Corientje123 0 Geplaatst 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2007 Hier onze hond, net "in bad" gedaan door mijn broertje. En dat vindt ze zooo leuk . Ziet er na altijd zo zielig eruit Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Look mijn twee cavia's!! Jacky Kennedy-Onassis en Elvis Aaron Presley. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2008 Ik heb een filmpje op internet gevonden en ik vraag me af wat jullie er van vinden. (niet eng/pijnlijk of vervelend, maar het irriteerde mij lichtelijk) Het zou overigens wel handig zijn als ze zo'n pakje voor konijnen hebben, dan kan ik mijn konijn zo optillen als ik dat wil. Nu begint ze als een gek te trappelen en dat bezorgd mij de nodige schrammen. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2008 Jeetje, volgens mij vind die hond het doodeng.. Ik vind het een irritant filmpje, en ik vindt het zielig om je huisdier op deze manier mee te nemen. Neem dan geen huisdier maar een knuffelbeest Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2008 Ik heb het idee dat ze naar dr bijt...ik geloof dat de hong het er neit zo mee eens is. En ik vind het spuuglelijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2008 te erg voor woorden... * Dwarrel heb bink wel es in een tuig en dat tilde er makkelijk de tram en trein in, maar een tasje is wel heel erg Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2008 haha wat een vreselijk mens.. say hi .. say hi .. oeee.. :S Echt zielig, dat zit toch nooit lekker voor een hond. Doe gewoon in een handtas, dat is nog wel schattig .. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 Quote: Op maandag 17 maart 2008 00:43:29 schreef Luxuria het volgende: Doe gewoon in een handtas, dat is nog wel schattig .. Of je doet het beest een halsband om met een riem er aan, kan het nog lopen ook! Link naar bericht Deel via andere websites
mandy_19 0 Geplaatst 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2008 hihi ik heb nu een hamster en elke ochtend voor ik weg ga laat ikem uit zn hokje dan looptie lekker door het hele huis en smiddags als ik thuis kom komtie were naar me toe... en hij knaagt nergens aan.... egt super lief Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Even een niet zo leuk onderwerp Wat zouden jullie doen met een overleden huisdier? achterlaten bij de dierenarts (voor destructie)? Cremeren?Begraven?(als dat is toegestaan) Voor een paard zijn de kosten van cremeren b.v. z'n 1500 euro,zouden jullie het belangrijk vinden wat er na de dood met je huisdier gebeurt? Of zouden jullie dat geld liever aan andere dingen besteden? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 voor een paard zou ik niet snel 1500 euro neertellen, hoe gewledig ik het beestje ook vond. dat is meer dan 2x mijn maandloon en dat kan ik nou eenmaal niet missen. 'gewone' huisdieren.. kat, konijn, cavia ed. liggen hier met bergen in de achtertuin begraven.. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Wat wonderfulstar zegt inderdaad, hoe lief ik het beestje ook vind, ik ga dr niet zoveel geld voor uitgeven. Mijn hamsters en cavia liggen in de tuin begraven, anders zou ik ervoor kiezen om deze bij de huisarts achter te laten als begraven geen optie is. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Quote: Op donderdag 11 oktober 2007 14:10:18 schreef Snow het volgende: [afbeelding] Look mijn twee cavia's!! Jacky Kennedy-Onassis en Elvis Aaron Presley. wauw, die rechter! een borstelharige! gaaaaaaaaaaaaaaaaf ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Mijn konijntje is zwanger Ze hoeft nog maar een week Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 De mijne niet Het is dan ook een mannetje Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Wij hebben vroeger een hond gehad. Was een heel leuk, mooi, ondeugend en lief diertje. Was gek met dat beestje. Helaas is ze al een tijdje dood. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Quote: Op woensdag 27 augustus 2008 16:06:07 schreef JoostG het volgende: De mijne niet Het is dan ook een mannetje Hehe wat flauw Oh jakkie, dan heb ik over een week allemaal van die naakte kleine mormels in 't hok liggen XD Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Quote: Op zondag 16 maart 2008 23:21:04 schreef Thorgrem het volgende: Ik heb een filmpje op internet gevonden en ik vraag me af wat jullie er van vinden. (niet eng/pijnlijk of vervelend, maar het irriteerde mij lichtelijk) Het zou overigens wel handig zijn als ze zo'n pakje voor konijnen hebben, dan kan ik mijn konijn zo optillen als ik dat wil. Nu begint ze als een gek te trappelen en dat bezorgd mij de nodige schrammen. Ik heb ook een soortgelijk ding, maar dan volledig gesloten (behalve waar het kopje doorheen kan, dan). Superhandig toen m'n hondje nog heeeel klein was (zo'n 2/3 maanden geleden...) en hij meeging naar de (nogal drukke mei-markt). Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Quote: Op woensdag 27 augustus 2008 16:14:53 schreef Frique het volgende: [...] Oh jakkie, dan heb ik over een week allemaal van die naakte kleine mormels in 't hok liggen XD hihi moet je ze kwijt dan mijn slangen moeten ook eten Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Quote: Op woensdag 27 augustus 2008 17:10:50 schreef bartus3 het volgende: [...] hihi moet je ze kwijt dan mijn slangen moeten ook eten Ja, maar wel aan mensen die ik 1. ken en 2. goed voor ze zorgen, DUS ZE NIET AAN SLANGEN VOEREN! Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Quote: Op woensdag 27 augustus 2008 17:12:22 schreef Frique het volgende: [...] Ja, maar wel aan mensen die ik 1. ken en 2. goed voor ze zorgen, DUS ZE NIET AAN SLANGEN VOEREN! ow oke hihi ik snapt u helemaal ik haal ze wel bij de dieren winkel Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 Quote: Op woensdag 27 augustus 2008 17:18:30 schreef bartus3 het volgende: [...] ow oke hihi ik snapt u helemaal ik haal ze wel bij de dieren winkel Bleh, wat zielig! Komt er 5 minuten later een klein meisje aanhuppelen die ook een konijntje wil, is net het allerliefste en schattigste konijntje voor haar neus weggegapt Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Ik wil twee kippen Nu Ties nog Heeft iemand hier kippen? Zoja, welk ras? Hoeveel? Hanen of hennen? Hoe groot is je tuin? heb je ook wel eens kuikens? En ga zo maar door Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 zucht wat moeten we nou met onze poes als we op vakantie gaan... waarschijnlijk blijft ze thuis Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Had een beetje een Sheltie(afk. hond), twee indische krielkippen, een Main Coon (poes)... maar dat is verleden tijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten