Mr. Emilio 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 8 uur later ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Neuh, 4 en half uur later maar, nu is het net zeven uur voorbij als de computerklok juist staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ik dacht dat het meer scheelde... Slaap lekker voor straks alvast! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ja, duurt nog wel even hoor. Zuigt wel, hotel is een eindje buiten het stadscentrum en durf in het donker niet alleen over de gevaarlijke weg wandelen, geen reisgenoten waarmee ik nog een paar uur gezellig kan kletsen, heb laat geluncht door de verre busreis dus gaan avondeten heb ik ook niet echt zin in, mijn boek ben ik even beu, heb niks noemenswaardig in mijn dagboek te schrijven, ben helemaal nog niet moe genoeg om te gaan slapen,... Blah, wat vervelend! Ik moet morgen maar eens wat leuke mensen leren kennen in deze stad, of verhuizen naar een centraler hotel ofzo, of er gewoon achter zien te komen waar er hier iets te doen is na zes uur. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ben sinds een paar maanden weer alleen, na een relatie van negen jaar vond ze het welletjes. Het is even wennen, maar om de berichten te lezen van wat zielsverwanten doet me wel goed, dus wat mij betreft is dit topic geslaagd! Link naar bericht Deel via andere websites
Arthurvd 0 Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Mijn motto/spreuk zonder verder inhakend op de inhoud en alleen op de titel: Liever vrij en soms wat eenzaam dan gebonden en ongelukkig! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Ik heb net beseft dat ik voor het eerst in jaaaaaren single ben met kerst en dus geen cadeau moet uitzoeken (serieus, cadeaus uitzoeken voor mannen is zo rampzalig) en maar half zo veel familiefeestjes te doen heb (en geen gezeur van "jamaar, als we kerst bij jouw ouders doen dan moet oud en nieuw wel bij de mijne he"). Zie, dat vind ik nu toch een leuke kant aan single zijn hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Quote: Op zaterdag 19 december 2009 18:09:48 schreef Iriacynthe het volgende: (serieus, cadeaus uitzoeken voor mannen is zo rampzalig) Integendeel! Wij zijn snel tevreden, alleen zijn er in de categorie tot 50 euro geen cadeautjes voor ons. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Quote: Op zaterdag 19 december 2009 19:20:53 schreef Piebe het volgende: [...] Integendeel! Wij zijn snel tevreden, alleen zijn er in de categorie tot 50 euro geen cadeautjes voor ons. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 En als arme student is dat helaas zowat mijn volledige kerstbudget. Dus euh, ja, cadeaus uitzoeken voor mannen is en blijft rampzalig. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Quote: Op zaterdag 19 december 2009 20:40:39 schreef Iriacynthe het volgende: En als arme student is dat helaas zowat mijn volledige kerstbudget. Dus euh, ja, cadeaus uitzoeken voor mannen is en blijft rampzalig. Ja daar kun je hooguit een verveelde glimlach mee op onze gezichten toveren. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Admod note: Vergissinkje, off-topic-posts verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Single zijn is wel oke, maar het moet niet te lang! ik ben nu al een jaar single en mis nu wel iemand om dingen mee te delen.. maar goed het zal wel op me pad verschijnen! tjaa ik woon ook in Groningen en daar heb je niet zulke leuke jongens hahaha grapjee.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Quote: Op maandag 15 maart 2010 20:59:31 schreef Babeth89 het volgende: tjaa ik woon ook in Groningen en daar heb je niet zulke leuke jongens Tja daarvoor moet je natuurlijk in het midden van het land zijn Quote: hahaha grapjee.. ik ook grapje Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Quote: Op maandag 15 maart 2010 20:59:31 schreef Babeth89 het volgende: tjaa ik woon ook in Groningen en daar heb je niet zulke leuke jongens hahaha grapjee.. Dan ben je mij nog niet tegengekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 00:47:24 schreef Ursa het volgende: [...] Dan ben je mij nog niet tegengekomen. Nederlandse historici zijn natuurlijk de leukste jongens op aarde, dat zou ik niet willen betwisten. Maareuh, Groningen? Seriously? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Krijgen we nu weer een herhaling van het nationalistische dichttopic? Niks mis met Groningen toch? Het is echt een geweldige studentenstad. Zie ook: Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik ben dat alleen zijn zo ondertussen wel een beetje zat. Mr. Perfect, waar ben je? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Sorry, ik leef bewust alleen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 16:02:40 schreef RobertF het volgende: Sorry, ik leef bewust alleen. Ach, maar goed ook, de credible-vrouwen zouden toch maar om je vechten. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Precies, en dat lijden wil ik hen liever toch besparen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 13:13:57 schreef Taam het volgende: Ik ben dat alleen zijn zo ondertussen wel een beetje zat. Mr. Perfect, waar ben je? Sorry ben al bezet Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 13:13:57 schreef Taam het volgende: Ik ben dat alleen zijn zo ondertussen wel een beetje zat. Mr. Perfect, waar ben je? Ik wacht op Ms. Perfect . Think wordt meegesleurd in de grappigerigheid hierboven. De realiteit is dat hij net als RobertF ervoor kiest alleen te zijn en dat hij bovendien Mr. Perfect niet is. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 23:33:00 schreef Think het volgende: [...] Ik wacht op Ms. Perfect . Think wordt meegesleurd in de grappigerigheid hierboven. De realiteit is dat hij net als RobertF ervoor kiest alleen te zijn en dat hij bovendien Mr. Perfect niet is. Ach, misschien is jouw Mrs. Perfect gewoon even heerlijk imperfect als jij en kunnen jullie samen geluk vinden in de gedeelde Weltschmerz. Oh ja, ik zou het nog bijna vergeten: insert obligatoire opmerking over dat ik de enige echte Mrs. Perfect ben enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Of zijn de ouders van Mrs Perfect onvruchtbaar Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten