Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

ehh .. niks op tegen.. zolang je mr beetje oppast en je niet teveel mee laat voeren door droomideeen die je over je evt. partner hebt..

opzich kun je via internet; lees: email&chat, mensen wel goed leren kennen.. tis anders dan irl (in real life) maar t hoeft echt niet perse slechter te zijn..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vroeger in de kranten pagina,s vol met man zoek, vrouw zoek,Vrij Nederland was er dik door ,nu is het internet niks mis mee een goede zaak als mensen zo kennis willen maken. En niets nieuws onder de zon alleen een verbetering van 100%.

Damn, jij bent de enige man die wijsheden die eigenlijk common sense zijn als onzin kan laten klinken en me toch weer iedere keer aan het lachen krijgt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mja... ik heb het grootste gedeelte van mijn exen (nu waren dat er niet zo veel hoor, maar goed, vrijwel allemaal) via internet leren kennen of beter leren kennen.

ik kan irl moeilijk contact maken, dus internet is voor mij een uitkomst.

Op welke manier heb jij ze via internet leren kennen??

(weet je misschien een goede site..)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je leert iemand via lettertjes op een hele andere manier kennen dan irl. Sommige mensen kennen elkaar, weten hoe ze eruit zien, kennen het gedrag, etc. En als ze elkaar dan leuk gaan vinden dan leren ze elkaar dus daarna pas kennen.

En via lettertjes leer je elkaar eerst kennen, en dan zie je elkaar irl en dat is toch heel anders. Ofzoiets.

Nu ben ik toch wel benieuwd stiekem, totaal andere insteek misschien, in hoeverre het 'internetbeeld' van mij overeen komt met de werkelijkheid voor de mensen die me ook echt ontmoet hebben en ondertussen echt kennen...

Denk namelijk dat dit niet zo hoeft te zijn. Wat je op internet ziet is namelijk nog steeds maar een stukje van het geheel zeg maar. Of je iemand nou irl ontmoet of op internet, je zult elkaar hoe dan ook beter moeten leren kennen denk ik.

Maar verder heb ik er niets op tegen. Ik zou alleen zorgen dat, als je gaat daten, mensen in je omgeving op de hoogte zijn, je tussendoor even bellen voor een check en dat je afspreekt in een openbare gelegenheid smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

E-bay, voor 325 E. lijkt veel, maar het kookt, het maakt schoon en het doet de afwas
widegrin.gif

rofl.gif

Het kan best werken, een collega en haar vriend die al jaaaren samenzijn hebben elkaar ook via een chatsite leren kennen. Zo zijn er meer voorbeelden waar het super klikte.

Ook zijn er helaasvoorbeelden van vieze oude mannetjes of nog erger dan dat. 100% veilig is het niet naar mijn mening. Heb er zelf niet aan gedaan, waarom iemand gaan zoeken op het wereldwijdeweb terwijl de wereld gewoon buiten is smile.gif Ga er op uit, je komt vanzelf wel een leuk persoon tegen het lijf yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

rofl.gif

Het kan best werken, een collega en haar vriend die al jaaaren samenzijn hebben elkaar ook via een chatsite leren kennen. Zo zijn er meer voorbeelden waar het super klikte.

Ook zijn er helaasvoorbeelden van vieze oude mannetjes of nog erger dan dat. 100% veilig is het niet naar mijn mening. Heb er zelf niet aan gedaan, waarom iemand gaan zoeken op het wereldwijdeweb terwijl de wereld gewoon buiten is
smile.gif
Ga er op uit, je komt vanzelf wel een leuk persoon tegen het lijf
yes.gif

Waarom om ik ze dan nooit tegen.. verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Meissie, je bent pas 19 smile.gif Er is toch geen regel van 'Als je 19 bent en nog niemand ontmoet hebt, dan moet je wanhopig worden.' Geen beschuldiging naar jou hoor, maar je snapt me denk ik wel. Ik ken mensen die 'de ware' pas tegenkwamen toen ze allebei 38 waren en er totaal niet mee bezig waren. Wat ik wil zeggen is, doe gewoon je ding en hij komt echt wel voorbij lopen. Is het nu niet, dan volgend jaar, of het jaar erop.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Misschien zijn er wel mensen die zeggen heerlijk alleen met me zelf,ofte wel je eigen gezelschap zijn.Met internetkennismaking niks mis mee,men zou is moeten beseffen in vergelijk met vroeger 1000%verbetering. kortom heerlijk SNEL.

Zeker weten, ik begrijp niet waarom sommige eenzame mensen er uit principe geen gebruik van maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid