Asteraceae 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: Op donderdag 12 maart 2009 10:47:56 schreef Machiavelli het volgende: Wat ben je toch een vreselijk figuur . Hoezo? Link naar bericht Deel via andere websites
_Tijn 0 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ik step Ik heb een tijdje leden een nieuwe kickbike sport gekocht, tis nu alleen nog wachten op mooi weer.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 is steppen een sport? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Zolang het maar iets aan je conditie doet is het een sport te noemen...(MUV voortplanting dan...)(Hoop dat dit niet te erg is mods...) Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Neuh, da's niet zo erg. Sommigen noemen dat ook een sport hè. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Quote: Op woensdag 25 maart 2009 18:37:42 schreef gewoon Paultje het volgende: MUV voortplanting dan...)(Hoop dat dit niet te erg is mods...) Soms heb ik het idee dat sommige mensen daar wel een sport in zien Link naar bericht Deel via andere websites
_Tijn 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Quote: Op woensdag 25 maart 2009 18:08:35 schreef Mister_L het volgende: is steppen een sport? Sommige mensen staan idd wel raar te kijken als je al steppend de fietsende meute inhaalt Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik heb weleens gestept als clubuitje, maar daar word je nog goed moe van! Echt wel een sport dus Doe je ook mee met wedstrijden, Tijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Heb het ook een keer gedaan, zwaar vermoeiend Heb je ook een WK steppen? Link naar bericht Deel via andere websites
_Tijn 0 Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Jazeker, NK steppen, WK steppen en veel andere wedstrijden. Vroeger heb ik veel gefietst, ook wedstrijden gereden, maar de beweging is mij toch te "monotoon". Met hardlopen gebruik je weer andere spieren, maar dat mag ik niet, omdat ik erg slechte knieen heb. Bij steppen gebruik je heel veel spieren, zowel je onderlichaam, als je bovenlichaam, terwijl de balssting op je knieen veel minder is dan met hardlopen. Morgen is het trouwens weer Nationale (op)stepdag Link naar bericht Deel via andere websites
July 0 Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 ik heb altijd paardgereden, sinds een aantal jaar niet meer omdat ik een ongelukje samen met paard heb gehad. tijdens het rijden zijn wij samen gevallen en is zij bovenop mij terecht gekomen. ik heb vechtsporten gedaan ik heb streetdance en jazzballet gedaan. ook fitness en bodybuilding . op dit moment doe ik niks, zou wel graag willen gaan hardlopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Quote: Op donderdag 21 juni 2007 18:04:59 schreef jammetje het volgende: hallo, allemaal aan welke sport doe je? jammetje Ik doe aan bankhangen (7e dan). Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ik wil Australian Football gaan doen! Gisteren op de Australia Fair heb ik meegedaan met een demonstratie en het is echt een leuke sport. Niet voor watjes Misschien kan ik het eens oppakken als ik in Australië woon... In Nederland hebben ze maar 1 team en totaal geen damesteams dus tja. Dat ben ik ja Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Quote: Op zaterdag 28 maart 2009 09:54:36 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Ik doe aan bankhangen (7e dan). 7e bankhangen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2009 Ik zet mn voetbal voor een jaartje op stop en ga proberen te volleyballen... ben benieuwd! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2009 Waarom? Bang dat je te goed wordt? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2009 ja vooral dat Heb nu even geen voetbalclub en is nog niet zeker of ik blijf wonen waar ik nu woon. Dus een nieuwe club zoeken is nog niet handig. Met volleybal kan ik gewoon met mn vriendin meerijden die er toch al elke week heengaat Hebben met een aantal vrienden een team bij elkaar geraapt, dus ben benieuwd Waarschijnlijk 1 jaartje en volgend jaar weer voetballen! Samengevoegd: Ohja en ik ga komende week beginnen met hardlopen! Spullletjes al binnen. Op asics.nl kan je zelfs je eigen logboek bijhouden.. een perfect opbouwschema dat heel goed helpt Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2009 ik heb morgen spierpijn heel erg veel spierpijn en moet dan waarschijnlijk hetzelfde doen als vandaag Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Wat heb je gedaan dan ZVNNA? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Quote: Op donderdag 28 mei 2009 21:27:25 schreef gewoon Paultje het volgende: Wat heb je gedaan dan ZVNNA? Gewerkt Aduh , anders sport ik niet alleen nu op de grond en zonder lopende banden enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Rappiedo 0 Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Mijn werk is sport. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 nou elke dan 15 kn naar school fietsen vind ik ook heel sportief bezig zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Jeaninie 0 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 vind ik ook!! liset! Ik werk in de vakantieperiode in de thuiszorg, dit doe ik allemaal per fiets.. heb pas in 1 dag 34 km gefietst, daarnaast nog je werk! in september begin ik weer met jazzdansen! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Ik sport niet meer. Wel fietste ik elke dag een stukje op hoog tempo wat ik trouwens best leuk vind. Maar door de vakantie verzaak ik het nu helaas. Voor de rest bestaat er een minuscule kans dat ik beroepsmatig actief moet zijn als ik bij defensie zou gaan werken, de hemel beware me! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Moet je maar niet bij defensie gaan werken! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten