Michiel 14 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Als de CD-ROM samen met de HDD op 1 kabel zit, is de jumper dan goed ingesteld? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zit niet samen op een kabel. Externe cd-rom drive. En nu zit ik weer in de oude XP. En nu herkent hij hem wel. In de bios herkent hij hem niet, pas na het opstarten van de pc. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 zit er niks intern? Oh, en kijk dan bij boot devices oid of er een usb apparaat bij zit wat op een CD drive kan lijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Dan kan het zijn dat de BIOS opstarten via USB niet aan kan. Zit er geen interne CD-Rom in ? Je zou nog kunnen proberen een start diskette te maken en daarmee de driver van de externe drive laden en zo de installatie uit voeren. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Als de computer nog met XP opstart kun je ook de CD gebruiken om hem te "upgraden" maar wat feitelijk nieuw installeren is. Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Staat de USB Legacy in de BIOS wel aan? (als deze optie er is...) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 11:36:36 schreef Morphogenesis het volgende: zit er niks intern? Oh, en kijk dan bij boot devices oid of er een usb apparaat bij zit wat op een CD drive kan lijken. Dat zit er sowieso. Hij heeft hem nu 1 keer herkent en vervolgens niet meer. Ach, het zal wel. Ik heb de pc nu gewoon weer zoals hij was en ik ruim hem even op en dan is het goed. Opa weet nog niet dat hij binnenkort een laptop krijgt, dus om nu heel die pc perfect te maken heeft ook niet zo heel veel zin. Hij doet het nu in ieder geval. Is alleen zo traag als een tiet. Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Heeft iemand ooit het probleem gehad dat de afhankelijkheidsservice niet kan worden gestart? Heb al verschillende fora geraadpleegt maar kan nog niets concreet vinden wat helpt... Edit: Ik gebruik Vista Ultimate 32bit. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Opera onthoudt mijn wachtwoorden niet terwijl hij dat wel hoort te doen. Iemand help? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Ik heb alleen de Engelstalige versie daar staat onder Preferences -> tab Forms - Enable Password Manager aangevinkt en onder de knop Password Manager, van welke websites de wachtwoorden onthouden wordt. Hopelijk helpt dat? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Nee Het stond al aangevinkt, ik heb het af- en weer aangevinkt, opera opnieuw opgestart en nog steeds niks. Maar ja, maakt niet uit. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Staat de website waarmee je het probeert wel in de Password Manager? En als je hem daar verwijdert, vraagt Opera dan niet opnieuw of hij het wachtwoord moet onthouden? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Ja, mevrouw Leidenschaft stond daar ook nog tussen, ik heb het allebei verwijderd, opnieuwd ingelogd en wachtwoord laten onthouden, weer inloggen en nog doet hij het niet. Maar ja, zoals ik heb gezegd, laat maar en bedankt Ik red het ook wel zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Hoekje 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 De accu van mn laptop doet heel gek. Als ie opgeladen is en vol is, gaat mn laptop soms 5 min nadat ik hm heb opgestart alweer uit. (alleen het lampje gaat knipperen, er komt geen melding dat de batterij bijna leeg is) Vervolgens als ik hem heb aangesloten in het stopcontact issie binnen een paar minuten weer vol. Weet iemand wat dit is? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Hoe lang gebruik je je laptop al? Als hij al een paar jaar oud is kan het best zijn dat je accu te oud is en je hem moet vervangen. Anders zou ik het niet weten. Hij kan sowieso niet binnen een paar minuten opgeladen zijn, dus miss is er ook wel wat anders aan de hand. Maar dat zou ik niet weten.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hoekje 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Hij is bijna 2 jaar oud.Ik gebruik hm wel veel, maar ik dacht dat ie wel zo lang meekan? Nee dat issie normaal gesproken ook niet idd. Maar nu geeft ie dat wel aan, en das ook wel logisch als ie eigenlijk al vol zat maar aangeeft dat ie leeg is en dus uitgaat (en pas weer aangaat als je de stekker erin doet) Ik koop echt nooit een Asus weer. Alleen maar problemen met dat ding. En ik ben al zo computertechnisch. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Ik ben zojuist ook overgstapt naar de zakelijke merken. Zijn echt veel beter. Maar het kan best dat een accu na twee jaar intensief gebruiken op is. Kwestie van naar de computerwinkel, even laten controleren en kijken hoeveel een nieuwe accu kost. Als dat over de 150 euro komt zou ik het niet doen en gewoon een nieuwe laptop kopen. Toshiba of HP of Packard Bell zouden goede merken moeten zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Koop een Mac Link naar bericht Deel via andere websites
Hoekje 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Volgens mij loopt mn garantie nog tot eind oktober dus ik ga er gelijk 't weekend maar even langs. En anders wordt het idd maar een nieuwe kopen denk ik. Bedankt iig en ik zal de merken onthouden Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Asus is normaal gesproken geen verkeerd merk dus des te meer reden om hun garantiesysteem uit te proberen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ik kan van mijn pc niet in kleur printen Alle print instellingen staan goed maar zowel vanuit word als vanuit photoshop print hij de foto's zwart-wit. Van de laptop van mijn vader print hij wel gewoon in kleur. Wij hebben nog steeds een HP deskjet 2300 series. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mijn Word-plaatje doet het ineens niet meer Ik zie dit: en niet meer het mooie Office dingetjes: Hoe komt het en wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 De setup van Office opstarten en vervolgens kiezen voor "Herstellen" herstelt de meeste van dit soort problemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Quote: Op maandag 11 oktober 2010 22:37:34 schreef Hoekje het volgende: Volgens mij loopt mn garantie nog tot eind oktober dus ik ga er gelijk 't weekend maar even langs. En anders wordt het idd maar een nieuwe kopen denk ik. Bedankt iig en ik zal de merken onthouden Accu's vallen bijna nooit onder je gewone garantie. Gewoon een nieuwe accu kopen misschien even laten testen of het de adapter of de accu is. Heb zelf een dell en die was na anderhalf jaar ook op gebruikt. Nu doe ik al weer 3 jaar met een andere accu en goede adapter (dus geen kabelbreuken enzo). Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 19 oktober 2010 09:29:23 schreef dingo het volgende: De setup van Office opstarten en vervolgens kiezen voor "Herstellen" herstelt de meeste van dit soort problemen. Waar vind ik de setup van Office? Ik zit wat te wroeten in de C schijf, maar er zijn erg veel mapjes... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten