Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Ik heb een filmpje op internet gevonden en ik vraag me af wat jullie er van vinden.

(niet eng/pijnlijk of vervelend, maar het irriteerde mij lichtelijk)

Het zou overigens wel handig zijn als ze zo'n pakje voor konijnen hebben, dan kan ik mijn konijn zo optillen als ik dat wil. Nu begint ze als een gek te trappelen en dat bezorgd mij de nodige schrammen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Even een niet zo leuk onderwerp

Wat zouden jullie doen met een overleden huisdier?

achterlaten bij de dierenarts (voor destructie)?

Cremeren?Begraven?(als dat is toegestaan)

Voor een paard zijn de kosten van cremeren b.v. z'n 1500 euro,zouden jullie het belangrijk vinden wat er na de dood met je huisdier gebeurt?

Of zouden jullie dat geld liever aan andere dingen besteden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Quote:

Ik heb een filmpje op internet gevonden en ik vraag me af wat jullie er van vinden.

(niet eng/pijnlijk of vervelend, maar het irriteerde mij lichtelijk)

Het zou overigens wel handig zijn als ze zo'n pakje voor konijnen hebben, dan kan ik mijn konijn zo optillen als ik dat wil. Nu begint ze als een gek te trappelen en dat bezorgd mij de nodige schrammen.

Ik heb ook een soortgelijk ding, maar dan volledig gesloten (behalve waar het kopje doorheen kan, dan). Superhandig toen m'n hondje nog heeeel klein was (zo'n 2/3 maanden geleden...) en hij meeging naar de (nogal drukke mei-markt).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid