Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Mijn hemel Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik vind het leuk dat ik de Silmarillion heb, maar om te lezen is het een ramp.Binnenkort de kinderen van Hurin maar weer eens herlezen. Dat doe ik zoiezo met Tolkien, nu is dit boek aan de beurt. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Net het laatste boek van Robin Hobb uit. Morgen eens naar de bieb Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Quote: Op dinsdag 13 juli 2010 22:59:04 schreef BookerT het volgende: Ik vind het leuk dat ik de Silmarillion heb, maar om te lezen is het een ramp.Binnenkort de kinderen van Hurin maar weer eens herlezen. Dat doe ik zoiezo met Tolkien, nu is dit boek aan de beurt. Kinderen van Hurin heb ik ook gelezen ja. Is beter te doen dan de Silmarillion. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik ben momenteel bezig in: Genocide by Denial: How Profiteering from HIV/AIDS Killed Millions van Peter Mugyenyi.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Quote: Op dinsdag 13 juli 2010 23:00:40 schreef annzie het volgende: [...] Kinderen van Hurin heb ik ook gelezen ja. Is beter te doen dan de Silmarillion. Die heb ik ook. Ik zal maar niet zeggen van wie ik 'm gekregen heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ach, met LOTR was het altijd mooi. Als je het boek eindelijk uitgelezen had, kon je gewoon door gaan naar de 1e pagina, omdat het dan alweer even geleden was dat je die had gelezen Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 De Hobbit herlees ik ook graag, moet ik zeggen. Ik weet natuurlijk wel in grote lijnen hoe het verhaal gaat, maar ik vergeet toch ook een hoop. Maar dat komt ook omdat ik, als ik er de rust voor heb tenminste, veel lees. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Quote: Op dinsdag 13 juli 2010 23:16:13 schreef Morphogenesis het volgende: Ach, met LOTR was het altijd mooi. Als je het boek eindelijk uitgelezen had, kon je gewoon door gaan naar de 1e pagina, omdat het dan alweer even geleden was dat je die had gelezen Zo lang duurt dat toch niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bij mij wel Als ik doorlees doe ik er ongeveer 2 weken over. Ik heb het 3x gelezen, waarvan de 1 en 2e keer achter elkaar. De 1e keer heb ik er een jaar over gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ben net begonnen in Jeffrey Archer's Kane and Abel. Schijnt erg goed te zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
Sigur Ros 0 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Quote: Op dinsdag 13 juli 2010 23:16:13 schreef Morphogenesis het volgende: Ach, met LOTR was het altijd mooi. Als je het boek eindelijk uitgelezen had, kon je gewoon door gaan naar de 1e pagina, omdat het dan alweer even geleden was dat je die had gelezen Valt mee, bij mij duurde het twee dagen . Even ter verduidelijking, ik lees snel én ik had vakantie. Ik ben nu bezig in de dwergen serie van Markus Heitz. Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Jeruzalem (de verbondsstad) Hugh Kitson is de schrijver Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Quote: Op dinsdag 13 juli 2010 22:59:25 schreef Machiavelli het volgende: Net het laatste boek van Robin Hobb uit. Morgen eens naar de bieb Ken je de werken van George Martin ook? Als je van goed geschreven fantasy houdt, is 'A Song of Ice and Fire' ook wel een aanradertje. Ben zelf inmiddels aan het lezen in deel 3b (A storm of swords, Blood and gold). Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Juh, wacht nu al een paar jaar op het nieuwe deel Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hmm, in de vakantie heb ik Conservatieve Vooruitgang van Thierry Baudet en Michiel Visser(red.) en Schoonheid van Roger Scruton uitgelezen. Ik ben onderweg afgehaakt op David Icke - The Biggest Secret Ever Known en nu ben ik ook ergens halverwege ds. P.J. Stam - Het Oog Omhoog, Het Hart Naar Boven. Ik hou van vakantie! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ben nu Hitler door Ian Kershaw aan het lezen. Een verkorte uitgave van zijn tweedelige biografie zonder alle voetnoten en in het Nederlands. Al eerder heb ik de originelen overigens in het Engels gelezen. Daarnaast ben ik bezig in Gegrond Geloof onder redactie van G ter Brink en J. de Graaff over de kernpunten van het geloof. (ben ik trouwens de enige die dit soort titels ter ontspanning lees? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Even een gouwe ouwe vrouwenroman tussendoor: De roep van de Sjofar van Francine Rivers Zij leest altijd zo heerlijk weg, prima boeken voor tussendoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Nee. Ok, die over Hitler misschien wel (hoewel Olorin het vast ook boeiend zou vinden), maar theologie lees ik geregeld gewoon op de trein of tijdens een vrij uurtje in de tuin ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Quote: Op zondag 25 juli 2010 22:20:29 schreef Machiavelli het volgende: Ben nu Hitler door Ian Kershaw aan het lezen. Een verkorte uitgave van zijn tweedelige biografie zonder alle voetnoten en in het Nederlands. Al eerder heb ik de originelen overigens in het Engels gelezen. Daarnaast ben ik bezig in Gegrond Geloof onder redactie van G ter Brink en J. de Graaff over de kernpunten van het geloof. (ben ik trouwens de enige die dit soort titels ter ontspanning lees? Neuh, nou ja, misschien wel in het Engels, dat ligt mij niet zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Notes from a small island - Bill Bryson Over het leven in Engeland door Amerikaanse ogen The Elepahnta Suite - Paul Theroux Verhalen uit India Het verboden dakterras - Fatima Mernissi Meisje groeit op in een harem in Fez, Marokko Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Quote: Op maandag 26 juli 2010 01:20:55 schreef Dubito het volgende: The Elepahnta Suite - Paul Theroux Verhalen uit India Wat voor verhalen zoal? Is het de moeite? Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Quote: Op maandag 26 juli 2010 01:21:30 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Wat voor verhalen zoal? Is het de moeite? haha dat is snel..., ik had net al bijna 'tip voor iriacynthe' erbij geschreven, maar vond dat toch wat opdringerig.... Het zijn 3 verhalen, ik ben pas net begonnen in het 1ste. Ik vind het mooi. Je zou bij de amazon reviews kunnen kijken (klik dan wel op de hard cover versie, die is ouder en heeft daarom veel meer reviews) om een indruk te krijgen. Thema in alle verhalen is hoe westerse mensen in deze tijd in aanraking komen met oud en nieuw india. Dit gaat niet gemakkelijk, veel conflicten en de hoofdpersonen zijn ook niet bepaald modelburgers. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Klinkt boeiend, dankje. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Quote: Op woensdag 21 juli 2010 12:02:55 schreef Machiavelli het volgende: Juh, wacht nu al een paar jaar op het nieuwe deel Als het goed is komt deel 5 binnenkort uit inderdaad. Ik heb gelukkig een vriend die alle delen engels in paperback heeft. Helaas roteren zijn boeken, zodat ik even moet wachten op het volgende deel. Ik vraag me overigens wel af in hoeverre Martins boeken herleesbaar zijn, aangezien het bij hem voor een deel om de plot-twisten gaat. Afgezien van deel 1 dan, die blijft mooi om te lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten