Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ZIERIKZEE - Nederland lijkt een eigen cartoonrel te krijgen, of in ieder geval Schouwen-Duiveland. Daar drukte de lokale krant WereldRegio een cartoon af die het Laatste Avondmaal op de hak neemt. Het zijn dit keer dan ook geen radicale moslims die in opstand komen, maar radicale christenen.

Zie link voor het hele artikel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Is er een rel om deze blasfemie,eindelijk wordt tijd dat de Christenen ook niets meer nemen en er tegen aan gaan,he he ,wordt men eindelijk weer is wakker.

'Er tegen aan gaan', kom op, dit is een doodnormale respons volgens het boekje. Dit is niet bijzonder, dit is normaal. Als je je beledigt voelt is dit een normale reactie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Idd weer typisch telegraaf ja. Natuurlijk wel jammer dat mensen gaan bepalen waar wel en geen grappen over gemaakt mogen worden, maar hypocrisie is ook vrijheid van meningsuiting.

Hehe, doet me denken aan een quote die ik vandaag op mijn iGoogle pagina tegenkwam.

'The price of freedom of religion, or of speech, or of the press, is that we must put up with a good deal of rubbish.'

- Robert Jackson

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Is er een rel om deze blasfemie,eindelijk wordt tijd dat de Christenen ook niets meer nemen en er tegen aan gaan,he he ,wordt men eindelijk weer is wakker.

Lijkt me een goed plan. Ja, dan wordt het pas echt leuk: christenen die met bomgordels krantenredacties binnenrennen onder het roepen van "God is groot!". Homo's die met bomgordels moskees binnenhuppelen onder het roepen van "Cher is groot!"

Ja lijkt me een strak plan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Idd weer typisch telegraaf ja. Natuurlijk wel jammer dat mensen gaan bepalen waar wel en geen grappen over gemaakt mogen worden, maar hypocrisie is ook vrijheid van meningsuiting.

Vergis je niet in het belang MC! Het was vanavond zelfs bij Netwerk in het programma. Jawel!

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Lijkt me een goed plan. Ja, dan wordt het pas echt leuk: christenen die met bomgordels krantenredacties binnenrennen onder het roepen van "God is groot!". Homo's die met bomgordels moskees binnenhuppelen onder het roepen van "Cher is groot!"

Ja lijkt me een strak plan

Is Cher lesbo dan? widegrin.gif

Enne is het Cher of Char......Misschien ontvangt ze wel een boodschap van Paulus of Mohammed. Is er een P in de naam? Nee? Een M? Yes I already had that feeling that Mohammed wants to say something about the cartoons. He says he doesn't mind it at all. And Isa also says it's okay. Don't cry now....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit te twijfelen. Ik sta op het punt om naar bed te gaan aangezien ik moe ben. Maar aan de andere kant, moet ik nu niet naar buiten om te rellen? Een hooivork heb ik helaas niet, wel een hark. En in plaats van een fakkel neem ik wel een zaklamp mee. Ja, ik ben niet helemaal voorbereid sorry. Tot nu toe heb ik ook nog niets gehoord van een door de overheid georganiseerd massaal 'spontaan' protest.

Ik denk dat ik maar ga slapen, en dan maar hopen dat ik niet al het leuks mis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Is Cher lesbo dan?
widegrin.gif

Enne is het Cher of Char......Misschien ontvangt ze wel een boodschap van Paulus of Mohammed. Is er een P in de naam? Nee? Een M? Yes I already had that feeling that Mohammed wants to say something about the cartoons.

Ik heb het al per pm aan iemand anders uitgelegd: Er zijn geen mensen die meer dwepen met vrouwen als nichten. En aangezien Cher geen originele onderdelen meer heeft is er min of meer sprake van een onbevlekte ontvangtenis. Daarom is Cher onze godin... Duh...

Kijk je geen Will & Grace of zo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb het al per pm aan iemand anders uitgelegd: Er zijn geen mensen die meer dwepen met vrouwen als nichten. En aangezien Cher geen originele onderdelen meer heeft is er min of meer sprake van een onbevlekte ontvangtenis. Daarom is Cher onze godin... Duh...

Kijk je geen Will & Grace of zo?

Neen. Naar zulke zondige programma's kijk ik niet.... engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zit te twijfelen. Ik sta op het punt om naar bed te gaan aangezien ik moe ben. Maar aan de andere kant, moet ik nu niet naar buiten om te rellen? Een hooivork heb ik helaas niet, wel een hark. En in plaats van een fakkel neem ik wel een zaklamp mee. Ja, ik ben niet helemaal voorbereid sorry. Tot nu toe heb ik ook nog niets gehoord van een door de overheid georganiseerd massaal 'spontaan' protest.

Ik denk dat ik maar ga slapen, en dan maar hopen dat ik niet al het leuks mis.

Kom kom Thorgrem, wij hebben toch al genoeg ervaring met brandstapels, ijzeren maagden en pijnbanken? Er moet vast nog wel ergens een draaiboekje in de pastorie liggen...

engel.gifengel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Neen. Naar zulke zondige programma's kijk ik niet....
engel.gif

Owkee, dat is dus een belediging. Hop tweede fatwa van vanavond. Uhm heb je een ambassade of zo die ik in de fik kan steken? of een vlag?


Samengevoegd:

Quote:

Iron Maiden? Is dat ook al martelmuziek?

Oorspronkelijk was het wel een manier om protestanten aan het zingen te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid