Ursa 1 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ik zou even de instellingen checken inderdaad. Ik had het probleem andersom, met een skype-telefoon. Aangepast dat de telefoon niet ook de 'box' was. Het kan zijn dat je aparte software nodig hebt, maar meestal worden zulke besturingssystemen automatisch opgehaald. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2011 *ziet morpho niet online... bij schijfopruiming geeft hij aantal dingen aan: hij heeft zelf gevinkt: gedownloaden programma bestanden : 3,3 mb tijdelijke internet bestanden: 18,8 mb miniatuurweergave: 157 mb ik heb zelf prullebak aangeklikt: 207 mb er staat ook sluimerstandbestand : 2,93 GB maar die is niet aangevinkt. wat houd dat in en kan ik dat ook laten opruimen? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 23 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2011 Bij sluimerstand slaat je computer de informatie op uit het werkgeheugen op je harde schijf. Maar aangezien je computer al weer draait kun je het bestand gerust aanvinken om te verwijderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2011 al die opties die ik dan beschreef kunnen gewoon opgeruimd worden dan he ? er staat wel bij dat als je het bestand verwijdert dan sluimerstand dan word uitgeschakeld Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik heb een Dell Inspiron 1300 klaptop met Windows XP, maar er staat geen Paint op. Weet iemand hoe ik het erop kan krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Start-> configuratiescherm -> Software Dan aan de linkerkant moet ergens staan "Windows onderdelen toevoegen en verwijderen" Daarweer in moet "bureau-accessoires en hulpprogramma's" staan. Dat moet wit aangevinkt zijn. (grijs betekent dat een gedeelte is geïnstalleerd. Klik erop en dan op details. eventueel moet je nog zo'n keuze klikken en nog een keer details, tot je het rijtje hebt gevonden waar "paint" tussen staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 windowstoets + r indrukken, en vervolgens: mspaint intypen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 En overweeg eens Paint.NET Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 elke avond scant de virusscanner mijn laptop krijg nu ong een week lang elk avond 5x de melding van het volgende virus: browserModifier:Win32/KipodToolsCby elke keer laat ik het verwijderen. maar het blijft terug komen iemand een idee hoe en wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2015 elke avond scant de virusscanner mijn laptopkrijg nu ong een week lang elk avond 5x de melding van het volgende virus: browserModifier:Win32/KipodToolsCby elke keer laat ik het verwijderen. maar het blijft terug komen iemand een idee hoe en wat? 1e optie: Malwarebytes zou ik proberen (gratis versie): https://www.malwarebytes.org 2e optie: Als het hiermee ook niet lukt zou ik combofix aanraden, maar daarvan zou ik eerst goed de handleiding door lezen, want het is een redelijk heftig programma . Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2015 ah dat programma zag ik van de week op laptop van vriendin we hadden een discussie over repareren of verwijderen van bedreigingen... wat doe jij ? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2015 ah dat programma zag ik van de week op laptop van vriendinwe hadden een discussie over repareren of verwijderen van bedreigingen... wat doe jij ? Ik zou eerst malwarebytes doen, hielp bij mij toen ik een vervelend virusje op de pc had . Doe dan wel de volledige scan, zodat de scan extra diep gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2015 tis gelukt, thx Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 met een update zijn de lettertypes/instellingen in chrome aangepast. kan iemand me vertellen welke lettertypes hier wel horen te staan? onderaan de schuifbalk staan ook nog 2 opties... Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 met een update zijn de lettertypes/instellingen in chrome aangepast. kan iemand me vertellen welke lettertypes hier wel horen te staan? onderaan de schuifbalk staan ook nog 2 opties... Heben even gekeken bij mijn instellingen: - Times New Roman (standaard) - Times New Roman (serif) - Arial (Sans-serif) - Consolas (Vaste breedte) Bedoel je dit ? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 yup, hopelijk blijft het nu opgeslagen, heb t overgenomen... krijg er beetje de kriebels van, steeds verandert het, kan het niet meer lezen of de letters zijn niet compleet thx! Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 yup, hopelijk blijft het nu opgeslagen, heb t overgenomen... krijg er beetje de kriebels van, steeds verandert het, kan het niet meer lezen of de letters zijn niet compleetthx! Geen dank! Mooi dat het weer goed is ! Link naar bericht Deel via andere websites
Mariss 0 Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Eerder een vraag dan een probleem, maar dat mag hopelijk ook in dit topic Ik ben op zoek naar goede, gebruiksvriendelijke (en niet al te dure) NAS backup software. Ik heb nu deze op het oog. Heeft iemand hier ervaring mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Ik weet dat er vandaag een op ibood in de aanbieding is. Je vraag kan je denk ik beter op Tweakers stellen. Die hebben buitengewoon veel ervaring met dit soort dingen. Laatst heb ik gekeken voor domeinregistratie en dergelijke en toen werd Strato niet echt aangeraden in ieder geval. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Eerder een vraag dan een probleem, maar dat mag hopelijk ook in dit topic Ik ben op zoek naar goede, gebruiksvriendelijke (en niet al te dure) NAS backup software. Ik heb nu deze op het oog. Heeft iemand hier ervaring mee? NAS software of een online oplossing zijn 2 verschillende dingen. Heb je al een NAS en wil je van de NAS een back-up? Dan kan je ook eens kijken bij Hubic 25G gratis met sync-tool. Link naar bericht Deel via andere websites
Mariss 0 Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Bedankt voor de tips! Ik heb inderdaad al een NAS en wil daar een backup van maken. Ik zal in ieder geval even bij Hubic kijken en Tweakers eens raadplegen. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Ik ben een grafiek in Word aan het maken met enorm veel data. Dat ziet er dus ongeveer zo uit in het Excelbestand waar je de gegevens invoert: 20345- 21345 20356- 37500 45304- 54950 enz. De getallen in de linkse kolom zijn heel specifiek. Daardoor worden de getallen op de horizontale as ook heel specifiek, terwijl ik graag afgeronde getallen wil. Kan iemand me daarbij helpen? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Voor degenen die mijn uitleg niet snapten. Het gaat om de getallen onder de horizontale as: Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Klik onder de grafiek de as aan. Kies as opmaken. Op het tabblad opties voor as, zet je een minimum waarde (8800) , max waarde (9000) en dan een beetje spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Het probleem is dat dat alleen kan bij de verticale as, en niet bij de horizontale, of is dat bij jou anders? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten