Spring naar bijdragen

Mijn buik weet niet hoe regen voelt


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Maar jee zeg, één...

1 is echt weinig. Sneu genoeg wissel ik hem af met mijn absoluut niet zo stevige bikinitop. Ik heb alleen heel veel last van mijn schouders (de spieen tenminste) dat ik niet een minder goede kan dragen zonder te verrekken van de pijn. Geen supersmalle bandjes enzo. En de cup moet rekbaar zijn, die van sapph zijn mooi en soms ook nog betaalbaar in de uitverkoop maar ze zitten me écht niet meer. Een tijdje geleden waren mijn borsten nog iets kleiner en toen zat het wel, maar ik ben aangekomen. Natuurlijk groeien mijn borsten gelijk. De cupmaar klopt nog wel, maar mijn bh van sapph zit niet meer. En grotere heb van sapph heb ik nog niet kunnen vinden.

Mijn budget is ook zo heerlijk ontoereikend dat is gewoon écht niet het geld heb voor een goede bh.

Dus bikinitopje en bh afwisselen dan maar, het moet maar even zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Eindelijk, ik heb een nummer 2 gevonden!Een van Sapph En hij is zelfs mooi! Maar het allerbeste.. (Was me in de winkel nog niet opgevallen)Ik trok hem vanmorgen aan, shirt er over, keek in de spiegel... En mijn borsten leken wel 3 cupmaten kleiner Ik ben al de hele dag in de wolken XD

Meid, ik ben zooo jaloers! Mijn cup AA is niet om over naar huis te schrijven. :N Zouden siliconen implantaten mij misschien kunnen helpen? :?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eindelijk, ik heb een nummer 2 gevonden!Een van Sapph En hij is zelfs mooi! Maar het allerbeste.. (Was me in de winkel nog niet opgevallen)Ik trok hem vanmorgen aan, shirt er over, keek in de spiegel... En mijn borsten leken wel 3 cupmaten kleiner Ik ben al de hele dag in de wolken XD

Momenteel heeft Livera (in elk geval in Utrecht:P) ook weer sale, misschien kun je daar nog iets vinden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eindelijk, ik heb een nummer 2 gevonden!Een van Sapph En hij is zelfs mooi! Maar het allerbeste.. (Was me in de winkel nog niet opgevallen)Ik trok hem vanmorgen aan, shirt er over, keek in de spiegel... En mijn borsten leken wel 3 cupmaten kleiner Ik ben al de hele dag in de wolken XD

Meid, ik ben zooo jaloers! Mijn cup AA is niet om over naar huis te schrijven. :N Zouden siliconen implantaten mij misschien kunnen helpen? :?

Delen? jij 3er bij, ik 3 er af. Zitten we allebei op een aardige maat :P

(Maar om eerlijk te zijn ligt dit bij mij nogal gevoelig)

-edit-

Zijn er nog meer vrouwen bij wie voorgevormde bh's zo lijken te knellen op je ribben?

Bij sapph zitten ze me eigenlijk nooit langer dan een paar dagen lekker, daarna krijg ik zere ribben.

De omvang heb ik speciaal laten opmeten en zit verder ook niet strak, alleen die beugels (en de ontzettend dikke rand stof die er omheen zit) vind ik niet prettig dragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het klinkt wel bekend hoor...

Ik heb weinig merken de ik lekker vind zitten, vaak heb ik een vrij duur merk, maar dat heb ik er qua comfort ook plezier van.

Het hangt er een beetje vanaf hoeveel je ervoor over hebt. Ik koop ze over het algemeen bijlincherie, en heb daar dan bepaalde merken.

Ik kies vaak een rustig moment uit, zodat ik op mijn gemak kan kijken, passen en advies vragen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zijn er nog meer vrouwen bij wie voorgevormde bh's zo lijken te knellen op je ribben?

Bij sapph zitten ze me eigenlijk nooit langer dan een paar dagen lekker, daarna krijg ik zere ribben.

De omvang heb ik speciaal laten opmeten en zit verder ook niet strak, alleen die beugels (en de ontzettend dikke rand stof die er omheen zit) vind ik niet prettig dragen.

Geen last van. Draag een BH vaak maar 2 dagen en daarna weer wassen. Al heb ik wel eigenlijk altijd de afdruk van m'n bra in m'n huid staan. Te veel pens om last te krijgen van m'n ribben denk ik. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
LV, loop niet zo te trollen en ga buiten spelen in het biertopic. (K)

Sorry, het was niet mijn bedoeling om te trollen.

Om dan maar even OT te gaan; sinds een aantal maanden zit er bij ons op het plein een lingeriewinkel op een plek waar ik elke dag langsloop op weg naar de bus. Elke keer kijk ik recht voor me uit en durf niet naar de etalage te kijken. :$ Het is niet dat ik preuts ben, maar op de één of andere manier durf ik in het openbaar niet naar zulke dingen te kijken.

@ WonderfullStar, wat lief dat je wilt delen, maar je mag alles houden hoor. *:} Hoezo ligt dat onderwerp gevoelig, of hoor ik dat eigenlijk niet te vragen?

Ps. Bier is vies.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ WonderfullStar, wat lief dat je wilt delen, maar je mag alles houden hoor. *:} Hoezo ligt dat onderwerp gevoelig, of hoor ik dat eigenlijk niet te vragen?

Ik spreek even voor mezelf, maar ik vind het knap lastig zo nu en dan. Voor een fatsoenlijk BH leg je al snel 60-100 euro neer. Draag je een goedkoper (lees: slapper) ding dan levert dat oa rugklachten en spierpijn op. Afgezien van het feit dat ik hardlopen in m'n eentje saai vind doet het ook gewoon zeer en houd ik met mijn handen/armen mijn huppelende gazelles tegen. :P Erg charmant. :)

Daarnaast is de meeste kleding simpelweg niet ontworpen op dergelijke bulten. Mijn borstomvang onder de borsten is 75 cm, over mijn borsten heen gemeten ruim 105. Printjes van t-shirts worden uitgerekt (of ik moet gelijk door voor maat XXL, waarbij de rest om je lijf hangt), bloesjes knappen open, etc. etc.

Maar goed, aan de andere kant krijg ik menig bewonderende blik van het mannelijk geslacht (ook vriendlief wordt jaloers aangegeken zo nu en dan) en is de decolleté van mijn galajurk goed gevuld. Het heeft z'n voor- en nadelen, om 't zo maar te zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ WonderfullStar, wat lief dat je wilt delen, maar je mag alles houden hoor. *:} Hoezo ligt dat onderwerp gevoelig, of hoor ik dat eigenlijk niet te vragen?

Ik spreek even voor mezelf, maar ik vind het knap lastig zo nu en dan. Voor een fatsoenlijk BH leg je al snel 60-100 euro neer. Draag je een goedkoper (lees: slapper) ding dan levert dat oa rugklachten en spierpijn op. Afgezien van het feit dat ik hardlopen in m'n eentje saai vind doet het ook gewoon zeer en houd ik met mijn handen/armen mijn huppelende gazelles tegen. :P Erg charmant. :)

Daarnaast is de meeste kleding simpelweg niet ontworpen op dergelijke bulten. Mijn borstomvang onder de borsten is 75 cm, over mijn borsten heen gemeten ruim 105. Printjes van t-shirts worden uitgerekt (of ik moet gelijk door voor maat XXL, waarbij de rest om je lijf hangt), bloesjes knappen open, etc. etc.

Maar goed, aan de andere kant krijg ik menig bewonderende blik van het mannelijk geslacht (ook vriendlief wordt jaloers aangegeken zo nu en dan) en is de decolleté van mijn galajurk goed gevuld. Het heeft z'n voor- en nadelen, om 't zo maar te zeggen.

x2 Al heb ik gelukkig geen last van spierpijn. Alhoewel de rug/nekklachten dat wellicht wel compenseren. En wat kleding betreft ben ik het verschrikkelijk met je eens. Ben vandaag weer wezen shoppen en wat was dat hopeloos. Mijn borstomvang is dan wel 10 cm kleiner dan die van jou maar ik moet een maatje 40 pakken om te zorgen dat de naden niet scheuren op borsthoogte maar dan is de hele taillering wel weer verdwenen. Enige shirtjes die goed zitten zijn van die enorme stretchdingen, maar daar zit dan meestal ook geen print op (of hij is ingeweven). En met printjes moet ik ook uitkijken want een verkeerde print en ze lijken ineens drie maten groter.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat goedgevulde decollete en de verlekkerde blikken van mannen graag zou inruilen voor een kleinere voorgevel en dus fatsoenlijk shirtjes en BH's te kunnen kopen zonder een fortuin kwijt te zijn.

En ik moet weer een nieuwe bikini. Ik denk dat ik dit jaar maar niet ga zwemmen, hoef ik ook niet zo'n rotding te kopen. Dat geval van vorig jaar was zo goedkoop dat hij na 10 keer dragen te slap is geworden en dat ik het jaar daarvoor een bikini van 70 euro had mocht ook niet baten want na 3x dragen was hij weer te klein. En nu heeft mijn kont ook weer besloten om dikker te worden dus binnenkort zal ik ws ook weer broeken moeten kopen dus dan laat ik die bikini voorlopig maar zitten. [/rantmode]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat goedgevulde decollete en de verlekkerde blikken van mannen graag zou inruilen voor een kleinere voorgevel en dus fatsoenlijk shirtjes en BH's te kunnen kopen zonder een fortuin kwijt te zijn.

En ik moet weer een nieuwe bikini. Ik denk dat ik dit jaar maar niet ga zwemmen, hoef ik ook niet zo'n rotding te kopen. Dat geval van vorig jaar was zo goedkoop dat hij na 10 keer dragen te slap is geworden en dat ik het jaar daarvoor een bikini van 70 euro had mocht ook niet baten want na 3x dragen was hij weer te klein. En nu heeft mijn kont ook weer besloten om dikker te worden dus binnenkort zal ik ws ook weer broeken moeten kopen dus dan laat ik die bikini voorlopig maar zitten. [/rantmode]

Ja, ik ook. Maar je moet toch een beetje positief denken, tenminste, dat probeer ik altijd. :#

Bij de livera op Utrecht C. hadden ze de Saphh badmode van vorig jaar met 70%korting. Helaas niet meer in onze maat daar, maar misschien bij jou in de buurt nog wel? Ik ga voor een badpak dit jaar denk ik, aangezien mijn bikini van vorig jaar inmiddels lubbert en te slap is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sapph vind ik echt niet mooi :| Die bándjes, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt niet staan.. Of hebben ze die niet bij de badmode? Livera zat wel in Leiden trouwens.. Al dacht ik dat die laatst weg is gegaan.. Morgen maar weer de stad in en eens kijken dan. Het is trouwens echt ongelofelijk hoe snel bikini's slap worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sapph badmode gaat toch maar tot E?

Maar dat ligt gevoelig omdat ik me nogal schaam voor 'hun'. Ze zien er niet uit. Geef mij een normale borstsize.

Bovenkleding zit vrijwel nooit mooi.. Iets met een dieper decolleté moet ik niet aan denken. Das geen gezicht.

En m'n bikini die ik vorig jaar heb gekocht zit niet meer! Te klein -O- Geef je ook eens geld uit voor een goede bikini en dan kun je hem na 2 keer dragen in de kast laten verstoffen -O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

En m'n bikini die ik vorig jaar heb gekocht zit niet meer! Te klein -O- Geef je ook eens geld uit voor een goede bikini en dan kun je hem na 2 keer dragen in de kast laten verstoffen -O-

Zoiets heb ik ook ja. Tot overmaat van ramp kwam ik er net achter dat niet alleen mijn kont gegroeid is.. Nu ik een strak shirtje aanheb kun je overduidelijk zien dat het uitpuilt :( Opnieuw gemeten, de site van hunkemöller zegt dat ik nu 80C heb :| Kan nooit, dan zou het minstens 80D moeten zijn want nu draag ik 75E. Maargoed, als ik mijn geld heb maar weer eens naar de winkel togen om mijn maat te checken.. Echt, als het nu F gaat heten ga ik voor een verkleining, ondanks de littekens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daarom, ik heb nu 3 van die dingen geraadpleegd, en alle drie zeggen ze wat anders. Onze visite zegt dat ze er niks van ziet dat het 'puilt' en dat ik er juist trots op moet zijn enzo maar toch, ik zie het wel puilen..

Vraag je dat je visite? _O-

Ligt er aan wie het is natuurlijk :)

Maar ik snap.

Borsten zijn vreselijke dingen :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daarom, ik heb nu 3 van die dingen geraadpleegd, en alle drie zeggen ze wat anders. Onze visite zegt dat ze er niks van ziet dat het 'puilt' en dat ik er juist trots op moet zijn enzo maar toch, ik zie het wel puilen..

Vraag je dat je visite? _O-

Ligt er aan wie het is natuurlijk :)

Maar ik snap.

Borsten zijn vreselijke dingen :|

Niet aan elke visite nee :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je echt je maat wilt weten moet je dat gewoon vragen aan een verkoopster in een lingeriezaak, die weet sowieso het beste hoe het moet. Verder hangen maten gewoon van merk tot merk en model tot model af, helaas, dus vijf keer moeten passen voor je iets hebt dat goed zit blijft er vrees ik bij horen... Trouwens, er is ook een verschil tussen Franse en Nederlandse maten, sommige lingeriemerken gebruiken de Franse, dus daar moet je ook nog op letten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als je echt je maat wilt weten moet je dat gewoon vragen aan een verkoopster in een lingeriezaak, die weet sowieso het beste hoe het moet. Verder hangen maten gewoon van merk tot merk en model tot model af, helaas, dus vijf keer moeten passen voor je iets hebt dat goed zit blijft er vrees ik bij horen... Trouwens, er is ook een verschil tussen Franse en Nederlandse maten, sommige lingeriemerken gebruiken de Franse, dus daar moet je ook nog op letten.

Franse vallen vaak kleiner dan NLse is mijn ervaring. Tenminste, dat is met shirtjes ed zo dus dan zal het met beha's ook wel zo zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid