Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Maar aan de andere kant, moet ik nu niet naar buiten om te rellen? Een hooivork heb ik helaas niet, wel een hark. En in plaats van een fakkel neem ik wel een zaklamp mee.

Het zou je wel een echte Nederlander maken!

Net zoals gebeurde bij Johan van der Sloot, en al die arme mensen die Wilders als achtenaam hebben.

Of bij die agent die het lef had zich zelf te verdedigen tegen een figuur met een mes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Enne wanneer krijgen de kerken in Zeeland een steunbetuiging van de m
noparty.gif
s-l-i-m-s.....

Natuurlijk niet, moslims zien Jezus Christus niet eens als Zaligmaker dus vinden christenen met hun 'dit is Mijn bloed' überhaupt lachwekkend.


Samengevoegd:

Quote:

die
locale
krant heet
Wereld
Regio?!

Als in 'Wereldse krant' knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Kom kom Thorgrem, wij hebben toch al genoeg ervaring met brandstapels, ijzeren maagden en pijnbanken? Er moet vast nog wel ergens een draaiboekje in de pastorie liggen...

engel.gifengel.gif

Het spijt me zeer, maar is het heel erg als ik je vertel dat ik daar geen enkele ervaring mee heb? Onze parochie is er pas sinds 1980 dus ik denk niet dat er nog wat oude draaiboekjes van voor 1580 liggen.... En nee, ik heb tot op heden ook nog geen martel kelders ontdekt in de kerk, ik heb überhaupt nog geen kelder ontdekt, terwijl ik het hele gebouw toch wel redelijk ken.

Maar vertel is, wat zijn jouw persoonlijke ervaringen met ijzeren maagden, brandstapels en pijnbanken? puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid