Marlizza 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Wat vinden jullie van internetdating?? Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 ehh .. niks op tegen.. zolang je mr beetje oppast en je niet teveel mee laat voeren door droomideeen die je over je evt. partner hebt.. opzich kun je via internet; lees: email&chat, mensen wel goed leren kennen.. tis anders dan irl (in real life) maar t hoeft echt niet perse slechter te zijn.. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Heb mijn vriend van internet. Niets mis mee tot op heden. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 bestelt bij wehkamp? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Quote: Op woensdag 03 december 2008 20:44:31 schreef WonderfulStar het volgende: bestelt bij wehkamp? E-bay, voor 325 E. lijkt veel, maar het kookt, het maakt schoon en het doet de afwas Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Internet kan helpen voor sloebers zoals ik die in het echte leven wat moeilijk uit hun woorden komen, maar zich schriftelijk erg goed kunnen uiten. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 mja... ik heb het grootste gedeelte van mijn exen (nu waren dat er niet zo veel hoor, maar goed, vrijwel allemaal) via internet leren kennen of beter leren kennen. ik kan irl moeilijk contact maken, dus internet is voor mij een uitkomst. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Vroeger in de kranten pagina,s vol met man zoekt, vrouw zoekt,Vrij Nederland was er dik door ,nu is het internet niks mis mee een goede zaak als mensen zo kennis willen maken. En niets nieuws onder de zon alleen een verbetering van 100%. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Quote: Op woensdag 03 december 2008 21:39:30 schreef Sacerdos het volgende: Vroeger in de kranten pagina,s vol met man zoek, vrouw zoek,Vrij Nederland was er dik door ,nu is het internet niks mis mee een goede zaak als mensen zo kennis willen maken. En niets nieuws onder de zon alleen een verbetering van 100%. Damn, jij bent de enige man die wijsheden die eigenlijk common sense zijn als onzin kan laten klinken en me toch weer iedere keer aan het lachen krijgt. Link naar bericht Deel via andere websites
Marlizza 0 Geplaatst 3 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Quote: Op woensdag 03 december 2008 20:59:35 schreef WonderfulStar het volgende: mja... ik heb het grootste gedeelte van mijn exen (nu waren dat er niet zo veel hoor, maar goed, vrijwel allemaal) via internet leren kennen of beter leren kennen. ik kan irl moeilijk contact maken, dus internet is voor mij een uitkomst. Op welke manier heb jij ze via internet leren kennen?? (weet je misschien een goede site..) Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 credible Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Ik vind dating sowieso niks. Link naar bericht Deel via andere websites
Casper 0 Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Ik heb geen internet dating nodig, ik kan iedereen krijgen die ik wil       Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op woensdag 03 december 2008 20:52:24 schreef Benedictus17 het volgende: Je leert iemand via lettertjes op een hele andere manier kennen dan irl. Sommige mensen kennen elkaar, weten hoe ze eruit zien, kennen het gedrag, etc. En als ze elkaar dan leuk gaan vinden dan leren ze elkaar dus daarna pas kennen. En via lettertjes leer je elkaar eerst kennen, en dan zie je elkaar irl en dat is toch heel anders. Ofzoiets. Nu ben ik toch wel benieuwd stiekem, totaal andere insteek misschien, in hoeverre het 'internetbeeld' van mij overeen komt met de werkelijkheid voor de mensen die me ook echt ontmoet hebben en ondertussen echt kennen... Denk namelijk dat dit niet zo hoeft te zijn. Wat je op internet ziet is namelijk nog steeds maar een stukje van het geheel zeg maar. Of je iemand nou irl ontmoet of op internet, je zult elkaar hoe dan ook beter moeten leren kennen denk ik. Maar verder heb ik er niets op tegen. Ik zou alleen zorgen dat, als je gaat daten, mensen in je omgeving op de hoogte zijn, je tussendoor even bellen voor een check en dat je afspreekt in een openbare gelegenheid Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op woensdag 03 december 2008 20:49:36 schreef MarinusCopy het volgende: [...] E-bay, voor 325 E. lijkt veel, maar het kookt, het maakt schoon en het doet de afwas Het kan best werken, een collega en haar vriend die al jaaaren samenzijn hebben elkaar ook via een chatsite leren kennen. Zo zijn er meer voorbeelden waar het super klikte. Ook zijn er helaasvoorbeelden van vieze oude mannetjes of nog erger dan dat. 100% veilig is het niet naar mijn mening. Heb er zelf niet aan gedaan, waarom iemand gaan zoeken op het wereldwijdeweb terwijl de wereld gewoon buiten is Ga er op uit, je komt vanzelf wel een leuk persoon tegen het lijf Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 @TS: geen datingsites. ik ben nooit op die manier op zoek geweest, het overkwam me gewoon. Fora, die hebben mij geholpen Link naar bericht Deel via andere websites
Marlizza 0 Geplaatst 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op donderdag 04 december 2008 08:12:27 schreef Mister_L het volgende: [...] Het kan best werken, een collega en haar vriend die al jaaaren samenzijn hebben elkaar ook via een chatsite leren kennen. Zo zijn er meer voorbeelden waar het super klikte. Ook zijn er helaasvoorbeelden van vieze oude mannetjes of nog erger dan dat. 100% veilig is het niet naar mijn mening. Heb er zelf niet aan gedaan, waarom iemand gaan zoeken op het wereldwijdeweb terwijl de wereld gewoon buiten is Ga er op uit, je komt vanzelf wel een leuk persoon tegen het lijf Waarom om ik ze dan nooit tegen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Meissie, je bent pas 19 Er is toch geen regel van 'Als je 19 bent en nog niemand ontmoet hebt, dan moet je wanhopig worden.' Geen beschuldiging naar jou hoor, maar je snapt me denk ik wel. Ik ken mensen die 'de ware' pas tegenkwamen toen ze allebei 38 waren en er totaal niet mee bezig waren. Wat ik wil zeggen is, doe gewoon je ding en hij komt echt wel voorbij lopen. Is het nu niet, dan volgend jaar, of het jaar erop. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Misschien zijn er wel mensen die zeggen heerlijk alleen met me zelf,ofte wel je eigen gezelschap zijn.Met internetkennismaking niks mis mee,men zou is moeten beseffen in vergelijk met vroeger 1000%verbetering. kortom heerlijk SNEL. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Ik vind het goed, zolang je maar oprecht op zoek bent naar liefde en echt de ander wilt leren kennen. Ik ken mijn vriendin ook via een website en ben daar nog iedere dag uitzinnig dankbaar voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op donderdag 04 december 2008 08:12:27 schreef Mister_L het volgende: [...] Ook zijn er helaasvoorbeelden van vieze oude mannetjes of nog erger dan dat. Uhu, vieze jonge mannetjes Ik zou er ontzettend goed mee uitkijken als ik jou was Marlizza, ook op fora. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op donderdag 04 december 2008 13:48:09 schreef Karin het volgende: Uhu, vieze jonge mannetjes die zijn er helaas ook ja Link naar bericht Deel via andere websites
sluimer 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op donderdag 04 december 2008 10:04:38 schreef Sacerdos het volgende: Misschien zijn er wel mensen die zeggen heerlijk alleen met me zelf,ofte wel je eigen gezelschap zijn.Met internetkennismaking niks mis mee,men zou is moeten beseffen in vergelijk met vroeger 1000%verbetering. kortom heerlijk SNEL. Zeker weten, ik begrijp niet waarom sommige eenzame mensen er uit principe geen gebruik van maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op donderdag 04 december 2008 13:50:28 schreef sluimer het volgende: [...] Zeker weten, ik begrijp niet waarom sommige eenzame mensen er uit principe geen gebruik van maken. 'single' mensen is denk ik een betere omschrijving dan 'eenzaam' Link naar bericht Deel via andere websites
sluimer 0 Geplaatst 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst 4 december 2008 Quote: Op donderdag 04 december 2008 13:52:44 schreef Mister_L het volgende: [...] 'single' mensen is denk ik een betere omschrijving dan 'eenzaam' Nee, want singles die niet eenzaam zijn willen sowieso niet daten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten