Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Nog een paar handige tips:

- ga zonder al te grote verwachtingen naar je 'date'. Internet is iets totaal anders dan irl! Leer elkaar eerst maar eens kennen in het echte leven, wie weet is een relatie dan wel een heel mooi gevolg en misschien klikt het helemaal niet.

- ga nooit op je eerste date uit eten, met een beetje pech zit je je al aan de persoon tegenover je te ergeren bij het voorgerecht. Ga een drankje drinken of een potje poolen, je kunt dan eenvoudig afscheid nemen als het niet leuk is.

- spreek snel af, jaaaren MSN'en en zwijmelen kunnen binnen 10 minuten een enorme afknapper opleveren bij het eerste echte contact.

doe er je voordeel mee

Groninger heeft zijn vriendin ook gevonden op het net
flower.gif

Mijn ex ( 2005 - 2008, dus toch 3 jaar ) heb ik ook gevonden via een chatsite: notabene de ronduit-chat.

Ik vind ook dat er niets mis is met internetdating. Mensen worden dat vaak alleen maar aangepraat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Feit blijft dat je alleen via chat gewoon niet verliefd kan worden.

Dan zal je elkaar toch meerdere keren irl hebben moeten zien

Toch wel. Ik kan je vertellen dat ik niet alleen nieuwsgierig was naar die meid, maar dat zei ( in de ronduit-chat bij een prive-gesprek ) mij echt verliefd maakte. Het is dan ook geen toeval dat ik haar meteen leuk vond toen ik haar zag. Natuurlijk, daar moet je een beetje geluk bij hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik spreek vrij regelmatig af met mensen die ik op internet heb leren kennen, maar ik maak er wel een punt van om altijd als vrienden af te spreken zonder meer te verwachten, zelfs als de persoon in kwestie op internet overkomt als de perfecte echtgenoot ofzo. Ik heb een aantal heel fijne vriendschappen overgehouden aan zo'n afspraken, en er is ook al meer uit voort gekomen, dus ja, het kan wel, maar ik vind wel dat het iets is dat je pas irl kan beslissen, ik geloof persoonlijk niet zo in internetrelaties. Maar goed ja, internet kan een fijne manier zijn om mensen te leren kennen, en als je mensen leert kennen is er altijd de kans dat je grote liefde er bij blijkt te zitten.

(Ik snap overigens wel dat er een soort van spanning kan opbouwen via internet, zelfs dat je op een of andere manier verliefd kan worden, maar ik vind toch dat dat met een stevige korrel zout te nemen is zo lang je elkaar nooit ontmoet hebt.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid