Jalikaatje 1 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Niet echt een probleem, meer een dillema... Ik ga een laptop kopen en twijfel tussen deze Acer link en deze Toshiba link Mijn lekenvraag: welke is beter en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wat wil je gaan doen met de laptop? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Schoolgebruik en wellicht af en toe een dvd'tje kijken. Ik ben geen gamer en bewerk geen foto's etc. Mijn computergebruik is voornamelijk internet en Office-programma's, omdat hij mee gaat naar mijn studie in Noord-Ierland wil ik er wel mee kunnen skypen Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik zou voor de Toshiba gaan: 4Gb DDR3 geheugen ipv 3 Gb DDR2 en iets betere processor. Link naar bericht Deel via andere websites
fader 0 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik zou de Toshiba doen, goedkoper en beter, das altijd goed Maar dat is alleen op basis van de specs van Tweakers. Je zou nog kunnen Googlen naar wat anderen ervan vinden.. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Mijn printer print nog steeds niet zwart. Ik heb de cartridge schoongemaakt en ook daar maakte hij van zwart paars en via photoshop print hij ook niet meer zwart... Bij 'print in grayscale'=>'black ink only' staan er zelfs alleen wat héle fijne lijntjes op het papier. Welke kleur kan ik niet echt zien nu maar het is vast geen zwart. Bij niet afdrukken met zwarte inkt kan hij wel zwart printen... Link naar bericht Deel via andere websites
fader 0 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hmm.. Wat voor printer heb je en hoe lang heb je m al? Ben zelf net klaar met ruim een uur prutsen om iets uitgeprint te krijgen, uiteindelijk het ding vervloekt en een andere printer genomen (we hebben thuis gelukkig twee printers) Printers, het blijven vervelende dingen... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Wij hebben hier een HP Deskjet D2360. Hoe oud hij is heb ik geen idee van. Zou ik aan mijn pa moeten vragen maar die slaapt nog. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Soms is het internet hier tergend traag, niet op mijn pc maar op alle pc's, en soms is het internet razendsnel. Ik heb op een of andere manier het idee dat de router volloopt met troep en dat ie daarom zo langzaam wordt. Is hier een oplossing voor? Wat meestal hielp in het verleden was de router aan- en uitzetten, maar het moet toch makkelijker kunnen? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 De beste oplossing is een betere router nemen, ik weet niet met hoeveel gebruikers jullie daar zitten maar die goedkope routertjes zitten zo aan hun tax met meerdere gebruikers. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Het is wel een duurdere, maar zelfs als mijn laptopje de enige gebruiker is is hij traag. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Welke router heb je? Overigens als je router eenmaal over de rooie gejaagd is blijft hij traag totdat ie gereset wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 TP-Link, tl-wr1043nd Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Gebruik je 'm als wireless accesspoint? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja, en volgens mij een computer via de kabel. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wat aan de hand kant zijn is het volgende maar dat geldt alleen voor het wireless deel: de router ondersteunt Wifi 802.11 B, G en N. N functioneert redelijk los van B en G maar B en G zitten in elkaars vaarwater. Op het moment dat een ouder apparaat met B connect met het accespoint kun je het accesspoint niet meer met G benaderen. Als alles en iedereen met G terugschakelt naar B wordt de bandbreedte dusdanig inefficiënt gebruikt dat N er ook last van krijgt en waarschijnlijk niet meer connect met N maar probeert te connecten op G en dan terugschakelt naar B met als gevolg dat alles en iedereen een even trage verbinding heeft. De beste remedie is dan ook om alleen connectie op G of N toe te staan alleen kan er dan 1 of meer apparaten waarschijnlijk dan geen verbinding meer maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Code: Mode:Â Â Â Â Â Â 11bgn mixed Ja, dat zal het wel zijn ja... Even kijken wat alle computers hier kunnen dan. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goed, ik wilde onlangs Windows XP opnieuw installeren op mijn opa's computer. Het ging goed, totdat ik de pc opnieuw moest opstarten met de disc erin, want hij las hem niet. Nu kan het zijn dat het komt doordat het een kopie'tje is(alhoewel hij het bij een andere pc wel deed). Hoe kan ik dit het beste oplossen? Want opa kan nu niets meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 In de bios (F10 - F12 tijden starten) de cdrom als eeraste opstart mogelijkheid kiezen. Als dat niet werkt, is de image\beatanden die je hebt gebrand niet bootable Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 09:02:32 schreef Morphogenesis het volgende: In de bios (F10 - F12 tijden starten) de cdrom als eeraste opstart mogelijkheid kiezen. Als dat niet werkt, is de image\beatanden die je hebt gebrand niet bootable Dit kan alleen als je een boot-menu hebt. Anders moet je in de BIOS de boot volgorde aanpassen naar eerst CD en daarna de HDD. BIOS in komen kan meestal via DEL of F2. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Stom dat ik dat niet zelf bedacht. Dank je! Ik ga het vandaag meteen uitproberen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 09:13:21 schreef Michiel het volgende: [...]Dit kan alleen als je een boot-menu hebt. Anders moet je in de BIOS de boot volgorde aanpassen naar eerst CD en daarna de HDD. BIOS in komen kan meestal via DEL of F2. Bedoelde ik ook, maar formuleerde het wat ongelukkig Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nu hopen dat hij dat doet. Anders heb ik alsnog een probleempje. Heeft niet iemand een XP recovery disc achter de hand? Samengevoegd: Hmm, erg fijn. In de setup van de Bios herkent hij de cd-rom drive niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zitten de kabels goed vast aan de CD-ROM en moederbord? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Jups. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten