 1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 23:41:27 schreef Mister_L het volgende: Of zijn de ouders van Mrs Perfect onvruchtbaar Waardoor ze dus gelijk de ouders van Mrs Perfect niet kunnen zijn, omdat ze onvruchtbaar zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dat is juist de grap... #laatmaar Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 23:40:32 schreef Iriacynthe het volgende: Oh ja, ik zou het nog bijna vergeten: insert obligatoire opmerking over dat ik de enige echte Mrs. Perfect ben enzo. Is ook helemaal waar, maar wel jammer alleen dat je het over je zelf zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 23:47:16 schreef Olorin het volgende: [...] Is ook helemaal waar, maar wel jammer alleen dat je het over je zelf zegt. Ik moet de deuk in mijn ego toch ergens mee opvullen he. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Het jammerre van Mrs. Perfect is dat ze reeds getrouwd is, daarom dat ik op zoek ben naar Ms. Perfect. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Al zou ik willen trouwen, ik kán niet eens. Mijn schoonouders kunnen namelijk geen kinderen krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Huh? Hoe kan je schoonouders hebben als je niemand kan vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Dat is nu net de grap, Morphogenesis. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 oh Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Da's twentse humor... Moet je leren begrijpen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 10:48:51 schreef JoostG het volgende: Da's twentse humor... Moet je leren begrijpen Dat van mij was Utrêgse humôr, en blijkbaar moeten jullie dat ook leren begrijpen Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 01:00:05 schreef Think het volgende: Het jammerre van Mrs. Perfect is dat ze reeds getrouwd is, daarom dat ik op zoek ben naar Ms. Perfect. Muggenzifter. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 10:48:51 schreef JoostG het volgende: Da's twentse humor... Moet je leren begrijpen 'Beschuldig' je mij van TWENTSCHE humor? In deze belangrijke fase van het voetbalseizoen?? Ga je mond spoelen! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 13:50:47 schreef Mister_L het volgende: [...] 'Beschuldig' je mij van TWENTSCHE humor? Het is een grap van Herman Finkers en die woont toch naar mijn weten nog steeds in Twente (en ook toen de grap bedacht werd, al woonde hij toen wat noordelijker). DUS JE DOET AAN TWENSCHE HUMOR, L!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ik distantieer mij bij deze van mijn eigen uitspraken en spoel mijn mond 3 keer om zeker te zijn dat dit kwaad uit me is Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Herman Finkers = Heracles. Almelo is de meest on-Twentse stad van Twente. Dus maak gerust Finkers grappen, daar lachen ze in Enschede niet om Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Lieverds, ik heb geen idéé waar dit over gaat dus ga ik er maar van uit dat het off-topic is. BOT? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 De vreesachtige weet niet wat alleen zijn is: achter zijn stoel staat altijd een vijand. O, als toch iemand ons de geschiedenis kon verhalen van dat verfijnde gevoel, dat eenzaamheid heet! (Friedrich Nietzsche) Heb deze week een klein boekje afgerond over hoe je op gezonde, spirituele wijze bewust eenzaam kunt leven, in diepe verbondenheid met God en juist ook met je naasten. Wat ik nog met dat boekje wil doen, weet ik niet, maar wel merk ik bij mijzelf dat de behoefte om te huwen echt weg is en dat de eenzaamheid regelmatig als een goede vriend mag zijn. Niet dat ik totaal geen contact met mensen heb, want dat blijft altijd mogelijk en soms ook nodig als je bewust alleen leeft. Steeds meer besef ik dat er veel geluk te vinden is in juist ook het eenzame leven. Ik ben dan ook bepaald niet de enige die eenzaam met God geleeft heeft; vele heiligen zijn me daarin voorgegaan en vaak zelfs nog op véél strengere, compromisloze wijze. Zij kregen er dan ook heel veel voor terug. Zo mag ik met Gods genade en in zijn intieme geborgenheid eenzaam leven, maar nooit alleen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mooi dat je je pad vindt Robert! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Ik ga denk ik nog maar een paar jaar extra single blijven. Wil namelijk eigenlijk na mijn studie nog een jaar naar het buitenland iets met vrijwilligerswerk doen. En dat is praktischer als je single bent. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Quote: Op vrijdag 02 juli 2010 09:59:13 schreef Eli7 het volgende: Ik ga denk ik nog maar een paar jaar extra single blijven. Wil namelijk eigenlijk na mijn studie nog een jaar naar het buitenland iets met vrijwilligerswerk doen. En dat is praktischer als je single bent. ach t hoeft geen belemmering te zijn toch?! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Quote: Op vrijdag 02 juli 2010 13:03:05 schreef Propje het volgende: [...] ach t hoeft geen belemmering te zijn toch?! Hoeft niet direct inderdaad, maar het is wel een behoorlijke extra drempel. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Quote: Op vrijdag 02 juli 2010 09:59:13 schreef Eli7 het volgende: Ik ga denk ik nog maar een paar jaar extra single blijven. Wil namelijk eigenlijk na mijn studie nog een jaar naar het buitenland iets met vrijwilligerswerk doen. En dat is praktischer als je single bent. Maar wie weet wat voor leuk meisje je komende jaren tegenkomt. En dan kunnen je plannen helemaal veranderen . Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Quote: Op vrijdag 02 juli 2010 09:59:13 schreef Eli7 het volgende: Ik ga denk ik nog maar een paar jaar extra single blijven. Stop dan maar vlug met credible, voor je 't weet scharrel je hier iemand op! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten