Esther 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Ditte: En dan heel snel op de maat van de muziek en je kunt 'm zwaarder zetten, gaan staan, half boven je zadel hangen, je bovenlichaam stil (proberen te) houden etc. 45 minuten lang zonder pauze! Crrrrrazy Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 oh lama Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 wat verschil dat dan van fietsen? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 fietsen doe je buiten en gewoon als je ergens naar toe moet .. Dit is meer zo hard mogelijk rond trappen op muziek .. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 nou ik besloten dan je bowlen ook onder de cathegorie sport kan rekenen ik heb spierpijn in mijn arm Maar aan de foto's van gisteren te zien kan ik het maar beter niet meer doen Link naar bericht Deel via andere websites
Engeltje(A) 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Salsa Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 cool.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Quote: Op zondag 15 februari 2009 17:31:22 schreef xxlisetxx het volgende: nou ik besloten dan je bowlen ook onder de cathegorie sport kan rekenen ik heb spierpijn in mijn arm Maar aan de foto's van gisteren te zien kan ik het maar beter niet meer doen Ik heb ooit dagen spierpijn gehad aan mijn arm van het tennissen... op de wii. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 Quote: Op zondag 15 februari 2009 20:55:41 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Ik heb ooit dagen spierpijn gehad aan mijn arm van het tennissen... op de wii. Hahaha dat had ik van honkballen op de wii Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 ik ook van tennissen op de wii * hopeloos gaat weer beginnen met fitness en yoga, en een vechtsport (ben er alleen nog niet helemaal uit welke) Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 Ik zwem twee keer per week. Dat is de enige sport die ik echt leuk vind. Daarnaast wil ik nog weleens een stukje wielrennen op een zonnige zondagmiddag. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Aangezien ik vanaf december niet meer geturnd heb en het sporten dus ook wel een beetje mis. Ga ik deze week beginnen met aquafitness/joggen. Weet nog niet precies wat ik het leukste vind maar dat gaan we dus even bekijken in de komende weken. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Quote: Op zondag 15 februari 2009 17:04:24 schreef Pius_XII het volgende: wat verschil dat dan van fietsen? Als recreatief wielrenster gesproken : Als het buiten te koud is kun je dus binnen trainen. Bovendien is het vaak intensiever, interval training en klimmen (door middel van de weerstand hoger te maken kun je zittende en staande klims oefenen ). En ik vind het leuk oeps, beetje late reactie Straks 2 uur sporten: eerst tennis training, dan een uurtje BOM-men met een vriendin Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik scherm Sinds twee weken ofzo en over een paar dagen stop ik er weer mee Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 @Karin: Bewust Ongehuwd Moeder? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Quote: Op woensdag 11 maart 2009 21:46:26 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: Ik scherm Sinds twee weken ofzo en over een paar dagen stop ik er weer mee Maar schermen is Leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Quote: Op maandag 02 maart 2009 12:35:22 schreef Corientje123 het volgende: Aangezien ik vanaf december niet meer geturnd heb en het sporten dus ook wel een beetje mis. Ga ik deze week beginnen met aquafitness/joggen. Weet nog niet precies wat ik het leukste vind maar dat gaan we dus even bekijken in de komende weken. Nou de woensdagochtend aquajogging viel een beetje tegen. Zat tussen alle 50+ ers, en nu is daar helemaal niets mis mee, maar kon het programma veel te gemakkelijk bijhouden. Nu niet het idee dat ik iets gedaan had. Dus ga nu volgende week donderdag (morgen kan ik niet) kijken bij de aquafitness.. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: Op woensdag 11 maart 2009 22:31:43 schreef Dagmar het volgende: [...] Maar schermen is Leuk Ik weet vrij zeker dat wij een andere definitie van schermen hebben, iets met zwart plastic? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Het is voor mij geloof ik net even te vroeg om het ZVNNA'iaans bij te houden. Zijn er twee soorten schermen dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Schermen beperken de lichtuitstoot of in dit geval de lichtinval. Waarschijnlijk bedoelt Dagmar iets met een apenpakkie en van die zwaardachtige dingen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 ja, ik denk dat iedereen daaraan zat te denken, zeker in een sporttopic. Maar het zal wel een inspannende bezigheid zijn zeker? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Jij schermt in de zin van dat je schermen verplaatst of voor scherm speelt? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: Op donderdag 12 maart 2009 10:06:56 schreef Dagmar het volgende: Jij schermt in de zin van dat je schermen verplaatst of voor scherm speelt? Ik trek ze dicht . Is ook heel goed voor je conditie en evenwichtsgevoel en je krijgt er voor betaald ipv dat je ervoor moet betalen, kort samengevat is het een ieder aan te raden. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Wat ben je toch een vreselijk figuur. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten