Ferox01 0 Geplaatst 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2008 Hallo, Ik had mezelf al voorgesteld in het ''wie ben ik'' topic en nu zal ik mijn gemeente ook maar eens voorstellen. Ik ben een evangelische christen en ga dus ook (logisch) naar een evangelische gemeente. Ik plaatst hier een link zodat je een indruk krijgt waar ik heen ga. link en leuk zou het zijn als jij/jullie ook een link plaatsen want ik wil het wel eens weten waar iedereen zoal heen gaat. Groetjs, Alex Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2008 Ik ben dooplid van de Gereformeerde Gemeente (in Nederland en Noord-Amerika) in Rijssen, ik ben daar lid van de gemeente Rijssen-Noord/Noorderkerk. We hebben geen website Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben lid van de PKN, Nederlands Hervormd in Poeldijk. Ook wij hebben geen website Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben lid van de RKK, mijn parochie is de Plechelmusparochie te Oldenzaal en wij hebben wel een website link Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben christen (okee, met het label evangelisch) en ga naar de Christengemeente Gorinchem. klik Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Admod note: Topic titel aangepast/ verduidelijkt Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben christen (met label katholiek) en ga naar één van de parochies uit Amersfoort, zie link Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben gelovig (oké, met label pinkster, evangelisch, orthodox protestants, christen, theïstisch) en ga naar één van de gemeenten van de VPE. link Link naar bericht Deel via andere websites
Quaero 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben belijdend lid van de PKN, Nederlands Hervormd in Apeldoorn. link Ik wil dit jaar wel een beetje rond gaan kijken binnen kerkelijk Nederland. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Als ik in het weekend bij mijn ouders ben naar de St. Willibrordusbasiliek in Hulst, als ik in het weekend in Utrecht ben naar de St. Catherinakathedraal. Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ga naar de laatste enclave van het waere katholicisme in Oss; de mennonieten. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Quote: Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33:56 schreef Ignatius Maria het volgende: Ik ga naar de laatste enclave van het waere katholicisme in Oss; de mennonieten. Oftewel je bent weer terug bij het baptisme. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Eh nee, mennonieten is mijn koosnaampje voor de discipelen van ene pastoor Mennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Quote: Op vrijdag 17 oktober 2008 19:39:51 schreef Ignatius Maria het volgende: Eh nee, mennonieten is mijn koosnaampje voor de discipelen van ene pastoor Mennen. Ah, ik dacht al, Katholieke inside joke dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben belijdend lid van de CGK en heb me net over laten schrijven van Boskoop naar 's Gravenmoer. Daarnaast ben ik 1 (soms 2) keer per maand in de katholieke kerk in ons dorp omdat mijn koor daar zingt. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 ik zit bij de hervormde gemeente, PKN in wording site? link staat niet veel boeiends op, je kunt evt doorklikken naar de site van de hervormden, gereformeerden, de uniekerk, en cyberzande, site speciaal voor het jongerenwerk edit: de 1e 2 staat bijna niets op, de 3e helemaal niets, alleen cyberzande leeft Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ik ben aangesloten bij een baptistengemeente in Duiven. Website: link Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2008 Ik ben op papier op dit moment nergens lid van, maar ben wel bezoeker van de bijeenkomsten van Goed Bericht , In Perspectief, een interkerkelijke bijbelstudiekring en nu en dan PKN-gemeente de Hoeksteen in Amersfoort, waar mijn vrouw lid is. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Parochie St. Jan-Emmanuel Volgens sommige überkatholieken een plaats waar het heidendom welig zou tieren en weare katholieken zou doen laten vluchten naar katholiekere oorden, volgens anderen, waaronder mijzelf, een parochie met haar mooie en ook bepaald niet mooie dingen, maar waar het geloof wel aktief beleefd en zeker ook geloofd wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Quote: Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08:27 schreef Olorin het volgende: Bij ons evangelischen draait nu eenmaal alles om de muziek, is een concert dan wat anders dan een kerkdienst? ... Brengt mij op het punt. Ik zit tegenwoordig bijna in deze kerk, lekker reformatorisch vrijgemaakt. Ze hebben weliswaar geen swingende huisband, maar wel een orgel, wat ook een best gaaf instrument is. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Quote: Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58:59 schreef AndreasJ het volgende: [...] Brengt mij op het punt. Ik zit tegenwoordig bijna in deze kerk, lekker reformatorisch vrijgemaakt . Ze hebben weliswaar geen swingende huisband, maar wel een orgel, wat ook een best gaaf instrument is. Tss.... Geen band is geen kerk. Straks ga je nog vertellen dat mensen niet klappen... (Dat zijn de twee pijlers waarop een kerk gefundeerd staat.) Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Quote: Op dinsdag 21 oktober 2008 12:00:05 schreef AndreasJ het volgende: Ah, duidelijk. Ik dacht, ik vraag het maar even, ik ben onderhand gewend dat men voor iedere organisatorische uitspatting gelijk een website online knalt. Iets met bands die nog niet eens een volledige line up hebben of zelfs maar een noot muziek, maar wel een strak logo en dito website. Ach ja, websites zijn ook wat overrated. Ik voel me aangesproken!!! Ik ben op dit moment eigenlijk geen trouwe bezoeker van een bepaalde gemeente. Vanwege de muziek kom ik bijna wekelijks in een kerk, maar telkens een andere. Soms wel eens de behoefte aan een gemeente, maar ja, op dit moment zou ik niet de regelmaat kunnen creeeren om te kiezen voor een gemeente. Dus heb mezelf maar vrolijk orthodox gedoopt... ofzo... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Quote: Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02:57 schreef Olorin het volgende: [...] Tss.... Geen band is geen kerk. Straks ga je nog vertellen dat mensen niet klappen... (Dat zijn de twee pijlers waarop een kerk gefundeerd staat.) Ja, klopt, het staat dan wel ongeveer in het einde van de Apostolische geloofsbelijdenis; 'Ik geloof in een algemene universele klappende kerk, de staande ovatie van de heiligen'. Alle gereformeerden hebben ook een dood geloof,dat wist je toch wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten