Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

???

Dat je niet eenzaam bent (goede contacten met familie, vrienden, collega's enz), wil toch niet zeggen dat je niet naar een partner kunt verlangen?

Ik bedoel eenzaam in de liefde, sommige hebben een druk sociaal leven maar blijven zich eenzaam voelen tot ze een partner hebben gevonden, die gaan dan op een date en zijn de eenzame singles.

Wanneer je niet eenzaam bent in de liefde, maar toch single, dan denk ik dat je niet genoeg rekening houdt met de gevoelens van degene die je date, wanneer je aan het daten gaat.

Quote:

[...]

Die link snap ik niet helemaal, want als je single bent, dan ben je niet automatisch eenzaam

Dat is precies wat ik bedoel. Wanneer je eenzaam bent in de liefde ga je op een date, waarom zou je dat anders als single zijnde willen? De meeste mensen die daten zijn op zoek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Meissie, je bent pas 19
smile.gif
Er is toch geen regel van 'Als je 19 bent en nog niemand ontmoet hebt, dan moet je wanhopig worden.' Geen beschuldiging naar jou hoor, maar je snapt me denk ik wel. Ik ken mensen die 'de ware' pas tegenkwamen toen ze allebei 38 waren en er totaal niet mee bezig waren. Wat ik wil zeggen is, doe gewoon je ding en hij komt echt wel voorbij lopen. Is het nu niet, dan volgend jaar, of het jaar erop.

Dankje, ben niet wanhopig ofzo hoor. Wacht het wel gewoon af.. Alleen soms heb ik ook zoiets van als je niets doet gebeurt er ook niets..

Ik weet dat je op moet passen met internet. Heb een aantal negatieve verhalen gehoord, dus daarom vroeg ik jullie mening. Maar ik lees hier dat er dus ook wel heel wat mooie relatie's door zijn ontstaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dankje, ben niet wanhopig ofzo hoor. Wacht het wel gewoon af.. Alleen soms heb ik ook zoiets van als je niets doet gebeurt er ook niets..

Ik weet dat je op moet passen met internet. Heb een aantal negatieve verhalen gehoord, dus daarom vroeg ik jullie mening. Maar ik lees hier dat er dus ook wel heel wat mooie relatie's door zijn ontstaan.

Je merkt snel genoeg wat voor vlees je in de kuip hebt als je scherp blijft en een tijdje met elkaar mailt/chat voordat je afspreekt. En bel altijd vantevoren met elkaar. Want wanneer ze niet even met je willen bellen dan klopt het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt in irl ook jongens/mannen tegenkomen die het in het begin helemaal lijken te zijn, maar die ineens heel anders blijken dan je denkt. En dat kan met internet natuurlijk nog makkelijker, want zeker in het begin blijf je allebei vrij anoniem in je online identiteit. Hoe open en hoe leuk je ook met elkaar mailt. Je weet pas echt of het iets wordt na een of meerdere ontmoetingen. Een voordeel is denk ik wel dat je het al over veel dingen kunt hebben via de mail. Wat dat betreft ken je elkaar alvast een beetje en heb je waarschijnlijk al goede gespreksonderwerpen voor een eerste ontmoeting.

Ik heb niks tegen internet-daten, maar ik ben niet echt van de datingsites. Niet uit principe, maar ik vind het soms net zo'n grabbelton. Maar wellicht ben ik over een paar jaar 'ver' genoeg om me daar toch eens in te schrijven puh2.gif Al hopen we natuuuuuuurlijk van niet... engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dankje, ben niet wanhopig ofzo hoor. Wacht het wel gewoon af.. Alleen soms heb ik ook zoiets van als je niets doet gebeurt er ook niets..

Dat bedoel ik ook met "Doe gewoon je ding". Ga lekker stappen, naar de kerk, werken, school, stukje fietsen of weet ik veel wat je fijn vindt om te doen. Genoeg mensen die je ondertussen kunt ontmoeten yes.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Inderdaad! Het is duidelijk nu

yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmm internetdating is voor mij eigenlijk het enige dat realistisch gezien kan werken. Qua persoonlijkheid ben ik extreem kritisch, ik zou vele honderden of duizenden meisjes irl aan moeten spreken om enige kans op een match te hebben.

Heb ik wel geprobeerd, ik ben behoorlijk sociaal en praat ook best makkelijk met de dames, maar er kwam er nooit ook maar 1 in de buurt van wat ik zocht.

Via internet ben ik er 2 tegengekomen met wie het zou kunnen lukken van mijn kant gezien, de 2e daarvan is mijn huidige vriendin smile.gif

Geweldig systeem. Met de risico's valt het volgens mij ook nog wel mee, die worden schromelijk overdreven al moet je wel een beetje voorzichtig zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik reken op zwakke punten smile.gif

We hebben een aantal keren afgesproken voor ze een weekend naar Duesseldorf kwam en heel veel gepraat, daarnaast veel mailcontact gehad. Ze is iig erg eerlijk, op het lompe af, zo zei ze over een foto van mij met een hond waar ik overduidelijk vrij gek op was en ben: "goeiendag zeg, wat een lelijk beest!" widegrin.gif

Daarbij ga ik er uiteraard van uit dat ze de hond bedoelde puh2.gif

Wel is het een heel gevoelig meisje, dus ik besef dat ik voorzichtig met haar moet zijn. Ik probeer er iig geregeld de rem op te houden, als in "eerst maar es kijken of we het een paar maanden met elkaar uithouden".

Geinig is iig dat ik naar mijn idee verrassend volwassen om ga met de hele situatie, ik had geen idee maar ik ben mezelf meegevallen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
[...]Geweldig systeem. Met de risico's valt het volgens mij ook nog wel mee, die worden schromelijk overdreven al moet je wel een beetje voorzichtig zijn.

Ik heb wel het idee dat het risico voor mannen minder groot is dan voor vrouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik reken op zwakke punten
smile.gif

We hebben een aantal keren afgesproken voor ze een weekend naar Duesseldorf kwam en heel veel gepraat, daarnaast veel mailcontact gehad. Ze is iig erg eerlijk, op het lompe af, zo zei ze over een foto van mij met een hond waar ik overduidelijk vrij gek op was en ben:
"goeiendag zeg, wat een lelijk beest!"
widegrin.gif

Daarbij ga ik er uiteraard van uit dat ze de hond bedoelde
puh2.gif

Wel is het een heel gevoelig meisje, dus ik besef dat ik voorzichtig met haar moet zijn. Ik probeer er iig geregeld de rem op te houden, als in "eerst maar es kijken of we het een paar maanden met elkaar uithouden".

Geinig is iig dat ik naar mijn idee verrassend volwassen om ga met de hele situatie, ik had geen idee maar ik ben mezelf meegevallen
smile.gif

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Er zijn veel meer slechte mannen dan vrouwen.

Kijk maar eens naar opsporing verzocht
knipoog_dicht.gif

Gaan we nu mannen veroordelen en dat vrouwen zo goed zijn,laten deze personen maar is in de spiegel kijken.

Al zeer veel mensen hebben elkaar leren kennen door internet en stap je met de verkeerde vent of vrouw het leven in is dat je eigen schuld en die niet van het internet.

Internetdating PERFEKT.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Hoe komt dat eigenlijk? Zijn er meer slechte jongens dan slechte meisjes?

meisjes zijn lichamelijk kwetsbaarder, minder sterke enzo. Daarnaast denk ik ook dat mannen meer de neiging hebben tot "slechte" dingen, maar dat kan ik niet met cijfers onderbouwen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als vrouw heb je denk ik minder succes wanneer je een man probeert aan te randen dan omgekeerd. puh2.gif

Nu, daten, ik ben er persoonlijk niet zo gek op, maar dat komt misschien ook omdat ik eigenlijk nooit speciaal 'op zoek' geweest ben, in tegendeel, ik vind single zijn leuk maar ik leer om een of andere reden gigantisch snel leuke jongens kennen. noparty.gif

Ik heb wel al een hoop sympathieke mensen leren kennen via internet, maar dat was altijd vrij toevallig, als in, je zit op een forum en daar zitten fijne mensen en je besluit eens te 'meeten', geen date-bedoelingen ofzo. Ik heb daar zowel leuke kennissen als goeie vrienden aan overgehouden, en ook eens een relatie. Maar me zo inschrijven op een dating-site zegt me echt niks, voor mij werkt het gewoon niet zo om specifiek op zoek te gaan naar een potentiële partner.

Nu, gebruik je gezond verstand, maar dat moet je ook als je iemand gewoon leert kennen op een feestje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoe komt dat eigenlijk? Zijn er meer slechte jongens dan slechte meisjes?

Mijn gok:

link

Het lijkt over iets héél anders te gaan, maar overal waar er sprake is van een machtsvacuüm gebeuren er nu eenmaal vreemde equilibriumverstorende dingen.

(als ik bijgeslapen ben, ga ik eens studeren op een Jip-en Jannekevertaling, bij voorbaat mijn excuses apk_worry-rose.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Redenen voor mij om niet te internetdaten:

1. Ik breng al zoveel tijd per dag door op het internet, zou liever meer dan minder tijd achter de computer zitten.

2. Heb nooit helemaal begrepen waarom je actief op zoek zou gaan naar een partner. Het werkt mijns inziens beter om gewoon happy te zijn met jezelf en leuke dingen te doen, dan kom je vanzelf de man/vrouw van je dromen tegen.

3. Je kunt nooit zeker zijn of het in realiteit wel klikt met je date. Bovendien riskeer je dat je heel eigen ideeën creëert over je date, maar vervolgens is dat beeld ver van de realiteit en valt de date erg tegen.

Quote:

meisjes zijn lichamelijk kwetsbaarder, minder sterke enzo. Daarnaast denk ik ook dat mannen meer de neiging hebben tot "slechte" dingen, maar dat kan ik niet met cijfers onderbouwen
smile.gif

Ik denk dat deze stelling onzin is.

De sterkte (als in spierkracht?) van man/vrouw varieert per persoon.

Waarom zouden mannen de neiging hebben tot slechte dingen? Wat bedoel je trouwens met slechte dingen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Je merkt snel genoeg wat voor vlees je in de kuip hebt als je scherp blijft en een tijdje met elkaar mailt/chat voordat je afspreekt. En bel altijd vantevoren met elkaar. Want wanneer ze niet even met je willen bellen dan klopt het niet.

Dit vind ik wel heel simpel gedacht trouwens... Als het zo snel te merken is wat voor vlees je in de kuip hebt, dan waren er niet zoveel mensen bij wie het heel wat minder positief uitpakte...

Als iemand echt een drang heeft met slechte ideeen, dan gaan ze ver om daar te komen waar ze willen komen, dan zijn ze echt wel bereid om met je te bellen, helaas...

Quote:
Je kunt in irl ook jongens/mannen tegenkomen die het in het begin helemaal lijken te zijn, maar die ineens heel anders blijken dan je denkt. En dat kan met internet natuurlijk nog makkelijker, want zeker in het begin blijf je allebei vrij anoniem in je online identiteit. Hoe open en hoe leuk je ook met elkaar mailt. Je weet pas echt of het iets wordt na een of meerdere ontmoetingen. Een voordeel is denk ik wel dat je het al over veel dingen kunt hebben via de mail. Wat dat betreft ken je elkaar alvast een beetje en heb je waarschijnlijk al goede gespreksonderwerpen voor een eerste ontmoeting.

Ik denk dat wanneer het met iemand via internet lijkt te klikken, je niet jaren moet wachten met het ontmoeten van elkaar,maar dat je dan af moet spreken. Het kan behoorlijk scheef groeien wanneer je al de in's en out's van iemand weet voordat je die in reall live ontmoet. Het kan juist heel belemmerend zijn als je iemand alles hebt vertelt, en dan ontmoet je elkaar en blijk je er heel anders over te denken, wil je dan wel dat iemand alles van je weet?

Internet daten is een risico, spreek de eerste keer altijd op een openbare plek af. Verder is er denk ik niks mis mee, zou ook een beetje raar zijn als ik dat zou zeggen widegrin.gif Ik ben zeer gelukkig met mijn toenmalige internet date knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid