Thorgrem 430 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Quote: Op donderdag 12 juni 2008 17:24:09 schreef AndreasJ het volgende: Laten we normaal doen, dan doen we al gek genoeg. Is dat niet Kanis & Gunnink? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Inderdaad, en dat bedrijf is in 69 overgenomen door Douwe Egberts, jonge padawan. Ik ben de koffie grootverbruiker van dit forum, vertrouw op mijn alwetendheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Quote: Op donderdag 12 juni 2008 17:27:52 schreef AndreasJ het volgende: Inderdaad, en dat bedrijf is in 69 overgenomen door Douwe Egberts, jonge padawan. Ik ben de koffie grootverbruiker van dit forum, vertrouw op mijn alwetendheid. Vergeef mij mijn achterdocht o wijze Eldar. De krachten van het duistere Starbucks hebben mij al zover aangetast dat zelf de schone goede gezangen van de Elfen op mij overkomt als duisternis. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Nou vooruit, 15 keer een Weest-gemalen-egberts en je bent vergeven. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Koffie...koffie...koffie... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Zwart graag Waarom is er geen koffie smiley? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Precies. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 M'n vader was er niet echt blij mee dat ik na een week Rome m'n koffie 2x zo sterk bliefte en dat bij het ontbijt dus ook zo zette. Stelling starbucks : koffie = McDonals : voedsel Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 hoezo? Omdat het amerikaans is, omdat er in elk land ongeveer hetzelfde concept geldt? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Ja dat, en omdat ik koffie pas koffie noem als het sterk is. Erg sterk. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Quote: Op vrijdag 13 juni 2008 07:35:07 schreef Verity het volgende: Ja dat, en omdat ik koffie pas koffie noem als het sterk is. Erg sterk. ik zie de link met de slappe zooi bij mac donalds niet helemaal dan Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Eh. Ik zeg op z'n NTers dat de starbuckskoffie net zoveel koffie is als dat McDonaldsvoedsel voedsel is. Ik weet dat ik een halfjaar wiskunde achterstand heb, maar een NTer blijf ik in eentjes en nulletjes Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2008 Toen wij in de oerwouden van Noord Groningen op jacht waren naar de Zeeuwse zwarte beer , werd er veel starbuckskoffie gedronken uit een Russische ketel,heerlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2008 Mc donalds heeft anders kwalitatief goed vlees , ze gebruiken nauwelijks varkensvlees dus wat dat betreft is het al beter dan een gemiddelde maaltijd van een Hollands gezin. Mc Donalds is gewoon voedsel, en starbucks is koffie.. jij vindt het alleen niet zo lekker.. en dat mag. Welke koffie heb je trouwens gehad daar? Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2008 Quote: Op zondag 15 juni 2008 12:01:50 schreef Luxuria het volgende: Mc donalds heeft anders kwalitatief goed vlees , ze gebruiken nauwelijks varkensvlees dus wat dat betreft is het al beter dan een gemiddelde maaltijd van een Hollands gezin. Mc Donalds is gewoon voedsel, en starbucks is koffie.. jij vindt het alleen niet zo lekker.. en dat mag. Welke koffie heb je trouwens gehad daar? Is Mc Donalds niet de zaak zonder smaak. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2008 vind JIJ ja... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2008 Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan Starbucks koffie. Amerikanen weten niet wat lekkere koffie is en dat komt bij Starbucks ook duidelijk naar voren... Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2008 Laten men wel wezen de Starbuckskoffie is de koffie van de waan van de dag,Starbuckskoffie durf je nog geen eens aan de krijgsgevangenen te geven. Een goed kop koffie is Hollands vers gezet en geurig,daar buiten is de koffie uit Italie aan te bevelen,maar dan meer ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Kalypso 0 Geplaatst 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2008 Alleen maar omdat men er kinderachtige smaakjes in gooit maakt iets nog geen goede koffie. Starbucks is echt baggerkoffie. Maar ja, ik heb een kennis die officieel barista is (niet zo'n neppe Starbucks-'barista' die twee uurtjes praktijkoefening heeft gehad om te weten hoeveel amandelsiroop je nou in die prut moet gooien wil het ergens naar smaken doet en die een A4-tje met info door moest lezen en toen aan de slag kon.)dus die weet tenminste hoe je een goeie espresso voor moet schotelen. Geef mij maar een échte cappucino. De amerikanisatie van de samenleving vind ik niet zo'n groot probleem, maar aub via een andere weg dan Starbucks koffie. Coffee Company is zelfs nog ietjes beter dan dat spul. En ach, de koffie van Bagels & Beans is nog wel te pruimen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2008 Tim Horton's daarentegen is best redelijk, maar Blenz was het beste. Als we het dan toch over Noord-Amerikaanse ketens hebben... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten